Podziel się swoją radością
http://www.banggood.com/Convoy-Flashlig ... 67619.html
Opaska na głowę
Opaska na głowę
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
maciex dzieki za info, poproszę jeszcze o info jak dać "pomagacza" bo nie widzę, żadnej ikonki "pomógł"
dr.w w tej technologi staram się unikać określeń "orientacyjny koszt" gdyż jest to składowa paru czynników:
A. wielkość pojazdu
- nie do końca taka oczywista rzecz gdyż np. na pakę pickupa aplikujemy około 2,5-3mm grubości a z zewnątrz około 1,2-1,5mm grubości powłoki
B. budowa pojazdu
- chodzi np. o to czy musimy wyciągać szyby ze względu na małe szpary czy uszczelki dochodzące bezpośrednio do blachy, czy można okleić tylko szybę i powłoka po aplikacji będzie estetycznie wyglądała i co najważniejsze dla mnie czy nie będzie punktu poderwania powłoki.
- szczeliny między przednimi drzwiami a błotnikiem. Tu natomiast jest kwestia czy są na tyle duże że po aplikacji powłoki jeśli zmniejszy się przestrzeń np. o 3mm nie stworzymy punktu podrywania powłoki, czy też musimy używać specjalnej taśmy z linką stalową do odcinania powłoki.
Widać to w 0.57 sekundzie filmu a następnie efekt odcięcia:
http://youtu.be/IXp42i3FFsw
-demontaż tapicerki aby odkręcić klamki
-dodatkowe preferencje klienta np. dodatkowo na tryśnięcie powłoki na progi, nadkola z od spodu etc.
C. wybrany kolor powłoki przez klienta
- operacja zmiany koloru nie jest szybka i tania, musimy czyścić całe węże od maszyny, przepłukiwać je specjalnym olejem, który kosztuje 60zł netto za 1L (zużywamy około 10L) , poświęcamy na to czas itd. no i te koszta są doliczane do całości. Nie zapominajmy, że jest to operacja podwójna, gdyż później muszę powrócić do "standardowego koloru"
Także jak widzisz jest sporo szczegółów na które składa się całkowity koszt. Jeśli natomiast dostaniemy samą zdemontowaną maskę np. z jakiegoś europejskiego pojazdu typu Renault Laguna, Skoda Octavia to koszt jest około 300zł za taki element tylko aplikujemy przy "okazji" bo na samą taką maskę nie opłaca się odpalać reactora
Koszta całego pojazdu są zbliżone jak u dobrego lakiernika, nawet trochę tańsze. Nie odmawiamy żadnych prac nawet tych najmniejszych tylko one muszą czekać na swoją kolej
Później wkleję zdjęcie jak zrobiłem sobie przednie widełki w moim rowerze na błękitny kolor
Chyba wkleję to co napisałem na stronę firmową
dr.w w tej technologi staram się unikać określeń "orientacyjny koszt" gdyż jest to składowa paru czynników:
A. wielkość pojazdu
- nie do końca taka oczywista rzecz gdyż np. na pakę pickupa aplikujemy około 2,5-3mm grubości a z zewnątrz około 1,2-1,5mm grubości powłoki
B. budowa pojazdu
- chodzi np. o to czy musimy wyciągać szyby ze względu na małe szpary czy uszczelki dochodzące bezpośrednio do blachy, czy można okleić tylko szybę i powłoka po aplikacji będzie estetycznie wyglądała i co najważniejsze dla mnie czy nie będzie punktu poderwania powłoki.
- szczeliny między przednimi drzwiami a błotnikiem. Tu natomiast jest kwestia czy są na tyle duże że po aplikacji powłoki jeśli zmniejszy się przestrzeń np. o 3mm nie stworzymy punktu podrywania powłoki, czy też musimy używać specjalnej taśmy z linką stalową do odcinania powłoki.
Widać to w 0.57 sekundzie filmu a następnie efekt odcięcia:
http://youtu.be/IXp42i3FFsw
-demontaż tapicerki aby odkręcić klamki
-dodatkowe preferencje klienta np. dodatkowo na tryśnięcie powłoki na progi, nadkola z od spodu etc.
C. wybrany kolor powłoki przez klienta
- operacja zmiany koloru nie jest szybka i tania, musimy czyścić całe węże od maszyny, przepłukiwać je specjalnym olejem, który kosztuje 60zł netto za 1L (zużywamy około 10L) , poświęcamy na to czas itd. no i te koszta są doliczane do całości. Nie zapominajmy, że jest to operacja podwójna, gdyż później muszę powrócić do "standardowego koloru"
Także jak widzisz jest sporo szczegółów na które składa się całkowity koszt. Jeśli natomiast dostaniemy samą zdemontowaną maskę np. z jakiegoś europejskiego pojazdu typu Renault Laguna, Skoda Octavia to koszt jest około 300zł za taki element tylko aplikujemy przy "okazji" bo na samą taką maskę nie opłaca się odpalać reactora
Koszta całego pojazdu są zbliżone jak u dobrego lakiernika, nawet trochę tańsze. Nie odmawiamy żadnych prac nawet tych najmniejszych tylko one muszą czekać na swoją kolej
Później wkleję zdjęcie jak zrobiłem sobie przednie widełki w moim rowerze na błękitny kolor
Chyba wkleję to co napisałem na stronę firmową
Dostałem baterię z laptopa, który szedł do utylizacji. Na 9 ogniw wiem, że 2 będą uszkodzone bo padły napięciowo. Sprawdziłem 4 sztuki jak na razie i przy rozładowaniu 1A wszystkie mają po ~2,4Ah.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
-
- Posty: 402
- Rejestracja: środa 14 wrz 2011, 02:06
- Lokalizacja: Bulanda
Wybaczcie offtop, ale nie mogę się powstrzymać.
I właśnie dlatego będę paranoikiem w kwestii ogniw litowych noszonych na głowieJacek318 pisze:(...)Co do latarki w zębach:
http://budgetlightforum.com/node/37173