Latarka uniwersalna EDC X1 | LED XM-L2 1050lm 3x XP-L 1800lm
Moderator: greg
Odebrałem latarkę. Co do świecenia to na razie nie mogę się wypowiedzieć z racji tego, że czekam na ogniwa.
Co do reszty to mam nieprzyjemne odczucia. Na innych znalezionych zdjęciach widać dwie uszczelki http://img.alibaba.com/img/pb/314/480/6 ... 14_881.jpg nawet widzę u siebie miejsce na nią. Rozumiem, że na Pańskich zdjęciach jej nie ma, ale tam z kolei nie widzę tej wolnej przestrzeni. Myślę, że latarkę chińczyki lekko zmienili właśnie w kwestii dwóch uszczelek, które jak widzę są czerwone (pomarańcz lepiej pasował ) i napis który teraz wygląda biednie, i lepiej nawet jakby go nie było :-!
No i ten przełącznik nie wiem czemu, ale Pana autorstwa jest lekko za mocno wypukły. Wiem, jest o tym wspomniane, ale patrząc znowu na inne zdjęcia widzę co innego.
Tak poza tym ciekawi mnie też w jakim celu w latarkach, przed soczewką instalowany jest oring GiTD?
Co do reszty to mam nieprzyjemne odczucia. Na innych znalezionych zdjęciach widać dwie uszczelki http://img.alibaba.com/img/pb/314/480/6 ... 14_881.jpg nawet widzę u siebie miejsce na nią. Rozumiem, że na Pańskich zdjęciach jej nie ma, ale tam z kolei nie widzę tej wolnej przestrzeni. Myślę, że latarkę chińczyki lekko zmienili właśnie w kwestii dwóch uszczelek, które jak widzę są czerwone (pomarańcz lepiej pasował ) i napis który teraz wygląda biednie, i lepiej nawet jakby go nie było :-!
No i ten przełącznik nie wiem czemu, ale Pana autorstwa jest lekko za mocno wypukły. Wiem, jest o tym wspomniane, ale patrząc znowu na inne zdjęcia widzę co innego.
Tak poza tym ciekawi mnie też w jakim celu w latarkach, przed soczewką instalowany jest oring GiTD?
X1 to nie Convoy, pisałem już o tym nie raz. W związku z tym wrzucanie jakiegoś zdjęcia Convoy-a z sieci i porównywanie z X1 jest jakby bezcelowe.
Gumka na gwincie jest jedna, nie dwie. Na mojej fotografii w ofercie na pierwszej stronie tego tematu jest właśnie pojedyncza. Tak ma być.
Gumka wystaje z włącznika. Na fotografii z oferty również to widać. Przy czym jest montowana w opcji GiTD, nie czarnej.
O-ring GiTD przy szkle jest również zgodny z opisem sprzętu. A w jakim celu? Wyłącz latarkę w ciemności i przekonaj się, po co jest ta opcja.
Na koniec sprawa raczej oczywista. Jeśli sprzęt nie spełnia Twoich wymagań, masz prawo do zwrotu na zasadach ustalonych przez ustawodawcę. Po prostu.
Gumka na gwincie jest jedna, nie dwie. Na mojej fotografii w ofercie na pierwszej stronie tego tematu jest właśnie pojedyncza. Tak ma być.
Gumka wystaje z włącznika. Na fotografii z oferty również to widać. Przy czym jest montowana w opcji GiTD, nie czarnej.
O-ring GiTD przy szkle jest również zgodny z opisem sprzętu. A w jakim celu? Wyłącz latarkę w ciemności i przekonaj się, po co jest ta opcja.
Na koniec sprawa raczej oczywista. Jeśli sprzęt nie spełnia Twoich wymagań, masz prawo do zwrotu na zasadach ustalonych przez ustawodawcę. Po prostu.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
JacaC8 X1 - Grega to raczej nie jest Host Convoya. Faktycznie mógłby byc drugi oring, zwłaszcza, że jest na niego miejsce.
W latarkach przed soczewka jest instalowany oring w celu jej uszczelnienia i ochrony szybki przed uszkodzeniem o koronkę. GiTD to bajer praktycznie nieprzydatny - no można tłumaczyć że jak latarka upadnie w ciemności i zgaśnie to będzie można ja znaleźć itp ale to tylko takie tłumaczenie - osobiście nie widzę praktycznego zastosowania "świecących" oringów, chociaz mam je praktycznie wszędzie i ładnie wyglądają .
JackaC8 poczekaj z odczuciami do momentu w którym uruchomisz latarkę GREG modyfikuje ją głownie "mechanicznie" a wygląd - wiadomo - chińczyk.
Mój egzemplarz stał na dupce bez problemu. A włącznik zapewne GREG wymienia włącznik na taki mający lepsze parametry niż "zwykły" stąd na podobnych hostach (jest ich więcej w sieci nie tylko Convoy) "zwykły" włącznik jest niższy ale ma gorsze parametry mogące stanowić problem przy osiągach produktu GREGA.
W latarkach przed soczewka jest instalowany oring w celu jej uszczelnienia i ochrony szybki przed uszkodzeniem o koronkę. GiTD to bajer praktycznie nieprzydatny - no można tłumaczyć że jak latarka upadnie w ciemności i zgaśnie to będzie można ja znaleźć itp ale to tylko takie tłumaczenie - osobiście nie widzę praktycznego zastosowania "świecących" oringów, chociaz mam je praktycznie wszędzie i ładnie wyglądają .
JackaC8 poczekaj z odczuciami do momentu w którym uruchomisz latarkę GREG modyfikuje ją głownie "mechanicznie" a wygląd - wiadomo - chińczyk.
Mój egzemplarz stał na dupce bez problemu. A włącznik zapewne GREG wymienia włącznik na taki mający lepsze parametry niż "zwykły" stąd na podobnych hostach (jest ich więcej w sieci nie tylko Convoy) "zwykły" włącznik jest niższy ale ma gorsze parametry mogące stanowić problem przy osiągach produktu GREGA.
Akurat tego nie widziałem. Myślałem, że to kopia pod inną nazwą.
Wiem, że na deszcz jedna uszczelka starczy jednak miejsce na drugą jest.
Co do oringu to absolutnie mi nie przeszkadza Po prostu ciekawiła mnie jego świecąca funkcja i rzeczywiście może pomóc w przypadku jej zgubienia.
Z wyłącznikiem przeżyje w końcu o nim wiedziałem, ale zastanawia mnie dlaczego tak musi być. Lepszy włącznik jest większy?
Latarkę oczywiście przetestuję, ale ten napis niby pierdołka lecz rzuca się w oczy.
Pozdrawiam.
Wiem, że na deszcz jedna uszczelka starczy jednak miejsce na drugą jest.
Co do oringu to absolutnie mi nie przeszkadza Po prostu ciekawiła mnie jego świecąca funkcja i rzeczywiście może pomóc w przypadku jej zgubienia.
Z wyłącznikiem przeżyje w końcu o nim wiedziałem, ale zastanawia mnie dlaczego tak musi być. Lepszy włącznik jest większy?
Latarkę oczywiście przetestuję, ale ten napis niby pierdołka lecz rzuca się w oczy.
Pozdrawiam.
Nie widzę w opisie latarki na pierwszej stronie wątku, że fabryczny włącznik jest wymieniany na inny, o lepszych parametrach. Faktycznie tak jest, greg? Moja latarka bez problemu stoi na zakrętce włącznika.ww296 pisze:Mój egzemplarz stał na dupce bez problemu. A włącznik zapewne GREG wymienia włącznik na taki mający lepsze parametry niż "zwykły" stąd na podobnych hostach (jest ich więcej w sieci nie tylko Convoy) "zwykły" włącznik jest niższy ale ma gorsze parametry mogące stanowić problem przy osiągach produktu GREGA.
Jak mniemam też masz włącznik GiTD? Napis inny i miejsce na drugą uszczelkę masz?TDK pisze:Nie widzę w opisie latarki na pierwszej stronie wątku, że fabryczny włącznik jest wymieniany na inny, o lepszych parametrach. Faktycznie tak jest, greg? Moja latarka bez problemu stoi na zakrętce włącznika.ww296 pisze:Mój egzemplarz stał na dupce bez problemu. A włącznik zapewne GREG wymienia włącznik na taki mający lepsze parametry niż "zwykły" stąd na podobnych hostach (jest ich więcej w sieci nie tylko Convoy) "zwykły" włącznik jest niższy ale ma gorsze parametry mogące stanowić problem przy osiągach produktu GREGA.
Od początku roku X1 jest produkowana w nowszym korpusie, ciut krótszym, za to z grubszą powłoką HA III i trapezowymi gwintami. Dodatkowo mamy grubsze (bardziej wytrzymałe) ścianki korpusu. Zdjęcie nie oddaje w 100% wszystkich szczegółów, należy je traktować poglądowo. Projekt jest rozwojowy i pewne modyfikacje są dokonywane na bieżąco. Aktualnie montowany jest włącznik marki Omten.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Pytanie może i głupie ale się nie znam - czy takie charakterystyczne "rysy" na szkiełku (tzw chologramy, jakby od polerowania) to element optyki rozpraszajacej światło czy tak po prostu wyszło? Zauważyłem to wczoraj jak pod światło obejrzałem.
P.s. testowałem w ciemnym lesie latarkę i zasięg oraz rozkład światła jest niesamowity jak na takie maleństwo
P.s. testowałem w ciemnym lesie latarkę i zasięg oraz rozkład światła jest niesamowity jak na takie maleństwo
Nie poleruję optyki. Soczewki TIR są takie, jak dostarcza je producent. W przypadku X1 3x XP-L jest to TIR Carclo i wygląda tak, jak wygląda. Po prostu.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Instrukcje sterowników w PDF <klik>
kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)