Strona 3 z 42

: poniedziałek 14 wrz 2015, 09:45
autor: ptja
Otwieraj. To najprostszy sposób. Niestety terminy oczekiwania proponowane przez GB zdaje się wykluczają podjęcie sporu.
Ja na razie z dwóch miejsc nie dostałem dwóch przesyłek: intl-outdoor.com i gearbest.com (convoy S2, zamówiony w połowie czerwca). W obu przypadkach odzyskałem pieniądze z PP.

Dopisek nazajutrz: okazało się, że Gearbest zaproponował mi $2, gdy zgłosiłem roszczenie wskutek niedostarczonej przesyłki (S2 za $13,39). Odmówiłem.

Co ciekawe, w toku koresponencji podali numer przesyłki (brałem bez trackingu) i stronę (http://www.sky56.cn/english/track/index,shipping), gdzie można sprawdzić jej drogę. A owa wygląda tak:

22-Jun-2015 11:32 AM Departed Warehouse to Sort Facility.
22-Jun-2015 03:16 PM Shipment picked up.
23-Jun-2015 11:32 AM Departed Sort Facility to POLAND

Skoro więc sprzedawca wie, że przesyłka zaginęła (prawie trzymiesięczny okres chyba pozwala uznać, że przesyłka zaginęła?), to chyba powinien zgłosić roszczenie do przewoźnika i od niego domagać się zwrotu wartości zaginionej przesyłki?
Na pewno mocno się zastanowię przed kolejnymi zakupami w GearBest...

: wtorek 15 wrz 2015, 03:52
autor: GearBest
ptja pisze:Otwieraj. To najprostszy sposób. Niestety terminy oczekiwania proponowane przez GB zdaje się wykluczają podjęcie sporu.
Ja na razie z dwóch miejsc nie dostałem dwóch przesyłek: intl-outdoor.com i gearbest.com (convoy S2, zamówiony w połowie czerwca). W obu przypadkach odzyskałem pieniądze z PP.

Dopisek nazajutrz: okazało się, że Gearbest zaproponował mi $2, gdy zgłosiłem roszczenie wskutek niedostarczonej przesyłki (S2 za $13,39). Odmówiłem.

Co ciekawe, w toku koresponencji podali numer przesyłki (brałem bez trackingu) i stronę (http://www.sky56.cn/english/track/index,shipping), gdzie można sprawdzić jej drogę. A owa wygląda tak:

22-Jun-2015 11:32 AM Departed Warehouse to Sort Facility.
22-Jun-2015 03:16 PM Shipment picked up.
23-Jun-2015 11:32 AM Departed Sort Facility to POLAND

Skoro więc sprzedawca wie, że przesyłka zaginęła (prawie trzymiesięczny okres chyba pozwala uznać, że przesyłka zaginęła?), to chyba powinien zgłosić roszczenie do przewoźnika i od niego domagać się zwrotu wartości zaginionej przesyłki?
Na pewno mocno się zastanowię przed kolejnymi zakupami w GearBest...
Hi,about the shipping question,maybe you can choose the DHL,it will be more faster.

: wtorek 15 wrz 2015, 07:56
autor: Fluxor
GearBest jest niepoważny. Dostałem zwrot pieniędzy za ostatnią transakcję, której nie udało się zrealizować (przesyłanie skanów dokumentów i karty kredytowej). Zamówiłem kamerę jeszcze raz, zapłaciłem przez paypala 10.09.2015. Dzisiaj dostaje kolejnego meila od GearBest i PayPala 14.09.2015 że dostałem zwrot pieniędzy za zamówienie i zostało ono anulowane.

Znowu mam część pieniędzy w GB Wallet i nie umiem nic kupić. To chyba ostatnie zakupy w tym sklepie. Odzyskam pieniądze na PayPala i muszę złożyć zamówienie gdzie indziej.

Półtora tygodnia zmarnowane ani towaru ani pieniędzy, które ciągle gzieś leżą.

: wtorek 15 wrz 2015, 09:36
autor: GearBest
Fluxor pisze:GearBest jest niepoważny. Dostałem zwrot pieniędzy za ostatnią transakcję, której nie udało się zrealizować (przesyłanie skanów dokumentów i karty kredytowej). Zamówiłem kamerę jeszcze raz, zapłaciłem przez paypala 10.09.2015. Dzisiaj dostaje kolejnego meila od GearBest i PayPala 14.09.2015 że dostałem zwrot pieniędzy za zamówienie i zostało ono anulowane.

Znowu mam część pieniędzy w GB Wallet i nie umiem nic kupić. To chyba ostatnie zakupy w tym sklepie. Odzyskam pieniądze na PayPala i muszę złożyć zamówienie gdzie indziej.

Półtora tygodnia zmarnowane ani towaru ani pieniędzy, które ciągle gzieś leżą.
Hi, have you contact our supporting center about this problem? Sometimes there will be something wrong about the system, you can contact our center and get the wallet back.

: wtorek 15 wrz 2015, 10:43
autor: ptja
GearBest pisze:
ptja pisze:Dopisek nazajutrz: okazało się, że Gearbest zaproponował mi $2, gdy zgłosiłem roszczenie wskutek niedostarczonej przesyłki (S2 za $13,39). Odmówiłem.

Co ciekawe, w toku koresponencji podali numer przesyłki (brałem bez trackingu) i stronę (http://www.sky56.cn/english/track/index,shipping), gdzie można sprawdzić jej drogę. A owa wygląda tak:

22-Jun-2015 11:32 AM Departed Warehouse to Sort Facility.
22-Jun-2015 03:16 PM Shipment picked up.
23-Jun-2015 11:32 AM Departed Sort Facility to POLAND

Skoro więc sprzedawca wie, że przesyłka zaginęła (prawie trzymiesięczny okres chyba pozwala uznać, że przesyłka zaginęła?), to chyba powinien zgłosić roszczenie do przewoźnika i od niego domagać się zwrotu wartości zaginionej przesyłki?
Na pewno mocno się zastanowię przed kolejnymi zakupami w GearBest...
Hi,about the shipping question,maybe you can choose the DHL,it will be more faster.
I don't get it.
You still hope that my torch will arrive? It's almost three months since you claimed you sent it.
Why can't you just admit that your post office lost my parcel and let PayPal give me my money back (as I requested)?
Request the refund from your post office, because - according to what you declared do Paypal - it's obvious that my parcel never reached Poland.
Your proposition of $2 refund is not acceptable.

: wtorek 15 wrz 2015, 10:49
autor: tre33
Czy płacąc Paypal'em na GB warto i trzeba dopłacać do "Add Shipping Insurance to your order"? Czy PP załatwi sprawę?
Obawiam się tylko zaginięcia kilku-dolarowej przesyłki.

: środa 16 wrz 2015, 08:25
autor: Fluxor
Próbuję teraz odzyskać pieniądze z GB Wallet. Kiedyś tak nie było ale teraz po wysłaniu Ticketa do Supportu odpisują i automatycznie temat zostaje zamknięty. Nie można nic odpisać do nich. Oczywiście pieniądze nadal są na GB Wallet a odpisali żebym płacił im przelewem na konto.

share a review about the cooyoo

: piątek 18 wrz 2015, 05:50
autor: GearBest
Here I will share the review about CooYoo Quantum CR

https://lumenzilla.com/reviews/review-c ... um-cr.html

Obrazek
Obrazek
Obrazek

: czwartek 24 wrz 2015, 10:01
autor: GearBest
Dear all ,this is the review of Olight S1

https://lumenzilla.com/reviews/olight-s ... eview.html

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: piątek 02 paź 2015, 17:20
autor: Fluxor
Tragedia z załatwieniem czegokolwiek z GearBest. Od ponad 2 tygodni ciągle zwracają mi pieniądze a ja ciągle ich nie otrzymałem. Przestali odpisywać na zgłoszenia. Na razie mają otwarty spór na PayPalu, jeśli dalej nie będą się odzywać to trzeba będzie przekształcić go w roszczenie.

Kiedyś można było tam coś kupić i załatwić, teraz niestety za każdym razem psują sobie opinię. Ja przynajmniej nie zamierzam już tam dalej robić zakupów, konkurencja jest duża, działa szybko i sprawnie.

: piątek 02 paź 2015, 18:33
autor: malkontent
ptja pisze:Otwieraj. To najprostszy sposób. Niestety terminy oczekiwania proponowane przez GB zdaje się wykluczają podjęcie sporu.
Ja na razie z dwóch miejsc nie dostałem dwóch przesyłek: intl-outdoor.com i gearbest.com (convoy S2, zamówiony w połowie czerwca). W obu przypadkach odzyskałem pieniądze z PP.

Dopisek nazajutrz: okazało się, że Gearbest zaproponował mi $2, gdy zgłosiłem roszczenie wskutek niedostarczonej przesyłki (S2 za $13,39). Odmówiłem.

Co ciekawe, w toku koresponencji podali numer przesyłki (brałem bez trackingu) i stronę (http://www.sky56.cn/english/track/index,shipping), gdzie można sprawdzić jej drogę. A owa wygląda tak:

22-Jun-2015 11:32 AM Departed Warehouse to Sort Facility.
22-Jun-2015 03:16 PM Shipment picked up.
23-Jun-2015 11:32 AM Departed Sort Facility to POLAND

Skoro więc sprzedawca wie, że przesyłka zaginęła (prawie trzymiesięczny okres chyba pozwala uznać, że przesyłka zaginęła?), to chyba powinien zgłosić roszczenie do przewoźnika i od niego domagać się zwrotu wartości zaginionej przesyłki?
Na pewno mocno się zastanowię przed kolejnymi zakupami w GearBest...
Dzisiaj otworzyłem spór na paypal, z żądaniem full refund. Zobaczę co mi gearbest odpisze. W razie czego przekształcam spór w roszczenie i niech paypal rostrzyga :)

Nie bardzo rozumiem co mi gearbest tu napisał "Hi,that may because you didn't buy the tracking number. And the case should be accepted after 60 days when you order the package." Czyli wg nich mają 60 dni na wysłanie paczki?

: piątek 02 paź 2015, 21:36
autor: max4max
malkontent,
Ja to tak rozumiem, że oni/on pisze, że nie wykupiłeś trackingu paczki i dopiero po 60 dniach od złożenia zamówienia ( i nie dostarczenia) sprawa będzie rozpatrzona pozytywnie przez nich.

Ja z kolei na razie czekam też na paczkę - zamówienie złożone i opłacone 9.09, wysłane dopiero 14.09 i ... czekam.
W tym samym czasie dostałem już zamówienia z fasttech i banggood , czyli wychodzi, ze gearbest najbardziej się opóźnia.

: piątek 02 paź 2015, 23:19
autor: maba
U mnie podobnie, jedno zamówienie kupione miesiąc temu i jeszcze nie dotarło.

Nigdy więcej nierejestrowanych ;)

: sobota 03 paź 2015, 08:32
autor: malkontent
Najlepsze jest to, że zamawiałem sporo z banggood i aliexress (bez trackingu) później niż zamawiałm z gearbest i wszystko przyszło już poza lampką xiaomi z BG którą zamawiałem 9.09 ale o to zamówienie się nie boję :) Jak widać trzeba omiijać gearbest z daleka jeżeli zależy komuś na dostaniu towaru.

: sobota 03 paź 2015, 21:58
autor: Fluxor
Sprawa zwrotu pieniędzy zakończona. Gearbest ponad 2 tygodnie czekał z oddaniem pieniędzy i nie wiadomo ile jeszcze by to trwało, piszą że zwrot nastąpi w przeciągu 3-5 dni roboczych. Dopiero po interwencji u PayPala pieniądze w 24 godziny zwrócone.