Strona 21 z 42

: wtorek 08 gru 2015, 12:57
autor: Uka
Ja swoją sprawę zgłosiłem do Paypala. GB na początku zmijał, żeby zamknąć sprawę, a oni rozwiążą problem. Nie dałem się i po otwarciu sporu GB poinformował o ponownej wysyłce z trackingiem zaczynającym się od CNXXXXXXXXXXXXXX. Paczka nie jest widoczna w żadnym narzędziu do śledzenia. W końcu Paypal zwrócił mi kasę. A tej drugiej paczki po 25 dniach nadal nie widać.

: wtorek 08 gru 2015, 15:04
autor: maba
To jest mega dziwne, że aż tyle nierejestrowanych od nich ginie - jakoś z innych sklepów jeszcze nic mi nie wcięło :-|

: wtorek 08 gru 2015, 16:25
autor: Uka
Mi BG zgubił jedna, prosili poczekać 25 roboczych dni i wysłali raz jeszcze. 1 na 25 zamówień.

: wtorek 08 gru 2015, 17:05
autor: Manekinen
Dziwne, bo już tyle tatałajstwa bez śledzenia zamówiłem (banggood, ebay), i ani jedno nie zginęło. Po tylu zgłoszeniach powinni dojść do wniosku że ktoś tam u nich dobrze kroi. Albo sami to robią.

: wtorek 08 gru 2015, 18:36
autor: marmez
Bknz pisze:Zgłosiłem sprawę do GB z info o zwrocie $ lub ponownej wysyłce.
Po kilku wymienionych wiadomościach 11/11 wysłali ponownie C8 tym razem z Tracking na ich koszt. 7/12 Paczka dotarła w całości, C8 jest zajefajna (mat robi swoje) i ten zasięg + poręcznośc. :)
Dobrze, że piszesz, może też spróbuję, teraz na Spór+Roszczenie w PP jest chyba dużo czasu, a bardziej bym chciał niebieskiego Convoya zamówionego we wrześniu, niż zwrot kasy, a jeszcze się nie zabrałem za pisania do PP, to może spróbuję najpierw do GB... Najwyżej stracę trochę czasu.

Mógłbyś napisać - mniej więcej - co tam pisałeś, albo może co Twoim zdaniem jest najważniejsze dla nich i co ich przekonało?

Pozdrawiam, Kuba

: wtorek 08 gru 2015, 19:10
autor: kurdolf
Kuba zakładaj spór i roszczenie na Pp i zamów sobie z bg będzie szybciej.

: środa 09 gru 2015, 16:24
autor: Lord Vaako
Wczoraj dotarła moja druga przesyłka z Gearbest.
Pierwsza jakiś czas temu to była latarka Olight S15. Czekałem około 3 tygodni ponieważ oczywiście sprzedawali coś czego nie mieli na stanie. Chociaż i tak 3 tygodnie to niewiele.

Ta druga przesyłka była nierejestrowana. Jakś udało się i po 2 tygodniach miałem w domu ładowarkę samochodową USB.

Puki co ja mam szczęście z Gearbest.

: środa 09 gru 2015, 21:23
autor: tre33
Złożyłem u nich 3 zamówienia chyba jeszcze we wrześniu... po kolei w odstępach kilkudniowych. Od kilku do ok 20$, bez trackingu, bo kosztował za dużo.
Nie przyszło żadne.
Po 45 dniach roboczych spór w PayPal, później roszczenie.
Nic nie pisali. Po końcu terminu PP jest w trakcie oddawania kasy.
Już więcej tam nie kupuję.

: środa 09 gru 2015, 21:32
autor: fotorondo
Ja tak samo, 3 przesyłki w sumie za ponad 46$,nie rejestrowane. Żadna nie doszła, PP oddał kasę, teraz
wymieniam z nimi maile, niby są skłonni oddać 50% w kuponach. Ale jakoś na to nie liczę.

: czwartek 10 gru 2015, 08:51
autor: max4max
fotorondo pisze:Żadna nie doszła, PP oddał kasę, teraz
wymieniam z nimi maile, niby są skłonni oddać 50% w kuponach
To znaczy, że mimo odzyskanej w całości kasy Gearbest jest skłonny dorzucić coś jeszcze za niedogodności?

: czwartek 10 gru 2015, 10:12
autor: fotorondo
PP napisał że oddał od siebie. Może majrfiendy o tym nie wiedzą. Ale jak się tylko dowiedzą że spór jest zamknięty to pewnie zamilkną na amen.
I tyle będzie z giftu.

: czwartek 10 gru 2015, 10:22
autor: max4max
A to teraz rozumiem.
Bo nie mogłem skumać, że nagle ich taka dobroczynność wzięła, a to sami z siebie chcą zwrócić nie całość, tylko 50% w kuponach.
Deal stulecia dla nich :mrgreen:

: czwartek 10 gru 2015, 10:57
autor: fotorondo
No jak by dali to dla mnie jak najbardziej
OK. :)

: czwartek 10 gru 2015, 11:14
autor: Bknz
marmez pisze:
Bknz pisze:Zgłosiłem sprawę do GB z info o zwrocie $ lub ponownej wysyłce.
Po kilku wymienionych wiadomościach 11/11 wysłali ponownie C8 tym razem z Tracking na ich koszt. 7/12 Paczka dotarła w całości, C8 jest zajefajna (mat robi swoje) i ten zasięg + poręcznośc. :)
Dobrze, że piszesz, może też spróbuję, teraz na Spór+Roszczenie w PP jest chyba dużo czasu, a bardziej bym chciał niebieskiego Convoya zamówionego we wrześniu, niż zwrot kasy, a jeszcze się nie zabrałem za pisania do PP, to może spróbuję najpierw do GB... Najwyżej stracę trochę czasu.

Mógłbyś napisać - mniej więcej - co tam pisałeś, albo może co Twoim zdaniem jest najważniejsze dla nich i co ich przekonało?

Pozdrawiam, Kuba
W pierwszej kwestii opisałem że paczka już prawie 1,5miech i nie ma jej u mnie, poprosiłem o numer paczki, dostałem odp. z numerem zamówienie i abym sprawdził na poczcie.
Odpisałem że sprawdzone kilkukrotnie i nic na poczcie nie zalega i nic do domu nie dotarło a w statusie przesyłki żadnych info.
Poprosiłem o zwrot kasy bądź ponowną wysyłkę towaru - jeżeli nie to zgłaszam sprawę do Banku o zwrot kasy.
Dostałem Odp. że kasę mogą mi przelać na Wallet GB lub wyślą ponownie. Zgodziłem się na ponowną wysyłkę ale z tracking. Przypominałem się chyba dwukrotnie o podanie numeru Tracking. Po tym już tylko śledziłem paczkę. :)
Bałem się że sprawa się nie rozwiążę ze względu że posłałem kasę prosto przez bank a nie przez PP i jeszcze paczka bez Trackingu była :D

Jeżeli puszczałeś przez PP zgłaszaj sprawę do PP - oni szybko zwracają kasę (miałem już raz spór na eBayi po około 2tyg. zwrócili mi kasę). Możesz również zgłosić do GB - i z nimi się spierać.

Nastawiony byłem mocno sceptycznie czy uda mi się odzyskać kasę lub dostać towar ale udało się :mrgreen:
Mam nauczkę aby na przyszłość brać tylko z tracking.

: czwartek 10 gru 2015, 11:43
autor: wujek_red
ze śledzeniem czy nie, nie ma większej różnicy. jak ma się zgubić to się zgubi. to daje tylko jakąś wiedzę kiedy można się spodziewać przesyłki bo pi razy drzwi wiemy gdzie się znajduje. fakt, dobrze wiedzieć gdzie paczuszka siedzi, ale nie jest to jakiś mus. najważniejsze, przynajmniej w moim przypadku to płacić kartą albo przez PP. wtedy w razie jakiegoś problemu, jeden telefon do banku i mam pieniądze na koncie. visa wysyła swoich prawników do ich prawników, jeszcze złupią ich na prowizje... czego tu się bać ;) pomijając mafiasecurity, visa i PP to dwa najlepsze zabezpieczenia w zakupach online.