Convoy S2

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
remos
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 26 wrz 2013, 11:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: remos »

Pyra pisze:Witam
Driver ma na obwodzie miedzianą ścieżkę, i ona musi mieć elektryczny kontakt z obudową/pigułą. Wystarczą dwa punkty lutowania na obwodzie i będzie dobrze.

Pozdrawiam
Ok, dzięki a te dwa punkty wytrzymają docisk ogniwa czy trzeba driver głęboko w pigułę wcisnąć i dopiero zlutować? Izolacja miedzy pigułą a drajwerem jest konieczna czy nie do końca ma dochodzić?

Dziękuje za odpowiedz nie chce czegoś z chrzanić za pierwszym razem.
lorak
Posty: 195
Rejestracja: piątek 09 lis 2012, 18:17
Lokalizacja: Nowosielce

Post autor: lorak »

remos, driver wciskasz do momentu, aż oprzesz go wewnątrz piguły na jej rantach i dopiero wtedy lutujesz.
remos
Posty: 4
Rejestracja: czwartek 26 wrz 2013, 11:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: remos »

lorak pisze:remos, driver wciskasz do momentu, aż oprzesz go wewnątrz piguły na jej rantach i dopiero wtedy lutujesz.
Dziękuję faktycznie nie przyjrzałem się jest rant i to wszystko wyjaśnia.
adinek
Posty: 10
Rejestracja: poniedziałek 11 mar 2013, 15:19
Lokalizacja: KRK

Post autor: adinek »

Podobnie jak kolega Deratus po raz pierwszy składam convoy S2. Mam już wciśnięty driver i przylutowany do piguły. Został mi pierścień, który się wkręca do piguły. Jednak po wkręceniu nie opiera się na ścieżce będącej na driverze tylko na 2 małych elementach drivera zlokalizowanych przy obwodzie. W takim przypadku dawać ten pierścień czy nie?
Drugie pytanie, które mam dotyczy kolimatora. Jak ktoś wcześniej pisał należy zniwelować 7mm między nim, a diodą. Wystarczy dorobić taki dystans z jakieś rurki czy musi to być jakiś specjalistyczny element?
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Dariusz70
Posty: 1271
Rejestracja: niedziela 30 paź 2011, 20:05
Lokalizacja: Chochołów

Post autor: Dariusz70 »

Pierścień jest dla driverów płaskich od strony ogniwa (bez elementów). Po przylutowaniu drivera pierścień nie jest potrzebny.

Aby zainstalować kolimator w S2 należy albo mieć kolimator 20mm wysoki albo założyć dystans 7mm (jak mamy kolimator 13mm).
Taka podkładka musi sprawnie transportować ciepło do piguły i dalej na obudowę.
Trzeba wytoczyć pastylkę 16mm x 7mm. Spolerować i zainstalować w pigule (także spolerowane miejsce styku w pigule).
Pomiędzy dobra pasta termoprzewodząca.
Dariusz70
darek.l(małpa)interia.pl
afrin
Posty: 2
Rejestracja: wtorek 29 paź 2013, 18:27
Lokalizacja: Polska

Post autor: afrin »

To i ja swoje trzy grosze dorzucę ... Ktos na forum wspominał jeszcze o takich o-ring'ach: https://www.fasttech.com/products/1607/ ... 20-pack%29

Czy faktycznie je trzeba dodatkowo dokupywać, jeżeli chce się złożyć S2 od podstaw? Czy to po prostu bajer?
Awatar użytkownika
marmez
Posty: 2879
Rejestracja: sobota 08 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: marmez »

Bajer. Choć oczywiście jakieś oringi przy szybce powinny być, a czy kupując sam Host (obudowę) są to nie wiem, choć chyba w Hoście rbakuje tylko diody i sterownika, ale osobiście nie kupowałem, jeszcze samego hosta, to głowy nie dam.

Pozdrawiam, marmez
Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
klik
Posty: 102
Rejestracja: poniedziałek 12 lis 2012, 22:14
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: klik »

W komplecie z hostem są wszystkie uszczelki.
Dodatkowo te z linka nie są GITD - mają jedynie taki kolor.
Można kupić na zapas, mają świadomość o tym, że to nie GITD.
afrin
Posty: 2
Rejestracja: wtorek 29 paź 2013, 18:27
Lokalizacja: Polska

Post autor: afrin »

Ok, dzięki za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony środa 06 lis 2013, 09:58 przez afrin, łącznie zmieniany 1 raz.
Feru
Posty: 37
Rejestracja: poniedziałek 09 wrz 2013, 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Feru »

Witam, czyli podsumowując kupuje taki zestaw:

https://www.fasttech.com/product/1277401
https://www.fasttech.com/product/1425001
https://www.fasttech.com/product/1122302

jako opcja
https://www.fasttech.com/product/1187501 tu problem z dystansem

Na warsztacie, lutka, cyna, pasta, papier i po złożeniu powinno lajcić ;)

czyli taka wersja będzie ok.
Ostatnio zmieniony czwartek 14 lis 2013, 17:03 przez Feru, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Uka
Posty: 437
Rejestracja: poniedziałek 18 mar 2013, 13:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Uka »

Nie potrzebujesz koniecznie sprężynek i szkiełka. To wszystko jest w komplecie, ale soczewka AR doda ci z 10% światła (tego i tak nie zauważysz).
Feru
Posty: 37
Rejestracja: poniedziałek 09 wrz 2013, 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Feru »

Awatar użytkownika
Uka
Posty: 437
Rejestracja: poniedziałek 18 mar 2013, 13:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Uka »

Do tej pory zbudowałem 4 latarki S2 i każda na driverze 2800. W trybie max dosyć mocno się grzeją, ale z max korzystam do kilku minut. Jeżeli czas świecenia w trybie średnim będzie dla ciebie zbyt krótki możesz zmostkować trzecią gwizdkę i masz 5%-30%-100%.
Selected by connecting one of the four stars to ground (the golden rim of the PCB)
Rotate the four stars to the bottom of the PCB:
Connect the 2nd star from the left to ground: 3-mode: Lo (5%) > Hi (100%) > Strobe
Connect the 3rd star from the left to ground: 3-mode: Lo (5%) > Mid (30%) > Hi (100%)
Connect the 4th star from the left to ground: 2-mode: Lo (10%) > Hi (100%)
Default (shorting no star): 5-mode: Lo (5%) > Mid (30%) > Hi (100%) > Strobe > SOS
Feru
Posty: 37
Rejestracja: poniedziałek 09 wrz 2013, 15:39
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Feru »

Z tego co widzę to w standardzie jest 5mode. Bardziej zależy mi na mocy, na rowerze powinno w miarę odprowadzać temp. A włącznik jaki jest w hoście, rewersowy ? Ok zobaczymy zamawiam, pierwsza nie musi być idealna ;)
Ostatnio zmieniony piątek 15 lis 2013, 13:59 przez Feru, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Uka
Posty: 437
Rejestracja: poniedziałek 18 mar 2013, 13:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Uka »

Feru pisze:Z tego co widzę to w standardzie jest 5mode. Bardziej zależy mi na mocy, na rowerze powinno w miarę odprowadzać temp. A włącznik jaki jest w hoscie, rewersowy ? Ok zobaczymy zamawiam, pierwsza nie musi być idealna ;)
Wyłącznik reverse i w standardzie są 2 mody 3 i 5 trybów (stroboskopy można ukryć).
To switch mode group: switch to low mode and wait for 5 seconds. As soon as you notice a quick blink, half press the power switch and mode group is then toggled.
ODPOWIEDZ