Podziel się swoją radością
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
...Pozwólmy każdemu spędzać ten czas tak jak lubi, lub akurat potrzebuje.sp5it pisze:Ludzie, którzy tak twierdzą nie powinni mieć w ogóle rodziny.piciex pisze:A ja za to w pracy?
A dlaczego radość?
Bo po poranku spędzonym z całą hałaśliwą rodziną fajnie jest się wyciszyć samemu w biurze.
Nie oceniajmy nie znając przyczyn. Zresztą, nic nam do tego...
- lord_craven
- Posty: 415
- Rejestracja: środa 27 lut 2013, 12:32
- Lokalizacja: Leżajsk
Witam
Od 25 lat tylko tylna oś, w pracy niestety napęd na "ręce"
Pozdrawiam
Mój kolega zawsze powtarza sentencję: "spadł śnieg, i tylny napęd oddzieli mężczyzn od chłopców"lord_craven pisze:Spadł pierwszy śnieg ...
NIECH ŻYJE TYŁ NAPĘD
Od 25 lat tylko tylna oś, w pracy niestety napęd na "ręce"
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Hehe ja również polatałem se trochę po parkingu wczoraj wieczorem Tylny napęd może i daje dużo frajdy z jazdy, jednak w normalnych warunkach taka frajda nie jest pożądana. A nic nie zapewni takiej kontroli jak stały napęd na 4 koła. I od pewnego czasu mam przyjemność poruszać się autem z takim napędem W skrócie: cud, miód i orzeszki
Śmiem się nie zgodzić ponieważ z typowym tylnym napędem wiąże się rozkład mas powodujący większą przyjemność z jazdy - nie walczymy z masa znajdującą się przez przednią osia i powodująca efekt wahadła.Ebola pisze:Hehe ja również polatałem se trochę po parkingu wczoraj wieczorem Tylny napęd może i daje dużo frajdy z jazdy, jednak w normalnych warunkach taka frajda nie jest pożądana. A nic nie zapewni takiej kontroli jak stały napęd na 4 koła. I od pewnego czasu mam przyjemność poruszać się autem z takim napędem W skrócie: cud, miód i orzeszki
Oczywiście są auta z napędem 4X4 i rozkładem i skupieniem masy podobnej jak w typowym RWD - ale nie jest to AUDI które notabene ma najgorsze rozwiązanie bo cały rzędowy silnik wraz ze skrzynia jest przed przednia osia (modele A4 i większe) w mniejszych jest znowu haldex czyli tylny napęd dołączany - innymi słowy samochód to typowe FWD i dopiero w momencie jak się zakopiemy (lub wystąpi uślizg kół napędzanych) tył się "dopina"
Reasumując - przeciętny samochód 4X4 jest świetny jesli chodzi o zaszpanowanie na parkingu w zaspie lub na zaśnieżonym podjeździe - dla mężczyzn tylko RWD
PS. Gdyby bóg preferował przedni napęd to chodzilibyśmy na rekach gdyby preferował 4X4 to...