Strona 3 z 4

: niedziela 04 kwie 2010, 22:25
autor: frytas
Piotr aka Cypis, tak to jest ta sama konstrukcja. Zacznę od tego, że nie wiem jak rozkręcić latarkę na części ja na załączonym zdjęciu.

Nie rozumiem też do końca jak mam skręcić tą diodę żeby było OK.

To w czerwonej ramce zrozumiałem że nie potrzeba tych dwóch elementów, bo one też mogą sprawiać problem, a bez nich latarka również działa. - muszę to sprawdzić bo właśnie moja latarka szwankuje w momencie dokręcania tej drugiej części...

Pikom, jak wyżej muszę najpierw sie dowiedzieć jak rozkręca się tą latarkę na części, żeby jej nie zepsuć. "konserwująco-przewodzącym" - co masz na myśli? ...zgadza się, nie konserwowałem swojej latarki przez całą zimę :)

: piątek 11 cze 2010, 08:29
autor: Misiek_86
Witam. Ostatnio coraz częściej jeżdżę rowerem wieczorem. Więc potrzebna mi pomoc w wybraniu latarki w cenie 300zł max. Jazda po asfalcie, ale czasem też polne drogi, leśne.
Ważne jest żebym podczas jazdy bardzo dobrze widział drogę przede mną, chciałbym żebym spokojnie przed siebie oświetlił drogą o długości jakiś 5-10m, tak żebym wszystko widział jak w dzień :) o ile w tej cenie da radę kupić taką latarkę. Zasilanie to 18650

Aktualnie jeżdżę z akoray k-106 na AA i jednak trochę przy ciemno

: piątek 11 cze 2010, 12:34
autor: abuq1
Mogę śmiało Ci polecić zestaw który sam posiadam.
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=3971
Zamknąłem się w 200zł.
Po mieście spokojnie wystarczy jedna latarka na R2 lub R5, i ok 2-2,5h świecenia na 100%, w terenie załączasz drugą na P7 i robi się naprawdę jasno.
Całość łatwo zdemontować.

: piątek 11 cze 2010, 12:48
autor: upek
Od siebie mogę polecić Ultrafire C2 HA-III z potrójną optyką Ledila 16* i trzema xp-g oraz driverkiem Df@Cali. Około 1000lumenów z jednego 18650 przez 52min(AW2600mAh) i stała moc aż do końca energii w akumulatorku. Oświetla wszystko dookoła i zapewnia przy tym niezły zasięg.

: sobota 12 cze 2010, 01:44
autor: energysnake
ile taki zestawik wyjdzie :smile: :?:
Można poprosić o linki gdzie kupić każdą z tych części :?:

: sobota 12 cze 2010, 03:18
autor: upek
Obecnie ciężko taką złożyć, sterownik nie jest już produkowany, a aby zapewnić poprawne odprowadzanie ciepła trzeba wykonać moduł pod diody. Mogę Ci sprzedać moją - trochę żal się z nią rozstawać, ale potrzebuję teraz kasę.(więcej @PW)

: wtorek 24 sie 2010, 22:08
autor: frytas
Wiatm, po długiej przerwie

Latarka MTE SSC P7 znowu świeci dobrze, rozkręciłem tą tylną część latarki gdzie jest przełącznik, przeczyściłem i jest OK, ale dalej nie wiem jak się wykręca ten moduł z diodą i sterownikiem.

Chciałbym na tą zimę zmienić sterownik w tej latarce bo zupełnie nie potrzebuje trybu migającego i SOS, nie znam się na latarkach i ich podzespołach, dlatego liczę na wasze rady.

Wystarczy mi sterownik gdzie bedą 3 tryby: low, medium i full.
Chciałbym to kupić na DX...

: środa 01 wrz 2010, 19:00
autor: rzadki
Witam serdecznie!

Aby nie zakładać nowego tematu dopiszę się do owego, bo mam podobną zagwozdkę…

Trafiłem na to forum szukając światła (do roweru oczywiście) :) przeglądam tematy od jakiegoś czasu i wiele ciekawych rzeczy się dowiedziałem, ale mam kilka wątpliwości. Najpierw przedstawię zestaw który mnie interesuje:
Akumulatory http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20392
Uchwyt http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31871
Ładowarka http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12594
I do tego 3 różne latarki
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39738
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32721
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22567


Czy w tej ładowarce można spokojnie ładować normalne akumulatory AA eneloopa ?
Czy posiada automatyczne wyłączanie, chodzi o to czy mogę włączyć ładowarkę na noc?

jeżdżę całorocznie po mieście i lesie. Powiem tak – rower jedyny słuszny środek transportu. Od latarki wymagam chyba najbardziej energooszczędności, ale musi dobrze świecić. Proszę o wskazówki :)

: środa 01 wrz 2010, 20:47
autor: czebrys
Aku- najlepsze z DX chyba.
Uchwyt- dobry, a przede wszystkim uniwersalny.
Ładowarka- mam ją i chwalę sobie, ale lepsza z tego co wiem jest jej odpowiedniczka z Ultrafire.

Uniquefire świeci dość wąsko, ale daleko.
Ultrafire- szerokie i świetne światło na rower, ale w tej latarce mc-e bin K. W wf-501b jest bin M, który jak dla mnie świeci przyjemniej.
MTE- często polecana i bardzo dobra latarka, ale p7 lubi się mocno grzać. Światło jak z Ultrafire, ale wykonanie lepsze.

Eneloopów nie naładujesz. Aku- 1,2V Ładowarka dla 3,7V. Trzech eneloopów szeregowo tam raczej nie wciśniesz.

Ja zostawiam ją na noc. Jak naładuje do pełna, to sygnalizuje LEDem i przestaje ładować.

: czwartek 02 wrz 2010, 09:05
autor: rzadki
czebrys pisze:ale w tej latarce mc-e bin K. W wf-501b jest bin M, który jak dla mnie świeci przyjemniej.
a oprócz barwy ma jakieś inne znaczenie?
czebrys pisze:MTE- często polecana i bardzo dobra latarka, ale p7 lubi się mocno grzać. Światło jak z Ultrafire, ale wykonanie lepsze.
czy wymiana diody (o czym czytałem na forum) jest trudną sprawą do zrobienia? ta latarka ma generalnie najdłuższy czas świecenia (z 3 wymienionych przeze mnie) i jest małym faworytem, tylko dobrze by było aby mi się nie przegrzała od razu ;)

: czwartek 02 wrz 2010, 15:42
autor: czebrys
Jeśli się nie mylę to to jest tylko różnica w barwie.
Wymiana diody to raczej nie jest trudna rzecz.

Ten czas jest mocno zawyżony i nieprawdopodobny.

Zobacz, że każda z nich jest zasilana takim samym ogniwem.
Uniquefire pracuje 50 min przy 1A.
Im większy prąd, tym krócej pracuje latarka, więc jak dla mnie czas podany przy MTE jest mocno przegięty. Chociaż myślę, że najprawdopodobniej dobrany czas jest przy ultrafire. Mam wf-501b na mc-e i 1,5h poświeci na najwyższym trybie.

: czwartek 02 wrz 2010, 17:04
autor: Calineczka
czebrys pisze:Ten czas jest wyjęty z chińskiej d... :P
co masz na myśli? A regulamin czytałeś? Są różne sposoby powiedzenia tego samego... :evil:

: czwartek 02 wrz 2010, 20:03
autor: rzadki
czytam i czytam i mam jeszcze kilka pytań do bardziej doświadczonych.

w sumie wybór zostawiam pomiędzy Ultrafire a MTE, cenowo wygląda podobnie (różnica tych 5$) ale chodzi o to by dostać latarkę, z którą nie będzie za dużo problemów. z elektroniki jestem słaby, ale jeśli dobrze myślę to w jednym przypadku (Digital Regulated 1800mA Current Output) jak i drugim (2800mA Total Current Output, Digitally Regulated) warto zmienić sterownik? no i czy przy zmianie sterownika w tej z P7 warto zmienić od razu diodę na jakąś XP-G, czy można zostawić? chodzi o to że jak już będę zamawiał, to chciałbym w jednej paczce puścić wszystko :) nie ukrywam że bym się ucieszył jakby ktoś z Was napisał dokładnie co warto zrobić.

aha, widzę że na forum jest wiele osób z Trójmiasta (w tym władza ;) ) czy mógłbym liczyć na pomoc przy ewentualnych problemach z wymianą podzespołów w latarce?

: czwartek 02 wrz 2010, 20:14
autor: Calineczka
rzadki pisze:czy mógłbym liczyć na pomoc przy ewentualnych problemach z wymianą podzespołów w latarce?
w miarę możliwości i umiejętności pomożemy ;)

: niedziela 05 wrz 2010, 22:47
autor: frytas
Czy ktoś orientuje się jak ulepszyć przycisk włączania/wyłączania/zmiany trybu? Przycisk jest marnej jakości w zdarza się że tryby same przełączają sie w czasie jazdy, a czasem latarka nie chce się włączyć...