Strona 18 z 42

: czwartek 12 lis 2015, 08:47
autor: fotorondo
paypal.pl i piszesz po polsku.

: czwartek 12 lis 2015, 09:20
autor: theman
Dzięki, paypal.pl przekierowuje na www.paypal.com/pl/... interfejs mam po polsku czyli chyba wszystko jest ok :)
Bo już wysłałem zgłoszenie z opisem po polsku, ale później zacząłem się zastanawiać czy nie powinienem po angielsku.

: czwartek 12 lis 2015, 10:02
autor: ElSor
fotorondo pisze:paypal.pl i piszesz po polsku
To tylko ja piszę po angiesku otwierając spór w PP? :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: czwartek 12 lis 2015, 10:16
autor: piciex
ElSor, nie tylko Ty. :mrgreen:

: czwartek 12 lis 2015, 10:20
autor: tre33
Głupio tak... po polsku do Chińczyków...
Bo przecież spór jest forwardowany do kupującego, nie?

: czwartek 12 lis 2015, 10:30
autor: theman
Właśnie dlatego się zastanawiałem, jak dalej postępuje obsługa paypal przyjmująca zgłoszenie.

: czwartek 12 lis 2015, 10:45
autor: piciex
Jak bym był Chińczykiem i ktoś by do mnie napisał po polsku to odpisał bym mu po chińsku. :razz:
Chyba, że PayPal to jakoś sensownie tłumaczy.

: czwartek 12 lis 2015, 11:00
autor: ElSor
piciex pisze:Jak bym był Chińczykiem i ktoś by do mnie napisał po polsku to odpisał bym mu po chińsku. :razz:
Pani Iwona poszła o krok dalej i pierwszą wiadomość do mnie napisała po polsku!
Uwierz mi, że wolał bym po chińsku to dostać, bo wtedy google translator z chińskiego na angielski by przetłumaczył to na tyle, że coś bym czaił a tak musiałem odpisać jej po angielku coś ala "Łada fak?" :mrgreen:

: czwartek 12 lis 2015, 22:54
autor: Misiek_86
mappy pisze:
Gdy zgłosiłem sprawę do paypal, w końcu odpisali:
Your order has been shipped out on 18 September,2015,therefore your delivery deadline will expire on 18 November,2015.
Zobaczymy czy rzeczywiście do 18listopada dojdzie paczka
Mam taką samą odpowiedź ale od supportu Gearbest. Wyszło 8 września z magazynu niech pan czeka do 8 listopada. :lol:
Masz już latarkę?

: piątek 13 lis 2015, 16:19
autor: Kanghoy
Ja mam pytanie, dostałem Skilhunta H02 z Gearbesta, ale w gwarancji nie ma pieczęci sklepu, nie mam też żadnego dowodu zakupu. Niby są 2 lata gwarancji "worldwide", więc powinno mnie obejmować, coś z tym robić? Też Wam nie podbijali?

: piątek 13 lis 2015, 16:33
autor: rafalklis
Tak jest.
Nie sądzę, żeby takie sklepy cokolwiek podbijały. W Polsce jest podobnie zresztą.

: piątek 13 lis 2015, 16:55
autor: Kanghoy
Znaczy gwarancji niet? U nas nie podbijają, ale dowód zakupu dają i to zwykle wystarcza.

: sobota 14 lis 2015, 06:38
autor: ElSor
Kanghoy pisze:Znaczy gwarancji niet?
Pewnie do czasu ochrony przez PayPal jest "gwarancja" uznawana przez sklep. Później trzeba pewnie z producentem rozmawiać a co z tego wyjdzie to już zależy tylko od niego.

: sobota 14 lis 2015, 10:55
autor: Jacek318
Jakiś czas temu otworzyłem spór na PP za niedostarczoną paczkę. Wcześniej otworzyłem ticket jednak bez odzewu. Bodaj 3 dni temu GB się odezwał i napisał że jak zamknę spór to wyślą ponownie towar, lub oddadzą pieniądze na konto GB. Zamknąłem spór, pomimo tego że wiedziałem że istnieje ryzyko nie dotrzymania umowy... Na szczęście to tylko parę dolców, ale będę omijał tych oszustów z daleka.

: sobota 14 lis 2015, 14:08
autor: maba
Byś wątek przeczytał i posłuchał ElSora to by nie było problemu :razz:

http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=201689#201689

Ja dziś dostałem drugi zwrot od PP za nierejestrowaną.