Strona 3 z 3

: niedziela 08 gru 2013, 21:43
autor: Lampek
smokuxx1987 pisze: i muszą być zainstalowane 400 mm od krawędzi auta.
Hola, hola. Nie więcej jak 40 cm od krawędzi auta.

: wtorek 02 lut 2016, 08:30
autor: vin324pl
Jeżdżę już od dwóch miesięcy z takim modułem i nikt mi jeszcze za dnia nie mrugał, policję mijałem także wielokrotnie, a nawet jak zatrzymają to wyciągnę jeden bezpiecznik i wszystko wraca do normalnego działania ;) . Jak dla mnie bardzo mądre rozwiązanie, nie oślepia za dnia a konstrukcja odbłyśnika długich powoduje, że światło jest dla kierowcy z przeciwka dobrze widoczne.
Co do legalności to nielegalne bo przepisy tak stanowią. Choć nie wydaje mi się że w nowych np. skodach dają inne "szkła" niż w egzemplarzach bez tego patentu. Po prostu kasa idzie na uzyskanie zezwolenia, ot takie kolejne alimenty dla biurokracji.

: wtorek 02 lut 2016, 08:46
autor: plecho1
Mnie osobiście takie rozwiązanie oślepia, nie jest to oczywiście taki efekt jak przy źle ustawionych światłach mijania ale jednak przeszkadza. U siebie mam dzienne ledy okrągłe w miejscu gdzie oryginalnie są przeciwmgłowe i według mnie jest to lepsze rozwiązanie.

: wtorek 02 lut 2016, 11:41
autor: skaktus
vin324pl pisze:Choć nie wydaje mi się że w nowych np. skodach dają inne "szkła" niż w egzemplarzach bez tego patentu.
Nowe skody mają reflektory w stylu dawnych H4 - jedno włókno na długie o mocy 60W o ile się nie mylę i drugie włókno na dzienne o mocy 35W.
Mnie osobiście takie rozwiązanie oślepia, nie jest to oczywiście taki efekt jak przy źle ustawionych światłach mijania ale jednak przeszkadza. U siebie mam dzienne ledy okrągłe w miejscu gdzie oryginalnie są przeciwmgłowe i według mnie jest to lepsze rozwiązanie.
Oślepia najczęściej dlatego, że proste zestawy na PWM mają regulację mocy i ludzie dla bajeru zamiast ograniczyć moc do 20 - 30% wciskają w żarówki 60%. Dzienne w miejscach po halgenach przeciwmgielnych to fajny bajer, ale tracisz halogeny. W tym momencie dobrym rozwiązaniem są światła zespolone.

: wtorek 02 lut 2016, 12:24
autor: vin324pl
U mnie na oko na pewno nie jest więcej niż 25% bo różnica w mocy przy mrugnięciu długimi na ścianę jest kolosalna.

: wtorek 02 lut 2016, 12:25
autor: plecho1
W poprzednich autach miałem halogeny przeciwmgłowe i jakoś specjalnie nie widziałem różnicy na plus a dzięki dziennym halogeny H4 mam już trzeci rok. Z tymi dziennymi z drogowych to może i masz rację, jeśli moc świecenia jest zbyt wysoka to są dość uciążliwe podobnie jak przeciwmgłowe załączane przy dobrej widoczności.

: wtorek 02 lut 2016, 13:31
autor: skaktus
vin324pl pisze:U mnie na oko na pewno nie jest więcej niż 25% bo różnica w mocy przy mrugnięciu długimi na ścianę jest kolosalna.
Bo światło długie jest dość mocno skupione a dzienne bardzo rozproszone. Dodatkowo sprawdziłem co to za żarówka i jest to H15. Moce są inne niż wcześniej pisałem (niestety z pamięci) i wychodzi 15W na dzienne i 55W na długie. Stąd też różnica o której piszesz.

: wtorek 02 lut 2016, 13:37
autor: vin324pl
Przecież skoro moduł mam pod h7 pod długimi, to rozkład światła jest identyczny przy 20-30% jak i przy długich, tylko mocowo się różni no i barwa.

Dzienne --------- Długie--------Mijania---------Pozycyjne
ObrazekObrazekObrazekObrazek

: wtorek 02 lut 2016, 14:12
autor: skaktus
Pisałem o skodzie, lustrze które ma różne powierzchnie do odbijania światła z dwóch różnych włókien żarówki H15. U ciebie w Seacie jest zupełnie inna sprawa.

: wtorek 02 lut 2016, 14:13
autor: vin324pl
A jak w Skodzie to rozumiem :mrgreen: .