Strona 3 z 7
: czwartek 17 kwie 2008, 15:45
autor: Miodosław
Poszły fotki za pomocą ich formularza zgłoszeniowego. Zobaczymy.
: czwartek 17 kwie 2008, 16:08
autor: pawelsz
ja tam zdecydowanie wolę DX - kontakt z kai bywa horrendalnie męczący, wręcz upierdliwy, na DX nie narzekam- chociaż czasami czekam i miecz, a czasem tydzień- rożnie bywa, z kai czasem biorę coś, czego nie ma w DX
: czwartek 17 kwie 2008, 17:12
autor: kodi
Coz - ja sie na DXa strasznie wkurzylem. Jestem w tej chwili w plecy kilkaset $, a jedyna odpowiedzia jaka od nich dostalem to "chcielibysmy poinformowac o nowej usludze ekspresowej obslugi klienta - prosze zglosic problem tam, a bedzie rozpatrzony w ciagu 24h" po ponad miesiacu czekania na odpowiedz (ticket closed oczywiscie). Zgubili prawie polowe jednej przesyli (namiot do fotografii, filtry, sterowanie do lampy blyskowej), cala druga (2 latarki), w trzeciej bylo zupelnie co innego niz zamawialem. Oprocz tego zgubili 1 latarke z serwisu i jedno zamowienie zgubili calkowicie (na trackingu nawet jest, ze poczta dostala zawiadomienie elektroniczne o przesylce, DX sie upiera, ze wyslal, status jest completed a ja nie mam jak udowodnic, ze nie dostalem nawet pustej koperty. Jeszcze sie spytali wczoraj "How we performed?") Od tamtego duzego zamowienia nie robie wogole zamowien na kilka rzeczy na raz. Kazda rzecz zamawiam osobno, z osobna przesylka. Ale juz coraz mniej. Latarkowych rzeczy juz prawie tam nie zamawiam.
: czwartek 17 kwie 2008, 17:29
autor: pawelsz
Czegoś nie rozumiem- jak to zgubili, kto zgubili- mogli może nie wysłać, ale zgubić ?
na trackingu nawet jest, ze poczta dostala zawiadomienie elektroniczne o przesylce
- też nie rozumiem- masz tracking- masz przesyłkę traktowaną w PL jako polecona- nie kwitowałes odbioru, to nie doszła.
A lepiej jednak rozbijać na kawałki zamówienia- niezależnie czy z KAI czy DX - ot tak kupować, żeby tracking był, czasami wcina przesyłki i nie wiadomo gdzie, może i na poczcie tutaj lub tam
: czwartek 17 kwie 2008, 18:50
autor: lennin
Heh mi jak wcieło przesyłke jedna po meilopałowaniu po miesiacu wysłali ponownie całe zamowienie.
Nie jest tragicznie. Jak czegos brakuje rób fotki i wysyłaj ticketa. Mi sie zawsze udaje jakoś odzyskac co swoje z DXa (uszkodzone,brakujące,znikające
). Za to KAI nie mam szans. Zero odpowiedzi zawsze.
: czwartek 17 kwie 2008, 19:21
autor: kodi
pawelsz pisze:Czegoś nie rozumiem- jak to zgubili, kto zgubili- mogli może nie wysłać, ale zgubić ?
Poczta w HK ma informacje elektroniczna o przesylce (normalnie jak paczka opuszcza HK to jest takowa informacja. Tutaj jest tylko ze dostali elektroniczna informacje o przesylce). W statusie mam "Shipped and Completed"
: czwartek 17 kwie 2008, 19:55
autor: pawelsz
kodi- mieszasz coś, w poczcie HK jest info o przyjęciu przesyłki, potem się to trafi, pojawia się info o kraju docelowym i potem jest info o wysłaniu- potem parę dni (czasem ciut dłużej i masz) więc w czym problem- przesyłka z trackingiem pojawiła się na poczcie w HK i co dalej ? - znikła, nie wyszła, utkneła ? Wybacz- ale DX podaje szybciej info o trackingu , a dopiero po paru dniach widać go w trackingu poczty- więc o co chodzi ?)
Mi się zdarzyło , że przesyłka pojawiła się na poczcie w HK z innym krajem... po reklamacji w DX po gdzieś 1-2tygodniach wysłali ponownie latarę- więc nie moge narzekać- błędy się zdarzają, ale trzena chcieć je poprawić.
I powtórzę to wszem i ogólnie- kontakt z Kai jest do du..py poniżej krytyki, wybaczcie- płacę i wymagam , a nie mail i 2-4dni czekania na odp. , bo ichnia strona jest wybitnie statyczna, nic się nie dzieje itd, jakoś wolę nawet poczekać i 1,5miecha (tak-zdarzyło mi się tak w DX) niż być zlanym o 0 odpowiedzi na proste maile" czemu dostałem driver amc klasyczny zamiast modowanego do 1.2 ? - poszły fotki drivera, fotki co przyszło od nich- i po n-dniach- przeca wysłaliśmy, co było zamówione- sorka- nie lubię być robiony w balona i Never Ever Kai
: piątek 18 kwie 2008, 10:28
autor: Miodosław
U mnie sprawa jest o tyle niepewna, że dostałem paczkę o czasie, w środku niby wszystko, ale w paczuszce z diodami 20 zamiast 100. Moje słowo przeciwko ich. Żadnych dowodów!
Nie prześwietlałem paczki przed otworzeniem!
[ Dodano: Pią Kwi 18, 2008 12:15 pm ]
Przyszła odpowiedź od nich:
Apologies for the trouble.
Do you have any new order right now? if so, how about we add a replacement to it? if not, we can also resend to you separately. Please advise
Thanks
best regards,
Angel
Chyba jednak będę miał swoje diody
: piątek 18 kwie 2008, 14:55
autor: lennin
Hehe widzisz
Jak sie uponisz o swoje i zdjecia porobisz nie ściemniaja tylko dośla jak być powinno. W kai nie masz szans ... Ja sie nie doczekałem na odpowiedz w sprawie kolimatorów które zamówiełem i dostalem z 3 sztuk tylko dwie i inne od zamawianych !
: piątek 18 kwie 2008, 16:35
autor: pawelsz
Tak oto Kaidomain podsumował Jerry (pracownik):
"My only advice to you is to avoid KD like the plague. Seriosusly more trouble than it is worth. we stuff up orders and don't want to fix them, our stock indicator is bogus as is our shipping indicator and you wait forever sometimes for the simplest thing even though it's supposedly in stock but yet takes a month to ship..bah a crap company to deal with. The whole thing is unprofessional. Be happy that the gods are smiling and you are having trouble placing an order.."
daje do myślenia- no nie ?
: niedziela 20 kwie 2008, 16:48
autor: Miodosław
Taaa... Mądry Polak po szkodzie!
Nie ma to jak nie sprawdzić wszystkiego i zgłaszać reklamacje! Dopiero dziś sprawdziłem diody (o których pisałem wyżej) i okazało się, że nie są białe tylko UV. Chyba nie będę słał poprawki reklamacji! Uczcie się na cudzych (moich!) błędach
: niedziela 20 kwie 2008, 18:09
autor: Calineczka
Miodosław pisze:Taaa... Mądry Polak po szkodzie!
Nie ma to jak nie sprawdzić wszystkiego i zgłaszać reklamacje! Dopiero dziś sprawdziłem diody (o których pisałem wyżej) i okazało się, że nie są białe tylko UV. Chyba nie będę słał poprawki reklamacji! Uczcie się na cudzych (moich!) błędach
moze byly biale ale zlezaly i im sie widmo przesunelo?
Moze jeszcze poczekaj...zobaczymy(albo i nie) w jakie pasmo wpadna
: poniedziałek 21 kwie 2008, 13:48
autor: tomas01
Niestety ja też dołączyłem do osób oszukanych(?) przez DX.
Zamówiłem latarke z diodą CREE z binu Q5 a dostałem z jakąś inną (bynajmniej mi to na CREE Q5 nie wygląda, budowa taka sama ale brak tego czegoś żółtego i słabiej świeci). Kiedyś kupiłem dwie takie latarki i tamte naprawde były z diodą Q5 tylko że już ich nie mam, jedna była dla znajomego a swoją ostatnio zgubiłem, porównywałem tą co teraz przyszła i świeci troche słabiej niż Q5. Jeżeli w ramach reklamacji miałbym ją do nich odsyłać to się to zupełnie nie opłaca, wysyłka pewnie wyjdzie więcej niż taka latarka jest warta. Zamówiłbym kolejną ale nie wiem co by przysłali tym razem, jak znowu taki zabytek to raczej nie ma sensu. Co z tym zrobić, czy jest sens do nich pisać skoro i tak jej nie będę odsyłał ? Na zdjęciu to "coś" co przysłali.
Czy ktoś kupował ostatnio latarke Ultrafire C3 z diodą cree z binu Q5 (SKU 10727) ?
: poniedziałek 21 kwie 2008, 14:52
autor: lennin
Nie wiadomo co to za bin diody
Jak rozpoznajesz ze to nie Q5? Że słabiej świeci lub innym kolorem troszke to nie ma znaczenia
: poniedziałek 21 kwie 2008, 15:33
autor: tomas01
Kolor światła jest ten sam ale dioda świeci troche słabiej, nie dużo ale jak się włączy tą latarkę i drugą z Q5 to widać różnicę. Pozatym wszystkie oryginalne diody cree jakie dotąd widziałem (przynajmniej te nowsze) są pod soczewką całe żółte, pokryte jakimś proszkiem/farbą a ta jest inna.