Strona 16 z 28

: wtorek 15 mar 2016, 18:07
autor: michal1
Raczej nie. Spróbuj, może uda Ci się odzyskać pieniądze albo wyślą nową. :)

: wtorek 15 mar 2016, 21:01
autor: pawello786
Zajrzyj do środka, nie ma żadnych zatrzasków więc łatwo się ją rozbiera. Może jakiś upalony element rzuci się w oczy.

: wtorek 15 mar 2016, 22:06
autor: adamjoker
Nic się nie rzuca w oczy - wszystko wygląda ok niestety.

: środa 16 mar 2016, 14:39
autor: Issac
Czy ma ktoś z was adapter na zapalniczkę samochodową ?

Jak tak, to czy jest tam jakiś stabilizator na 12V ?
Czy ładowarka akceptuje każde napięcie które wychodzi z gniazda 11 - 15V ?

: środa 16 mar 2016, 15:06
autor: endrju1
Z tego co ktoś pokazywał, to jest tam zwykły przewód z wtyczką i diodą.

: środa 16 mar 2016, 15:20
autor: skaktus
Ja bym od tak odrazu nie podłączył do instalacji w aucie. Skoki napięcia są dość znaczne.

: środa 16 mar 2016, 15:30
autor: endrju1
Sprawdziłem, ładowarka spokojnie radzi sobie z napięciem od 6,5V (stabilnie od 7) do 15V (wyżej nie sprawdzałem). Prąd malał wraz ze wzrostem napięcia, zaś akumulatory ładowały się cały czas stałym prądem, więc zapewne producent pomyślał o stabilizacji wewnątrz ładowarki.

: środa 16 mar 2016, 15:57
autor: Issac
endrju1, Zuch chłopak - dzięki bardzo za zaryzykowanie, myślę że nie tylko ja jestem Ci wdzięczny.

:mrgreen:

KUPUJE :)

PS: nie widziałem nigdy więcej niż 15,4V w aucie, co i tak było zawyżone. MAKS dla poprawnie działającego regulatora w alternatorze to 14,8V

: środa 16 mar 2016, 16:41
autor: MCSubi
W samochodach start-stop z grzałkami elektrycznymi różne rzeczy sie dzieją zimą przy rozładowanym akumulatorze.

: czwartek 17 mar 2016, 09:33
autor: widmo82
Czy faktycznie li500 nie ma funkcji wzbudzania głeboko rozładowanych akumulatorków?

: czwartek 17 mar 2016, 09:34
autor: endrju1
Zależnie od stopnia rozładowania, poniżej 0,3V nie wykrywa w ogóle, poniżej 1,6V wykrywa jako NI-MH, powyżej 2,2 już jako li-ion i ładuje normalnie.

: czwartek 17 mar 2016, 10:43
autor: jmarcinkowski
endrju1 pisze:Zależnie od stopnia rozładowania, poniżej 0,3V nie wykrywa w ogóle, poniżej 1,6V wykrywa jako NI-MH, powyżej 2,2 już jako li-ion i ładuje normalnie.
Witam.

Wczoraj próbowałem reaktywować stare akusy 18650 w Lii-500. Wszystkie miały od 0,9 do 1,9V. I żadnego z nich nie wykryła :( Musiałem je włożyć najpierw do Nitecore D2 i odrobinę podładować. Dopiero wtedy zaskoczyła i zaczęła ładować.

Pozdrawiam - Jacek.

: czwartek 17 mar 2016, 13:49
autor: endrju1
Sprawdziłem przed chwilą, akumulatorki rozładowane do 1,5V dobija do ok 2V i wyświetla END.
Akumulatorki 2,2V normalnie zaczynają się ładować, akumulatorka o napięciu 2,05V nie wykrywa.

: czwartek 17 mar 2016, 14:10
autor: jmarcinkowski
Wrócę do domu, to jeszcze raz sprawdzę. Włożę akumulatorki AA i zobaczę co pokaże.

Pozdrawiam - Jacek

: czwartek 17 mar 2016, 14:14
autor: fxxx
za lygte-info

Measurements
Power consumption when idle is 0.94 watt, it drops to 0.69 watt when the display is off.
When not powered the charger will drain LiIon batteries with 2mA
When not powered the charger will drain NiMH batteries with 0.4mA
Below 0.3 volt charger will not recognize any batteries, but still charge with 3mA.
Below 1.6 volt batteries are assumed to be NiMH.
Above 2.2 volt batteries are assumed to be LiIon.
Charger will not restart if battery voltage drops.
Charge will restart charging after power loss, or battery insertion.
Voltmeter do not update when charging is finished.
Voltmeter has a minimum reading around 0.6 volt
Voltmeter is within 0.02 volt.
Display light will turn off after 30 seconds.


Co wczoraj osobiście sprawdziłem, AAA podniósł się z 0,6V (po około godzinie) i normalnie naładował.
Wczoraj dostałem moje dwie sztuki, bardzo fajnie ładowarki, w komplecie z przynajmniej jedną li-100 mamy komplet do naładowania nimh/li-ion 4.2/4.35V.

Dobrze, że się nie złapałem nigdy na jakieś ładowarki technoline.