Strona 3 z 4
: poniedziałek 05 paź 2015, 19:17
autor: lec
kalafon pisze:lec pisze:jeśli sprzedawca daje gwarancje to mnie jako klienta mało by to interesowało - problem sprzedawcy. Chyba że trzeba pół auta rozbierać i sama wymiana będzie problemem.
Jesteś tego pewny? Mi się wydaje, że dostałbyś odpowiedź o złej aplikacji i przegrzaniu z winy użytkownika.
są pewne rzeczy które sprzedawca jest w stanie zweryfikować i takie których nie jest. Jeśli nie jestem w stanie kontrolowąć warunków pracy poprzez zawężony zakres możliwości aplikacji produktu, to okres gwarancyjny jest zawężony do takiego , w którym produkt powinien wytrzymać niezależnie od tego czy zostało to założone prawidłowo czy nie, zakładając jednak że nie ma po stronie klienta złej woli i produkt nie został celowo uszkodzony poprzez zły montaż.
czarne owce są po obu stronach
nawet jeśli ktoś by się wykręcał od odpowiedzialności tj caly zakres ustawowych narzędzi , które skutecznie ustawiają sprzedawce do pionu.
pozdr
: poniedziałek 05 paź 2015, 20:29
autor: kalafon
No tak ale nie zmienia to faktu, że nieco czasu oraz nerwów by nas taka sytuacja kosztowała. Oczywiście wszystko to w założeniu, że dany sprzedawca szedłby w zaparte...
: wtorek 06 paź 2015, 10:31
autor: lec
kupujcie u sprawdzonych dostawców a nie u najtańszych
: wtorek 06 paź 2015, 13:17
autor: skaktus
lec pisze:skaktus pisze:Podejrzewam, że to nie wytrzyma nawet do końca gwarancji.
jeśli sprzedawca daje gwarancje to mnie jako klienta mało by to interesowało - problem sprzedawcy. Chyba że trzeba pół auta rozbierać i sama wymiana będzie problemem.
Gorzej jak padnie w najmniej oczekiwanym momencie i nie ma tego jak wymienić od ręki, a sama wymiana trwa kilka dni (u sprzedawcy).
lec pisze:
skaktus pisze:Należało by dodać, że w komorze silnika mamy już kilkadziesiąt stopni co dodatkowo utrudnia oddawanie ciepła
należy dodać, że auto z założenia się porusza i komora silnika jak i lampy są owiewane i chłodzone powietrzem przez większość czasu. Jeśli auto za dnia porusza się na dziennych to już wogóle przestaje to być zmartwieniem... jak napisałem wcześniej - to nie ma latać w kosmos
Wiele aut posiada tzw.pampersy czyli osłony silnika które utrudniają wymianę powietrza. W swoim Nissanie takiego czegoś nie posiadam a i tak temperatura wewnątrz w trakcie jazdy waha się w okolicach 50 - 60 st.
PS-Co z jazdą w korkach ? ;P Niby nic, ale ostatnio wracając z wakacji, postałem sobie jakieś 2 godziny. Wówczas należało by na opakowaniu napisać:
"Drogi użytkowniku, stojąc w korku gaś światła mijania bo inaczej się spalą. Miłego użytkowania. Niezgaszone ledy nie podlegają gwarancji "
To może poprosimy o test tych ledów tzn. pomiary temperatury, foto w porównaniu z żarówkami itd ? Zapewne ktoś chętny znalazł by się do testów np. ja
Dwa dni i paczka z powrotem u Ciebie
: wtorek 06 paź 2015, 13:43
autor: lec
skaktus pisze:Gorzej jak padnie w najmniej oczekiwanym momencie i nie ma tego jak wymienić od ręki, a sama wymiana trwa kilka dni (u sprzedawcy).
no sorry... nie kupujmy pralek, lodówek, telewizorów.... w razie "W" zostaniemy przez parę dni bez.... wszystko zawsze psuje się w najmniej oczekiwanym momencie
(Prawa Murphy'ego). Wkładasz serie i przez parę dni cierpisz....
skaktus pisze:Wiele aut posiada tzw.pampersy czyli osłony silnika które utrudniają wymianę powietrza. W swoim Nissanie takiego czegoś nie posiadam a i tak temperatura wewnątrz w trakcie jazdy waha się w okolicach 50 - 60 st.
to jak masz obawy kupujesz sobie z aktywnym chłodzeniem, większość benzyn ma takie przewiewy że to nie jest problem... ponadto ztcp to elektronika powinna ciąć moce jeśli temperatura za mocno rośnie...
skaktus pisze:Cytat:
"Drogi użytkowniku, stojąc w korku gaś światła mijania bo inaczej się spalą. Miłego użytkowania. Niezgaszone ledy nie podlegają gwarancji "
To może poprosimy o test tych ledów tzn. pomiary temperatury, foto w porównaniu z żarówkami itd ? Zapewne ktoś chętny znalazł by się do testów np. ja Dwa dni i paczka z powrotem u Ciebie
nie wiem skąd ten cytat, ja się nigdy nie spotkałem z takim opisem. Nie mniej należało by założyć że ktoś kto oferuje gwarancje potrafi myśleć i wie jak eksploatowane są samochody.
co do testów to na dniach (może damy radę dziś nawet) będę robił porównawcze testy vs HID i vs halogen (ale tych z serii 2S). Seria R3 na jednym autku póki co jeździ już 7 miesiąc i zepsuć się na razie nie chce (auto ma fabryczny drl). Określ warunki pomiaru i może w przyszłym tygodniu znajdzie się na to czas i wrzucę na forum wyniki. (od razu poproszę info gdzie i jak publikować takie wyniki aby administracja nie krzyczała)
: wtorek 06 paź 2015, 15:41
autor: skaktus
Publikować można w dziale z recenzjami.
Robiąc fotki, musisz robić je na manualu, żadne auto nie wchodzi w grę. Pewnie o tym wiesz, jednak wolę wspomnieć.
Czyli standard - rzut na białą ścianę z odległości np. 4 metrów z halogenem i na tych samych parametrach xenon i ledy. I tak każdy model - zależnie jakie mocowanie będziesz testował.
Mile widziane też testy reflektorów bez soczewek jak choćby H7 czy ostatnio coraz bardziej popularne H4 (jakieś odrodzenie
)
Do tego przydało by się nieco pomiarów temperatury w trakcie pracy i np. po 30 minutach.
: środa 07 paź 2015, 11:22
autor: lec
takich h4 w lustrze nie ma sensu testować bo będzie tak jak zawsze.
Natomiast takie zestawy rokują bardzo dobrze po pierwszych przymiarkach (h4+lustro)....
czekam tylko na bardziej reprezentatywne wersje do testów...
: środa 07 paź 2015, 17:36
autor: skaktus
Ten zestaw z foto miałem jakieś 2 lata temu w swoich łapkach - identyczny jak na foto. Mocowanie H4. Zrobiłem test w aucie (model z 97 i z 2011) oraz w skuterze. W żadnym nie wypaliło - nie szło ustawić reflektora i brak odcięcia.
: czwartek 08 paź 2015, 10:13
autor: lec
eeee to ciekawe, zważywszy że 2 lata temu nie było ich jeszcze na świecie
może miałeś jakieś poprzednie generacje albo to był zeszły rok... takie jw (*bo to motyklowa wersja*) jeżdżą już w kilku motocyklach więc widziałem jak to działa. Przy klasycznej lampie z lustrem i ryflowanym szkle , trudno mówić o odcince.... świeci ok, mocniej niż na serii - wszyscy są zadowoleni - mankament jest tylko taki ze długie są z nazwy długie ale z racji tego że sprawność mijania jest dużo większa to przeciętnego mieszczuchowi to nie przeszkadza..... a fakt że bierze ~20W zamiast 55W w motocyklu tez ma znaczenie. No ale to motor - tam są troszkę inne targety.
"pożyjom , uwidiom" - do końca miesiąca muszę czekać aż przyjdzie odpowiedni kandydat do testów w samochodzie.
: czwartek 08 paź 2015, 18:31
autor: skaktus
Takie cuda to już dawno były choć trzeba pamiętać, że jeden wygląd to nie znaczy zawsze że to jest ten sam produkt.
: środa 21 paź 2015, 21:42
autor: Liro
To Koito nawet ciekawe tyle że 2250lm zaprawdę pupy nie urywają
: czwartek 12 lis 2015, 11:41
autor: lec
ponieważ skaktus przebiera już z nóżki na nóżke to daje coś na pożarcie (zrobione przedwczoraj na aucie klienta). Lampy soczewkowe octavia 2 po liftingu.
Nie jest to zestaw o którym mowa w tym wątku, nie jest to też zestaw o którym ja wspominałem. Jest to NAJGORSZY zestaw który wg mnie wogóle sie do czegokolwiek nadaje. Poniżej tego, to już naprawdę nie warto do niczego stosować....
mowa o takim typie, 20W , tylko z 2x Cree XM-L2 na stronę i w wersji H7
Zdjęcia wrzucam po to aby dać jakiś punkt odniesienia, bo podobno to nie świeci, nie ma odciecia, nie kryje pola itp itd... masakra jakaś.
tak to wygląda po założeniu w obu lampach:
iso200 , f5.6/0"4
czy bym na tym jeździł ? nie - świeci słabiej niż fabryczny xenon ,słabiej niż dobry HID. Ogniskowanie przez to że sam palnik jest gruby i długi jest kiepskie... są lepsze rozwiązania. Natomiast doskonale sprawdza się w światła przeciwmgielnych, cornerach itp itd - ostatni taki zestaw a H7 wylądował w Q7 (klient chciał miec ładne Coming/Leaving Home) i tutaj po prostu bije na głowe serie jakies 3x....
Jak bede mial wszystkie klocki potrzebne do układanki to zrobie porządne porównanie dla zestawu o którym mówilem wcześniej , które nadają sie do jazdy...(R3)....
pozdr
: czwartek 12 lis 2015, 11:55
autor: Fluxor
Na pierwszym zdjęciu nie ma XM-L2 tylko LUXEON MZ.
: czwartek 12 lis 2015, 11:58
autor: lec
zdjecie jak pisalem jest poglądowe - to sama obudowa tylko wersja H7 z Cree (uściśliłem w opisie)
: czwartek 28 lip 2016, 11:46
autor: Wombat