Strona 120 z 123
: wtorek 02 sty 2018, 13:21
autor: marekwoj
A jednak odpowiedzieli bardzo szybko, tylko mail wpadł do spamu. Dziwne, inne maile z BG docierają bez problemu, tylko odpowiedź (od cservice) nie.
Niestety odpowiedzieli, że gwarancja na zabawki wynosi 3 dni, zgłoszenie po terminie więc ponownej wysyłki czy refundu nie zrobią.
Trzy dni gwarancji , tego się nie spodziewałem.
: wtorek 02 sty 2018, 14:00
autor: mappy
Ale chwaliłeś się im, że dopiero teraz otworzyłeś paczkę? W regulaminie mają ten okres trzech dni po dotarciu paczki po którym trzeba zgłaszać wady i problemy.
Gwarancja do produktów nie jest wyszczególniona.
Gwarancja
Ja zamawiałem telefon ale tam to jest wyszczególnione i jest jak byk rok gwarancji. Odsyłanie z pomocą PayPal jest darmowe.
Mam nadzieję, że nie będzie problemów.
: wtorek 02 sty 2018, 21:58
autor: marekwoj
Tak, napisałem że to był prezent, więc paczka otworzona 24 grudnia, a dzień później (i okolo godzinę zabawy, nawet akumulator się nie rozładowal) awaria. Zgłoszenie było kolejnego dnia, 26 grudnia. Ale paczka dostarła w połowie września co znacznie te 3 dni przekracza.
Wiem, że na telefon jest gwarancja 1 rok, mam dwa z BG i przed zakupem szukałem info o gwarancji. Ale jakos mi się wydawało, że analogicznie do PL, gdzie na wszystko jest 2 lata w CN jest rok, a tu taka niespodzianka.
Przy okazji mam nauczkę, aby wszystko co przyjdzie od razu porządnie sprawdzać. Bywało, że nie było czasu i sprawdzałem z tydzień po dotarciu. Na szczeście to pierwszy przypadek, że coś się zepsuło.
: wtorek 02 sty 2018, 22:49
autor: arkus
Zamówiłem zegarek.
Dotarł uszkodzony, zerwany sekundnik i pęknięte szkiełko. Ewidentnie źle zapakowany.
Reklamacja, załączone zdjęcia i po 3 dniach zwrot kasy.
: środa 03 sty 2018, 09:41
autor: GanzConrad
U mnie podobnie, lecz w przypadku termometru biurkowego. Przyszedł chyba 13.12 uszkodzony, złe pakowanie, reklamacja tego samego dnia. Do dziś brak odzewu. Poszedł już mail na Customer Service i nadal nic. Rok temu paczki przychodziły po 10 dniach, teraz co najmniej miesiąc. Chyba stali się ofiarą własnego sukcesu. Od września dotarła tylko jedna paczka. Jedna zagubiona, jedna uszkodzona. Nie zamawiam nic, bo szkoda nerwów.
: środa 03 sty 2018, 10:48
autor: Manekinen
Szkoda nerwów jak się coś zamawia i na to czeka. Ogólnie od Chińczyka to najlepiej zamawiać rzeczy które nie są potrzebne żeby się nie denerwować jak mijają kolejne miesiące a paczki nie widać. Chyba się z tego wyleczyłem, chyba wolę zapłacić ten podatek i kupić w PL.
: środa 03 sty 2018, 15:58
autor: GanzConrad
Ja większość rzeczy kupuję na allegro czy innym portalu, ale po prostu w kraju.
Jak wliczysz czas (zarówno oczekiwania jak i korzystania z danego przedmiotu) to wychodzi taniej płacąc dodatkową marżę, podatki itp. Z biegiem wieku czas staje się coraz cenniejszy
: środa 03 sty 2018, 16:53
autor: Pyra
Witam
Mogę tylko opisać moje doświadczenia: kupiłem cztery drivery do silników krokowych, 3 przyszły z urwanymi kondensatorami i dwa z rozwalonymi przełącznikami. Co ciekawe, u Nich na stronie, było zdjęcie z uszkodzonym przełącznikiem, więc chyba nie miałem podstaw do reklamacji
. Po zgłoszeniu, zapytali co oczekuję, odpisałem że potrzebuję sprawne driwery, przysłali trzy nowe. Ostatnio kupiłem podnóżki do motoru, przyszły z delikatnymi wgnieceniami, do którego niewątpliwie przyczyniło się pakowanie tylko we folię. Nie zgłaszałem a tylko napisałem w komentarzu, sami zaproponowali zwrot 30 zł.
Pozdrawiam
: środa 03 sty 2018, 18:06
autor: zlp
W ostatnim kwartale co tydzień coś przychodzi. Telefon, latarki, szczoteczki do zębów i inne rzeczy i na razie nie było wpadki.
: środa 03 sty 2018, 18:21
autor: Jacek318
Zamiast ładowarki solarnej blitzwolf, przysłali mi bezprzewodową klawiaturę do tabletów z etui...
Napisałem do nich w tej sprawie oraz załączyłem zdjęcia. Dostałem zapytanie czy chcę zwrot gotówki czy może ponowną wysyłkę towaru - wybrałem ładowarkę. heh po jakichś 2 miesiącach oczekiwania (paczka utknęła w Turcji) napisałem ponownie email z informacją o braku przesyłki. Odpisali mi że zwracają pieniądze.. których nie zwrócili.. a po jakichś 2 tygodniach paczka do mnie dotarła. Dostałem od nich email że przepraszają za brak zwrotu ale że wg. trackingu paczka do mnie dotarła...
: czwartek 04 sty 2018, 08:56
autor: pietros
A mnie strasznie zaskoczyli na plus. Kupiłem moduł bluetooth do słuchawek. Przyszedł z odłamanym klipsem służącym do przypinania do ubrania. Sposób pakowania praktycznie wykluczał uszkodzenie w transporcie (twarde etui). Wczoraj rano napisałem maila ze zdjęciami, dzisiaj rano otrzymałem pełny zwrot kasy na konto.
Bez zbędnych pytań i innych propozycji.
: poniedziałek 08 sty 2018, 10:23
autor: marekwoj
A czy wiecie jak zmienić wygląd koszyka ? Kiedyś pola na wpisanie kodu rabatowego lub punktów miałem po prawej stronie, teraz są na dole. Jakoś przyzwyczaiłem się do poprzedniego układu
Przez jakiś czas miałem losowo (albo nie zauważyłem powodu) stary / nowy układ, więc zapewne jakoś można je zmieniać.
: sobota 13 sty 2018, 15:36
autor: glebor
Ja bardzo polecam. Dobry czas wysyłki, nie oszukują. Można patrzeć także w zamówienia preorder, czasem mają naprawdę dobre ceny np. na telefony, ostatnio wprowadzili BMSy 13S20A po 27zł i co ważne BMSy już testowałem 1 klasa. Balansują idealnie, odcinają przy zwarciu, odcinają z dołu pry 2,5V.
Generalnie sporo różnych rzeczy jest nieco drożej niż na aliexpress, ale czas wysyłii 2 tygodnie i jest, a nie 2 miesiące... Polecam priority direct mail.
: sobota 13 sty 2018, 16:42
autor: ptja
Czym ładujesz 13S? Coś gotowego czy ustawiasz 54,6V w zasilaczu? Nie podają w opisie prądu balansującego. Jest balanser na pewno?
: niedziela 14 sty 2018, 14:22
autor: Manekinen
Wygląda na to że ta płytka nie balansuje, albo to ukryta funkcja.
Ja korzystam z takiej
https://www.banggood.com/13S-48V-20A-Li ... rehouse=CN
Bez rewelacji, napięcia balansowania mają spory rozrzut, do tego płytka nie wykryła mi rozładowania pierwszej celi gdy ta się uszkodziła i pozwalała na dalszą pracę pakietu. Za dobry BMS trzeba niestety zapłacić więcej.