Pyra pisze:Witam
Driver ma na obwodzie miedzianą ścieżkę, i ona musi mieć elektryczny kontakt z obudową/pigułą. Wystarczą dwa punkty lutowania na obwodzie i będzie dobrze.
Pozdrawiam
Ok, dzięki a te dwa punkty wytrzymają docisk ogniwa czy trzeba driver głęboko w pigułę wcisnąć i dopiero zlutować? Izolacja miedzy pigułą a drajwerem jest konieczna czy nie do końca ma dochodzić?
Dziękuje za odpowiedz nie chce czegoś z chrzanić za pierwszym razem.
Podobnie jak kolega Deratus po raz pierwszy składam convoy S2. Mam już wciśnięty driver i przylutowany do piguły. Został mi pierścień, który się wkręca do piguły. Jednak po wkręceniu nie opiera się na ścieżce będącej na driverze tylko na 2 małych elementach drivera zlokalizowanych przy obwodzie. W takim przypadku dawać ten pierścień czy nie?
Drugie pytanie, które mam dotyczy kolimatora. Jak ktoś wcześniej pisał należy zniwelować 7mm między nim, a diodą. Wystarczy dorobić taki dystans z jakieś rurki czy musi to być jakiś specjalistyczny element?
Pozdrawiam.
Pierścień jest dla driverów płaskich od strony ogniwa (bez elementów). Po przylutowaniu drivera pierścień nie jest potrzebny.
Aby zainstalować kolimator w S2 należy albo mieć kolimator 20mm wysoki albo założyć dystans 7mm (jak mamy kolimator 13mm).
Taka podkładka musi sprawnie transportować ciepło do piguły i dalej na obudowę.
Trzeba wytoczyć pastylkę 16mm x 7mm. Spolerować i zainstalować w pigule (także spolerowane miejsce styku w pigule).
Pomiędzy dobra pasta termoprzewodząca.
Bajer. Choć oczywiście jakieś oringi przy szybce powinny być, a czy kupując sam Host (obudowę) są to nie wiem, choć chyba w Hoście rbakuje tylko diody i sterownika, ale osobiście nie kupowałem, jeszcze samego hosta, to głowy nie dam.
Pozdrawiam, marmez
Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
W komplecie z hostem są wszystkie uszczelki.
Dodatkowo te z linka nie są GITD - mają jedynie taki kolor.
Można kupić na zapas, mają świadomość o tym, że to nie GITD.
Do tej pory zbudowałem 4 latarki S2 i każda na driverze 2800. W trybie max dosyć mocno się grzeją, ale z max korzystam do kilku minut. Jeżeli czas świecenia w trybie średnim będzie dla ciebie zbyt krótki możesz zmostkować trzecią gwizdkę i masz 5%-30%-100%.
Selected by connecting one of the four stars to ground (the golden rim of the PCB)
Rotate the four stars to the bottom of the PCB:
Connect the 2nd star from the left to ground: 3-mode: Lo (5%) > Hi (100%) > Strobe
Connect the 3rd star from the left to ground: 3-mode: Lo (5%) > Mid (30%) > Hi (100%)
Connect the 4th star from the left to ground: 2-mode: Lo (10%) > Hi (100%)
Default (shorting no star): 5-mode: Lo (5%) > Mid (30%) > Hi (100%) > Strobe > SOS
Z tego co widzę to w standardzie jest 5mode. Bardziej zależy mi na mocy, na rowerze powinno w miarę odprowadzać temp. A włącznik jaki jest w hoście, rewersowy ? Ok zobaczymy zamawiam, pierwsza nie musi być idealna
Ostatnio zmieniony piątek 15 lis 2013, 13:59 przez Feru, łącznie zmieniany 2 razy.
Feru pisze:Z tego co widzę to w standardzie jest 5mode. Bardziej zależy mi na mocy, na rowerze powinno w miarę odprowadzać temp. A włącznik jaki jest w hoscie, rewersowy ? Ok zobaczymy zamawiam, pierwsza nie musi być idealna
Wyłącznik reverse i w standardzie są 2 mody 3 i 5 trybów (stroboskopy można ukryć).
To switch mode group: switch to low mode and wait for 5 seconds. As soon as you notice a quick blink, half press the power switch and mode group is then toggled.