Strona 3 z 123

: poniedziałek 26 maja 2014, 13:45
autor: lord_craven
arekm pisze:To samo ale za 14.10$ - http://www.aliexpress.com/item/1PC-Nite ... 09240.html
Jak tu jest z zakupami? PayPal wystarczy?
Proszę o krótki opis.

: poniedziałek 26 maja 2014, 14:01
autor: phantom
Oficjalnie nie, ale nieoficjalnie możesz zapytać i prawdopodobnie sprzedawca posiada konto PayPal.

: poniedziałek 26 maja 2014, 21:08
autor: Wojto
Ja płaciłem kartą na Aliexpress, anulowali moje zamówienie i dostałem zwrot o parę groszy większy ze względu na zmianę kursu dolara. Przy zamówieniach większych niż 20$ wybrałbym już Ebaya.

: wtorek 27 maja 2014, 14:18
autor: adex
Koledzy mam pytanie, zamówiłem czołówkę i latarkę oraz ogniwa. Wczoraj dostałem paczkę ale w środku tylko czołówka? Czyżby podzielili na dwie paczki czy po prostu się machnął jakiś chinol? Przesyłka bez nr śledzenia.

: wtorek 27 maja 2014, 15:06
autor: maciex93
Po zalogowaniu na konto w sklepie w zamówieniach powinieneś mieć wyszczególnione jeżeli zamówienie zostało podzielone, nawet mimo braku nr tracking.

: wtorek 27 maja 2014, 20:22
autor: adex
czyli 3 rubryki oznaczają 3 paczki? Innego podziału tam nie widzę.

: wtorek 27 maja 2014, 20:33
autor: arekm
Prawie jak rozmowa ślepego z głuchym. "tak" jeśli to rubryki z różnymi orderami, "może nie" jeśli inne rubryki.

: wtorek 27 maja 2014, 20:35
autor: maciex93
Jeżeli złożyłeś 1 zamówienie i masz 3 wpisy to tak, zamówienie zostało podzielone.
Dodatkowo w kolumnie Order total powinien być procentowy podział kwoty, po ile przypada na przesyłkę.

: wtorek 27 maja 2014, 20:44
autor: arekm
Od razu mówię, że podział o jakim pisze @maciex93 dzieje się gdy paczki idą z różnych magazynów -> wtedy od razu przy zamówieniu następuje ów podział.

Ale...

Możliwa jest też sytuacja gdy ekipa bangood podzieli paczkę. Wtedy w szczegółach naszego zamówienia pojawia się link "View split details" i tam dostaje się numer kolejnej paczki (którego to numeru nie ma w normalnej liście zamówień).

Od taka głupota interfejsu banggood.

: środa 28 maja 2014, 06:44
autor: adex
Dokładnie tak jak piszecie, wczoraj dotarła latarka tak że jeszcze tylko ogniwa i będzie komplet.

: środa 28 maja 2014, 08:02
autor: fotorondo
adex, miałem swojego czasu identyczna sytuację. Podzielili zamówienie na 2 części . Ta większą z latarką była u mnie dość szybko, ale na ogniwa czekałem b. długo, już spór był założony, ale w końcu doszły.

: piątek 06 cze 2014, 11:46
autor: ElSor
Mi dziś podpadli nieco ze swoim bałaganem ...
23 maja zamówiłem 10 sterowników NANJG 105c, które ponoć były dostępne. Kilka dni po tym patrzę, jak wyglądają sprawy z zamówieniem a tam opis "Back-ordered". Przez kolejnych kilka dni na przemian widzę, że sterowniki raz są dostępne a raz nie ma a zamówienie stoi w miejscu. Zapytałem na live chacie o co chodzi i kiedy wyślą mi sterowniki. Mieli ponaglić "swojego gościa". Dziś, po 14 dniach na @ przysyłają zapytanie czy chcę poczekać jeszcze trochę czasu ( w sensie dłuższego ) - min 3 dni, czy chcę zwrot ... :evil: Na FT zamówiłem tego samego dnia paczkę i już od 2 dni ją mam w domu ...
Jak tu się nie wkurzyć. Odpisałem, że chcę zwrot i chyba zakończę na tym przygodę z BangGood, mimo, że mają ciekawy asortyment i dobre ceny na niektóre rzeczy :roll:

: piątek 06 cze 2014, 12:14
autor: darol
Ja też definitywnie kończę z banggood. Zamówienie z 25 kwietnia w postaci dwóch rejestrowanych przesyłek (bez baterii) wygląda tak, że pierwszą dostałem po 34 dniach, na drugą wciąż czekam...

: piątek 06 cze 2014, 14:20
autor: phantom
A jak to wygląda w śledzeniu? Na ile to wina BG, a na ile poczty? Miesięczne oczekiwanie zdarza się również w przypadku przesyłek z FT (ostatnio dość często). Mnie BG jeszcze nie zawiodło.

: piątek 06 cze 2014, 14:25
autor: arekm
Mnie też nie zawiodło ale czasy bywają kosmiczne (długo od zamówienia zanim trafi na pocztę)... da się z tym żyć - trzeba być tylko świadomym faktu.