Strona 22 z 42

: niedziela 13 gru 2015, 18:07
autor: mappy
Złożyłem spore zamówienie. Ponad $50, więc darmowa przesyłka rejestrowana. Daję ostatnią szansę sklepowi bo sam jestem po zwrocie Paypal w ostatnim czasie. Zobaczymy pod koniec stycznia co to będzie :wink:

: niedziela 13 gru 2015, 21:21
autor: Issac
mappy, Nie ma się co cieszyć.
Też złożyłem spore zamówienie i podzielili je na dwie wysyłki, jedna rejestorwana z pierdołami a druga z ładowarką za 30$ nierejestorwaną, która oczywiście nie dotarła.

Zwrot via paypal oczywiście po dwóch tygodniach debaty z suportem.... :-|



Daje Ci gwarant że podzielą i wyślą drugą nierejestorowaną i coś zaginie.

: poniedziałek 14 gru 2015, 20:59
autor: Kanghoy
Opiszę swoją przygodę.

Moja latarka Skillhunt H02 opisany tutaj:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=17957

Gearbest zaproponował mi zakup nowej latarki za 28$ lub odsyłanie i wysyłanie nowej, albo wysyłanie i naprawdę. Nie chciałem się z latarką rozstawać, więc wybrałem opcję za 28$, uznałem że ta uszkodzona poleci na naszą sekcję sprzedam.

I tak miałem wrażenie że każdą kolejną wiadomość odbiera inna osoba i odpowiada jakby to był nowy problem, przeszło już na to że mam poczekać tydzień, bo nie mają na stanie, zgodziłem się, po czym mi kolejny koleś nagle daje propozycje wszystkie poza tą w obniżonej cenie, ja mówię twardo że przecież chciałem tamtą opcję, a wogóle mają na stanie teraz 28 sztuk tych latarek z wysyłką do 5 dni, to proszę mi z nich wziąć i wysłać. Nie odzywają się tydzień, w końcu dzisiaj się wkurzyłem i chciałem ich znowu opierdzielić, i co się okazało? USUNĘLI CAŁĄ KONWERSACJĘ! nie ma ticketa, nie ma nic! Co za burdel. I teraz mam do nich od nowa pisać? Miesiąc już się męczę ze zwalonym sprzętem, a oni sobie jaja robią odpowiadają za każdym razem jakby poprzednia wiadomość nie istniała, a potem usuwają całego ticketa i udają głupa. Nosz zdenerwowałem się.

: poniedziałek 14 gru 2015, 21:05
autor: piciex
Zawsze robię print screany przy takich szopkach.
Ale zakładając spór na PayPalu jest też opcja "zamówiony towar nie działa poprawnie".

: poniedziałek 14 gru 2015, 21:15
autor: Kanghoy
Konwersacja się odnalazła - coś zwaliłem, zresztą to support center się wieki ładuje. Więc tutaj nie ich wina. Za to okazało się że po wskazaniu, że mają na stanie to już się 2 tygodnie nie odzywają, ja pier... Chyba faktycznie założę spór na PP, bo szlag mnie trafia z nimi. Niech zwrócą część kasy, to sobie normalnie kupię na gearbest, albo gdzies....

: poniedziałek 14 gru 2015, 23:02
autor: Manekinen
Ten ich system ticketów to jakaś kpina. Chyba to jest tak celowo utrudnione. No chyba że coś tam poprawili, ale z tego co czytam to chyba jest jak było...

: poniedziałek 14 gru 2015, 23:21
autor: piciex
Nic nie poprawili. Nadal musił łazić tam codziennie i sprawdzać, czy raczył ktoś odpisać, bo powiadomień żadnych nie uświadczysz.

: wtorek 15 gru 2015, 00:05
autor: Kanghoy
Do mnie dochodzą powiadomienia mailowe.

: wtorek 15 gru 2015, 00:14
autor: piciex
Jak to zrobiłeś?
Ja powiadomienia mam o wysyłce i innych bzdetach, ale o odpowiedzich w ticketcie nigdy.

: wtorek 15 gru 2015, 02:38
autor: maba
Mi też dochodzą (a raczej dochodziły bo już tam nie kupuję) z tytułem "Please check your ticket and respond". Nic specjalnie nie ustawiałem.

Co do gwarancji to śmiech - mi banggood wysłał lampkę z popsutą diodą i po trzech mailach zrobili pełny zwrot.

: wtorek 15 gru 2015, 11:42
autor: Kanghoy
piciex pisze:Jak to zrobiłeś?
Ja powiadomienia mam o wysyłce i innych bzdetach, ale o odpowiedzich w ticketcie nigdy.
Zarejestrowałem się ze 2 miesiące temu i dochodzą. Nic nie zmieniałem w ustawieniach.

: piątek 25 gru 2015, 10:50
autor: Manekinen
Dostałem dzisiaj od nich maila, ale na skrzynkę kontaktową mojej www. Brzydko tak cytować cudze maile więc nie będę, ale oczywiście chcą żebym im pisał sponsorowane artykuły w zamian za przedmioty przesłane do tego celu. Zastanawiam się jak ich sprytnie spławić :twisted:

: piątek 25 gru 2015, 10:58
autor: belushi
No to ja z pozytywem.

Zamówiłem, wysłali towar 4.12, więc nie wierzyłem, że na święta paczka będzie a tu pozytywne zaskoczenie- wczoraj odebrałem z poczty pierwszą i najważniejszą część zamówienia- prezenty pod choinke dla dzieciaków ;)

Może nie zamawiam towary tonami, ale jak do tej pory wszystko przyszło bez większych problemów.

B

: piątek 25 gru 2015, 11:34
autor: kurdolf
Manekinen pisze:Dostałem dzisiaj od nich maila, ale na skrzynkę kontaktową mojej www. Brzydko tak cytować cudze maile więc nie będę, ale oczywiście chcą żebym im pisał sponsorowane artykuły w zamian za przedmioty przesłane do tego celu. Zastanawiam się jak ich sprytnie spławić :twisted:
Po co spławiać? Poprostu pisać prawdę, opinie o sklepie każdy zna i nie musi przecież tam kupić a recenzja obiektywna o towarze zawsze się przyda.

: piątek 25 gru 2015, 12:00
autor: ptja
Manekinen pisze:Dostałem dzisiaj od nich maila/.../Brzydko tak cytować cudze maile /.../
mail, który dostałeś jest "Twój", a nie "cudzy". To adresat ma prawo dysponować otrzymaną korespondencją.