Dealextreme i PayPal - HOW TO

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
familyguy
Posty: 61
Rejestracja: piątek 22 sty 2010, 03:40

Post autor: familyguy »

kasa poszła na pp i za chwileczkę (pewnie po 1 w nocy?) złożę swoje pierwsze zamówienie na ssc p7 :) wybór dla laika nie był łatwy, ale jaki by nie był podejrzewam, że będzie lepszy niż te zoomy i inne z allegro ;) w każdym razie jak się uda, to za cały zestaw z uchwytem na rower, ładowarką i akusami zapłacę 25% mniej niż za samą, identyczną latarkę na allegro :) no ale "nie mów hop..."

rozbiłem na 2 zamówienia i na obu "waiting for supplier" chociaż wszystkie itemy miały kuźwa status "in stock". ech te przewrotne żółte ludzie... :lol:
Awatar użytkownika
byrrt
Posty: 16
Rejestracja: wtorek 15 gru 2009, 08:38
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zamość

Post autor: byrrt »

Kasę przelałem w poniedziałek rano, na koncie PP pojawiła się we wtorek - wtedy też złożyłem zamówienie z DE.. Dziś w nocy dostałem informacje że przesyłka została wysłana czyli nie jest źle ;) Teraz tylko czekać na to aż przyjdzie.. :-)
gobi0
Posty: 33
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 21:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gobi0 »

zamówiłem kilka przedmiotów za około 3 dolce każdy i tylko 3 mi przyszły a 3 pozostałem nie. Dostałem tylko kartkę z informacją że nie mają tego na kładzie i doślą jak będą mieli (dziwne bo jak kupowałem na stronie wyraźnie było napisane że towar jest dostępny). Miną już miesiąc a towaru nadal nie ma u mnie. Co robić? Mieliście podobny przypadek? Dosłali czy oszukali?
Awatar użytkownika
familyguy
Posty: 61
Rejestracja: piątek 22 sty 2010, 03:40

Post autor: familyguy »

przecież nie chowają głowy w piasek - to nie allegro ;)
prawdopodobnie możesz poprosić o odesłanie kasy na konto i tyle. a jeżeli się decydujesz na czekanie, to czekaj... pozdr
Zbanowany za personalne atakowanie i obrażanie innych użytkowników.
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8527
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

gobi0 pisze:zamówiłem kilka przedmiotów za około 3 dolce każdy i tylko 3 mi przyszły a 3 pozostałem nie. Dostałem tylko kartkę z informacją że nie mają tego na kładzie i doślą jak będą mieli (dziwne bo jak kupowałem na stronie wyraźnie było napisane że towar jest dostępny). Miną już miesiąc a towaru nadal nie ma u mnie. Co robić? Mieliście podobny przypadek? Dosłali czy oszukali?
Spokojnie, mi ostatnio dosłali 1 interfejs bluetooth za 1,98$
Jeśli jest "bilecik" to na pewno doślą
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
janus_z
Posty: 12
Rejestracja: czwartek 14 sty 2010, 09:22
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: janus_z »

No do mnie wreszcie idzie światełko :mrgreen: , wczoraj wysłali po 14 dniach oczekiwania
kafi
Posty: 119
Rejestracja: poniedziałek 11 sty 2010, 22:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kafi »

Czemu zamawiając kilka sztuk danego asortymentu nie liczy sie cena hurtowa która jest napisana obok ceny detalicznej?
Próbowałem juz na wiele sposobów i wogóle nie udaje mi sie zrobic tak zeby wstawiło do paypala cene o te 2 dolary niższą... przy kilku sztukach akurat wychodzi jedna gratis ale nijak nie moge tego zrobic:/
ma ktos rade?
toosh
Posty: 138
Rejestracja: poniedziałek 10 gru 2007, 17:03
Lokalizacja: B-stok
Kontakt:

Post autor: toosh »

Enable BULKRATE prices
Awatar użytkownika
byrrt
Posty: 16
Rejestracja: wtorek 15 gru 2009, 08:38
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zamość

Post autor: byrrt »

No proszę ;) Szybko idą te paczki.. Wczoraj doszła do mnie ta wysłana 12ego w nocy ;) Czyli lekko ponad tydzień.. Od zamówienia niecałe dwa.. Jak dla mnie rewelacja ;)
gobi0
Posty: 33
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 21:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gobi0 »

gobi0 pisze:zamówiłem kilka przedmiotów za około 3 dolce każdy i tylko 3 mi przyszły a 3 pozostałem nie. Dostałem tylko kartkę z informacją że nie mają tego na składzie i doślą jak będą mieli (dziwne bo jak kupowałem na stronie wyraźnie było napisane że towar jest dostępny). Miną już miesiąc a towaru nadal nie ma u mnie. Co robić? Mieliście podobny przypadek? Dosłali czy oszukali?
Tydzień temu napisałem kilka mail na adres sales@dealextreme.com z zapytaniem kiedy wyślą mi resztę towaru za który zapłaciłem już prawie 2 miesiące temu. Do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Co robić?
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

gobi0 - nie pisać e-maila na ten adres - nawet na DX pisali, że to strata czasu. Wyslij ticket - kolejno:

Wchodzisz tu: http://help.dealextreme.com/ i tu mozesz pocztac co i jak. Potem:

Klikasz w "5.Customer Service Express (Contact Support)" i wejdziesz tu: http://services.dealextreme.com/

A potem klikasz w link " Package not received 14 business days after shipment" i wypełniasz zgłoszenie.

To działa. Pisane e-maila nie działa :)
Pozdr.
Pikom
gobi0
Posty: 33
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 21:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gobi0 »

Dzięki, wysłałem wiadomość, może to coś da...
olijacek
Posty: 67
Rejestracja: wtorek 16 mar 2010, 22:59
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: olijacek »

Którą opcję klikać przy zapłacie metoda 1 2 3 ?
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Ja klikam 2, zdaje sie ze mozna tez 1.
Pozdr.
Pikom
olijacek
Posty: 67
Rejestracja: wtorek 16 mar 2010, 22:59
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: olijacek »

Kod realizacji to co ??

Do czego te opcje są :

1. Track Order (and see a list of all tracking numbers)
2. Get Invoice (and see a list of all shipments made on this order)

I jeżeli anuluje to w ile czasu kasa wraca na PayPala ?

Czy przez to ze nie wykupiłem trankingu będzie szła wolniej ?

I co z tym usuwaniem logo ?

Czy jak już mam zamówienie i zapłaciłem to mogę dodać opcję ; Add Gift / Drop Shipping Service to This Order ?
Ostatnio zmieniony piątek 26 mar 2010, 21:19 przez olijacek, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ