DealExtreme - zakupy
Re: DX -CZEKANIE
Cześć!
Jak w praktyce wygląda czas anulowania zamówienia na DX? Piszą, że do trzech dni.
Pieniądze wracają na PP?
Pozdrawiam
Jak w praktyce wygląda czas anulowania zamówienia na DX? Piszą, że do trzech dni.
Pieniądze wracają na PP?
Pozdrawiam
Re: DX -CZEKANIE
Nie ma problemow raczej. W oknie zamowienia jest Cancel Order. Kilka dni temu anulowalem i wszystko bez problemu... No i oczywiscie kasa wrocila.bogas pisze:Cześć!
Jak w praktyce wygląda czas anulowania zamówienia na DX? Piszą, że do trzech dni.
Pieniądze wracają na PP?
Pozdrawiam
OT juz moj setny post (a zadnego pomogl )
Re: DX -CZEKANIE
Jak mi jeszcze napiszesz jak długo trwała procedura (od kliknięcia cancel do widocznych pieniędzy na PP), to Ci kliknę, bom zestresowany.
Re: DX -CZEKANIE
Dzisiaj o 6:41 przysłali info z PayPala o zwrocie pieniędzy. A Cancel kliknąłem... chyba 3 dni temu. A <pomógł> może dać chyba tylko autor tematu.bogas pisze:Jak mi jeszcze napiszesz jak długo trwała procedura (od kliknięcia cancel do widocznych pieniędzy na PP), to Ci kliknę, bom zestresowany.
Re: DX -CZEKANIE
Chyba to pchła...
OK, dzięki, zatem kolejne zakupy za 2 dni.
Co do "pomógł' - faktycznie. Pisz priv'a do autora tematu.
OK, dzięki, zatem kolejne zakupy za 2 dni.
Co do "pomógł' - faktycznie. Pisz priv'a do autora tematu.
Po 2 dniach od cancelowania zwrocili u mnie kase chociaz w zamowieniu podali ze za 2 tygodnie wysla kase.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Witam,
Wie ktoś może, gdzie powinienem im napisać, jeśli już miesiąc mam "Waiting for supplier" chociaż wszystkie itemki są już dostępne? Trochę już się niecierpliwię, a anulować i zamówić jeszcze raz nie mogę, bo do tego zamówienia dorzucili mi (za darmo) itemki które wcześniej mi zaginęły (tzn paczka nie doszła) i jakbym anulował to nie dostałbym za nie kasy.
W tym "Express customer support" nie widziałem żadnej stosownej kategorii.
pozdrawiam
Volt
Wie ktoś może, gdzie powinienem im napisać, jeśli już miesiąc mam "Waiting for supplier" chociaż wszystkie itemki są już dostępne? Trochę już się niecierpliwię, a anulować i zamówić jeszcze raz nie mogę, bo do tego zamówienia dorzucili mi (za darmo) itemki które wcześniej mi zaginęły (tzn paczka nie doszła) i jakbym anulował to nie dostałbym za nie kasy.
W tym "Express customer support" nie widziałem żadnej stosownej kategorii.
pozdrawiam
Volt
Midi custom @ XM-L :: RC-G2 @ 15880 1/2/3 AA :: UF C3 @własny driver :: Tank007 E06 :: UF A10 :: UF C1 :: Solarforce Skyline 2 @ 4xAMC :: Skyline 1 :: XTAR A01
Chciałbym tylko zaznaczyć, że rozmawiamy w wątku o DX - a to sklep w Hongkongu (obecnie Chiny jakby nie patrzyć) a nie w Stanach...Crash pisze:No właśnie to free shipping widziałem tylko spodziewałem się ,że na terenie stanów ,a nie do polski... To miłe zaskoczenie jak przesyłka za free...
Pozdr.
Pikom
Pikom