Strona 116 z 123

: środa 22 mar 2017, 22:06
autor: TOUAREG
Na liście zakupów, w ostatnim zamówieniu, w rubryce Options mam Apply Refund a po rozwinięciu:

Reimburse: Please select
-Out of stock
-Do not want to buy this item now
-Wrong shipping information
-Other

Nie wiem o co chodzi, towar jest w magazynie.
Pomóżcie proszę.

: czwartek 23 mar 2017, 00:01
autor: Manekinen
Ale że o co chodzi? W czym problem? Nie chcą wysłać?

: czwartek 23 mar 2017, 02:04
autor: TOUAREG
Nie wysłali, coś zrobiłem źle? Zapłacone, zwrot z GA naliczony. Zakup za ~180zł, coś muszę potwierdzić. A, wybrałem darmową przesyłkę, może to?

: czwartek 23 mar 2017, 06:37
autor: Manekinen
Po prostu napisz do nich na cservice@banggood.com i zapytaj czemu nie wysyłają. Długo czekasz?

Opcja którą znalazłeś służy do anulowania zamówienia i wystąpienia o zwrot.

: czwartek 23 mar 2017, 11:50
autor: TOUAREG
Coś tam "napisałem" przy pomocy translatora :wink:
Od wtorku.
Zrobiłem tam kilka zakupów ale nigdy nie miałem takiej sytuacji.

: czwartek 23 mar 2017, 12:39
autor: Manekinen
To znaczy że kupiłeś we wtorek a w środę wieczorem już się martwisz? :mrgreen:

Zacznij kupować na Ali to zobaczysz ile może trwać wysyłka :smile:

: czwartek 23 mar 2017, 14:18
autor: dfq
dobre :mrgreen:

: czwartek 23 mar 2017, 21:38
autor: TOUAREG
Ej no! :wink:
Dopiero co, za namową i wsparciem forumowych Kolegów "awansowałem" z Ali
i większość zbytkownych drobiazgów technologicznych robię na BG i GB.
Faktycznie już nie pamiętam tamtych standardów, jak wiadomo różnicę najlepiej widać gdy coś się pogarsza w drugą stronę - polepszenia, praktycznie się nie dostrzega.
A przesyłka jest: "Shipped" Chyba wcześniej nie przywiązywałem wagi do tego statusu i niepotrzebnie podniosłem raban.
Dzięki.

: czwartek 23 mar 2017, 22:11
autor: sp5it
Czy to awans nie sądzę, zwłaszcza, ze wiele towarów jest tańszych na ali niż na BG czy GB :)
M

: czwartek 23 mar 2017, 22:57
autor: mappy
Jedyne co ratuje bangood/gearbest to liczne promocje, kupony, punkty i rabaty.

: wtorek 04 kwie 2017, 21:24
autor: dziobak
Zamówiłem 02/02/2017 nowe drivery convoya i ni widu ni słychu, po miesiącu zamówiłem znowu, bo i tak mi potrzebne i ani jedne, ani drugie nie dotarły. Wysyłka nierejestrowana i bez ubezpieczenia. Według trackingu do granicy Chin, ta pierwsza paczka powinna być u mnie najpóźniej 05/02/2017. Straciłem pieniądze bezpowrotnie, czy jeszcze jest jakiś sposób na odzyskanie?

: wtorek 04 kwie 2017, 22:39
autor: mappy
Banggood nigdy nie robił problemu z ponowną wysyłką.
Nierejestrowane idą różnie. Może to być nawet 60 dni.
Pisz na support to się dowiesz.

: środa 05 kwie 2017, 19:45
autor: marekwoj
Czy ktoś korzystał z wysyłki "Priority Direct Mail" ? W przypadku Convoy L6 dopłata jest zaledwie 89 groszy, ale zastanawiam się czy nie zwiększa to ryzyka VAT-u i cła.

: środa 05 kwie 2017, 21:33
autor: Manekinen
Ja zawsze biorę domyślne śledzenie czyli pocztę NL i sprawdza się świetnie.

: środa 05 kwie 2017, 23:43
autor: maba