Strona 119 z 123

: wtorek 24 paź 2017, 17:59
autor: FreeMagenta
Miałem z nimi sporo perypetii (Uszkodzony Astrolux MF01, padnięty driver). Napisałem, że 6 diod pali się zawsze i jedyną metodą wyłączenia jest odkręcenie głowy albo dupki... 5 października wysłałem maila + zgłoszenie na stronie (z tym zgłoszeniem to też czasem działa, czasem nie - dlatego i zgłoszenie i to samo w mailu.).

odpowiedź 1, 7 października: "napisaliśmy do dysptrybutora, są święta. odpowiemy w przyszłym tygodniu"
odpowiedź 2, 12 października : Proszę sprawdzić baterie, użyć baterie bez zabezpieczeń.
Napisałem że takich używam od początku i że wskaźnik pulsuje, pokazując stan "wyłączone".
Odpowiedź 3, 13 października : "Proszę sprawdzić czy baterie na pewno takie same i naładowane do pełna"
Odpisuję, że takie same, świeżo kupione, zawsze używane w tej samej konfiguracji, naładowane do 4,20V.
dpowiedź 4, 16 października: "Napisaliśmy do dystrybutora" (ponownie).

Odpowiedź 4-2, 17 października: "proszę ponownie sprawdzić, czy baterie są bez zabezpieczenia, i czy napięcie to 4,2V. Czy można poprosić o zdjęcia z testu baterii?"
Nakręciłem filmik, jak podłączam baterie do multimetru, potem każdą pokazuję do kamery, wkładam do koszyka i do latarki.

Odpowiedź 5, 18 października Napisali mi, że "skontaktowali się z dystrybutorem i on mówi, że to może być zły koszyk na baterie. No szlag mnie trafił...
Napisałem "ok, ale upewnijcie się że to na pewno koszyk bo mi to wygląda zdecydowanie na awarię drivera.

Odpowiedź 6, 19 października: "dostawca sprawdził, mówi że to koszyk, wysyłamy nowy koszyk, proszę sprawdzić".

Sigh. Podłączyłem 4 eneloopy z 5,1V łącznego napięcia, diody się zapalają. Napisałem "zapaliły się przy 5,1V, proszę sprawdzić bo driver nie ma prawa puszczać prądu poniżej 5,8V".

BG: Ok, czy da pan radę z przylutowaniem drivera?
Ja: Musiałbym dać komuś do przylutowania (ostatnio mam lekko nadwyrężone palce, czasem zaboli i ciężko mi precyzyjnie lutować), poza tym nowy driver nie działa ze starą wersją płytki z LEDami, a stary jest jakiś trefny (skoro Astrolux zmienił wersję, jakiś powód miał)>
BG: "To dla nas za dużo, i tak sprzedaliśmy z rabatem".

Po lekkiej awanturze na BLF (nie ja jeden miałem problemy) dostałem informację, że jednak wyślą mi nową głowicę. Happy end, ale po ciężkim użeraniu się...

: wtorek 24 paź 2017, 19:44
autor: smokuxx1987
Mi odpisali że bardzo im przykro z powodu małego defektu i jeśli latarka nie działa prawidłowo to żebym nagrał filmik i wtedy zrobią zwrot....

: czwartek 26 paź 2017, 07:02
autor: 1984
A mi napisali dawno temu, że wyślą mi nową gumkę na port miniUSB i tubę na 18350 do astro s42 (gumka była kiepska a tuba była ponoć na krótka, miałem jeden z pierwszych egzemplarzy) i nadal czekam...

: sobota 04 lis 2017, 17:35
autor: gregorianin
Mi padła haikelite MT01 po kilku minutach świecenia, mieli dosłać nową diodę, potem kontakt się urwał, jak grochem o ścianę - NIE polecam.

: sobota 04 lis 2017, 18:28
autor: smokuxx1987
Musisz ich gnębić i straszyć paypalem.
Ja za uszkodzone koronki w latarkach ani punktów ani nowych koronek nie dostałem.
Stwierdzili że drobny defekt obudowy nie ma wpływu na pracę latarki i możesz sobie z nimi pogadać.

: niedziela 26 lis 2017, 06:58
autor: swimfan
Witam, mam pytanie czy w Banggood wycofali już kupony 5/10 $ te za 1080 pkt, jakoś nie mogę znaleźć i w aplikacji mobilnej i na komputerze stacjonarnym.

: niedziela 26 lis 2017, 11:51
autor: hoka
Uu faktycznie jeśli to nie jest błąd to ładne mi oszustwo.

: niedziela 26 lis 2017, 12:55
autor: swimfan
Może i błąd bo w aplikacji mobilnej jest przy kuponach 600+ i pusto :mrgreen:

: niedziela 26 lis 2017, 23:29
autor: maba
Nie ma już chwile, może wrócą po nowym roku jak ludziom trochę starych punktów zniknie :razz:

: niedziela 03 gru 2017, 23:22
autor: ElSor
Zamówiłem ostatnio kilka nielatarkowych przedmiotów z 1 magazynu. Przesyłka przyszła zapakowana w 2 foliowe koperty a pomiędzy nimi folia bąbelkowa. Całość nienaruszona, jednak w przesyłce było puste opakowanie po produkcie zamiast niego. Napisałem do nich prosto ze sklepu, korzystając z opcji "Repair & Refund & Resending", opisując problem i dokładając zdjęcia pustego opakowania. Za kilka h dostałem maila z zapytaniem czy zwrot $ czy ponowna wysyłka - na następny dzień widzę, że brakujący przedmiot przygotowany jest do wysyłki.
Nie jest to pierwszy problem z BG ale zawsze udaje mi się z nimi dogadać bez udziału PP i chyba 1wszy raz wystarczyły do tego tylko 2 wiadomości i tak krótki czas.

: sobota 16 gru 2017, 22:32
autor: FreeMagenta
Ciąg dalszy pechowego Astroluxa MF-01. Dziś - po 45 dniach - dotarła głowa. Tyle że... XP-G3. A miała być Nichia.

: sobota 16 gru 2017, 23:04
autor: lobudek
Ja natomiast zamówioną thorfire s70s 29.11 otrzymałem już 13.12 :)

: piątek 22 gru 2017, 23:17
autor: FreeMagenta
Ciąg dalszy "A może by pan zatrzymał tą głowicę? W końcu działa dobrze, to co że nie te diody". Odpisałem że nie, odpowiedź: "Możemy dorzucić 500 punktów BG jako rekompensatę"...
Zaproponowałem że na ich koszt odeślę (8$ albo 5$, ale z kiepskim owinięciem - mam 50gramów na owijkę i kopertę. Czekam na odpowiedź.

Edit: Odpowiedzieli. Zaproponowali zwrot 7 dolarów :)

Hmmm... może ktoś tu lubi zimnobiały tint?

: sobota 30 gru 2017, 22:17
autor: marekwoj
4 miesiące temu kupiłem zabawkę robota, paczka przyszła 3 miesiące temu. Ale to był prezent pod choinkę, więc syn dostał 24 grudnia i już następnego dnia przestał działać jeden z silników, w efekcie brak możliwości poruszania w przód i tył :(

Opisałem problem (że to prezent na święta i po 1 dniu zabawy padł), nagrałem film i zgłosiłem poprzez Repair & Refund & Resending w zamówieniu 4 dni temu prośbę, aby przesłai nowego, ewentualnie refund 10$ (nowy to 19,49). Do dziś żadnej odpowiedzi, olali mnie ?

Dodam, że mam VIP-a 4, czyli przysługuje mi VIP Customer Service. To jest traktowanie VIP-a ? A na sporo kupionego tam sprzetu pierwszy raz zgłaszam problem.

: sobota 30 gru 2017, 22:59
autor: kemor90
Też niedawno pisałem w ten sposób odnośnie opóźniającej się przesyłki i nie doczekałem się odp. Paczka jednak doszła po kilku dniach i dałem spokój. Coś tam nie tak mają. Próbuj jeszcze na maila cservice@banggood.com