Strona 114 z 123

: niedziela 27 lis 2016, 22:39
autor: rafalzaq
Faktyczne ta holenderska poczta idzie szybciej. Jedna paczka pojawiła się w Warszawie równo po 14 dniach. Drugiej jeszcze niema, ale minęło dopiero 10 dni. Rejestrowana co szła chińską pocztą szła prawie miesiąc. Niektóre nierejestrowane przyszły nawet wcześniej. Ale i tak rekordem jest jakaś pierdółka z ebaya. Dostałem jakiś dziwny tracking, który nigdzie nie działał, ale wskazywał na pocztę z Hong Kongu. Paczka doszła w tydzień.

: sobota 03 gru 2016, 12:02
autor: ElSor
Po jakim czasie rozmawiać z BG przez maila o nieotrzymanej przesyłce?
Za kilka dni będzie 2 miesiące od wysłania a inne, wysłane w podobnym terminie mam już od min 3 tyg w domu. Pytam o to, bo chcę sprawę załatwić bez udziału PP (wolę ponowną wysyłkę niż zwrot $) a nie chcę też być zbyt nachalny i przypadkiem zbyt wcześnie rozmawiać z nimi na ten temat.

: sobota 03 gru 2016, 12:18
autor: klekot78
Już możesz śmiało pisać. Ja po takim czasie napisałem do nich,że nie dotarła do mnie nierejestrowana, a oni podali mi dziwny numer przesyłki i kazali sprawdzić na poczcie. Na poczcie nic nie było i mówili że takich nómerów przesyłek nie mają. Na track17 wyszło że w Holandii utknęła. Po 2 tygodniach oddali pieniądze bo już nie mieli tegi co zamawiałem.

: sobota 03 gru 2016, 13:24
autor: madkeinam
Ja się odezwałem do nich ostatnio na chacie po 47 dniach od zamówienia. Pani poprosiła żebym sprawdził na poczcie, byłem tam dzień wcześniej i nic nie było - tak też jej powiedziałem. Od razu zapytała czy chcę zwrot pieniędzy czy ponowną wysyłkę.

: wtorek 06 gru 2016, 14:44
autor: ElSor
Jeśli ktoś mi powie, że BG to zła firma ... Po 1 dniu od zgłoszenia problemu przedmiot został wysłany ponownie i to przesyłką rejestrowaną, bez zbędnych pytań itp. Nr przesyłki już widnieje w trackingu. Co ciekawsze, to dziś pod drzwiami znalazłem swoją przesyłkę ... równo 2 miesiące od zamówienia.
Nie pozostało mi teraz nic innego, jak rozliczyć się z BG (nawet dobrze, że 2gi przedmiot do mnie leci, bo się przyda).

: wtorek 06 gru 2016, 14:53
autor: pietros
Ja też miałem ostatnio problem z dwoma zamówieniami.
1. Uszkodzona Astrolux S41, po kilku mailach wysłali nową głowicę na zamianę.
2. Podkładki centrujące, zamiast 5 szt. w paczce była tylko jedna, dzisiaj wysłali ponownie kolejne 5 sztuk. W tym przypadku czekałem aż 5 dni na odpowiedź, ale to może przez okres przedświąteczny.
Ogólnie bardzo pozytywnie.

: wtorek 06 gru 2016, 15:16
autor: Manekinen
I właśnie dla tego warto przepłacić te kilka centów i kupić na BG.

: wtorek 06 gru 2016, 17:17
autor: komor
Manekinen, nie przepłacić, tylko dopłacić. Nauczcie się cenić własne pieniądze. :) Przepłaca to się za coś, co nie jest tego warte. Tutaj mowa o dopłaceniu. Do jakości, pewności, szybkości, niepotrzebne skreślić.

: piątek 06 sty 2017, 20:23
autor: klekot78
Właśnie doświadczyłem,że Banggood również sprzedaje przedmioty których nie posiada. 23.12.2016 zamówiłem sanyo ur14500 i dzisiaj dostałem maila,że anulowali zamówienie z powodu braku towaru. Pytają czy chcę czekać bo możliwe jest że będzie dostępny za 10 dni.

: piątek 06 sty 2017, 20:27
autor: arekm
To normalne. "Usually dispatched in 6-9 business days" oznacza, że nie mają na stanie ale jest u dostawcy.

Raczej dostałeś maila by wybrać czy anulować czy czekasz, a nie, że anulowali.

: piątek 06 sty 2017, 20:50
autor: kemor90
Mnie za to ciekawi czy moją przesyłkę prześlą tak jak wstępnie widnieje. Wziąłem na paczkę Lii 100, latarkę i pendriva. Tylko Lii 100 miała być od 16 stycznia, no co i tak przy zamawianiu nie zwróciłem uwagi. Rozdzielili przesyłkę tak jak myślałem tylko inaczej skompletowali. W tej chwili wygląda na gratisowego pendriva :mrgreen:
Jest- paczka 1: Lii, latarka, pen; paczka 2: sam pen za 14,50 i dodali śledzenie.
Jeszcze nie wysłane więc może zmienią

: piątek 06 sty 2017, 22:14
autor: klekot78
arekm pisze:To normalne. "Usually dispatched in 6-9 business days" oznacza, że nie mają na stanie ale jest u dostawcy.

Raczej dostałeś maila by wybrać czy anulować czy czekasz, a nie, że anulowali.
Raczej to nie wiesz jaką dostałem wiadomość. Napisali mi,że bardzo przepraszają za anulowanie mojego zamówienia. Możliwe że w ciągu 10 dni będą w posiadaniu tego towaru.Proszą także by przyjąć przeprosiny za zaistniałą sytuację. Bardzo przyjemnie to załatwili i plus dla nich za szczerość,ale oferta dalej jest aktualna. Gdyby od razu mnie pinformowali to kupiłbym te akusy na fasttech w promocji jeszcze taniej wiec jakiś żal jest.
Też nie wiem w końcu jak to jest naprawdę z ich przesyłkami. Zamówiłem małego astroluksa i przyszedł po 13-14 dniach,parę dni później zamówiłem nitecore tip i jeszcze jej nie ma(dzisiaj 30 dzień)

: piątek 06 sty 2017, 22:18
autor: arekm
Ok.

(Zazwyczaj robią tak jak pisałem - pytają czy anulować czy jednak chce się czekać (i wtedy niczego nie anulują)).

: środa 11 sty 2017, 13:23
autor: kobert
Wczoraj (10.01.2017) w skrzynce znalazłem przesyłkę (nierejestrowaną), a w niej tester portu USB. Zamówiony na BG 20.10.2016.
Mogło być gorzej - trasa piesza wg google zajmuje ok. 100 dni...

: poniedziałek 16 sty 2017, 19:06
autor: kemor90
Mi nierejestrowana szła teraz od zamówienia do domu 18 dni, a rejestrowane z tego dnia nadal lecą.

Odnośnie mojego postu wyżej wysłali 2 paczki tak jak pisałem. Zobaczymy co w środku będzie jak dojdą. Póki co na BG narzekać nie mogą, jak i inni zadowolenie klienci :D