Banggood

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
rafalzaq
Posty: 588
Rejestracja: piątek 28 lut 2014, 19:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: rafalzaq »

Faktyczne ta holenderska poczta idzie szybciej. Jedna paczka pojawiła się w Warszawie równo po 14 dniach. Drugiej jeszcze niema, ale minęło dopiero 10 dni. Rejestrowana co szła chińską pocztą szła prawie miesiąc. Niektóre nierejestrowane przyszły nawet wcześniej. Ale i tak rekordem jest jakaś pierdółka z ebaya. Dostałem jakiś dziwny tracking, który nigdzie nie działał, ale wskazywał na pocztę z Hong Kongu. Paczka doszła w tydzień.
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5041
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

Po jakim czasie rozmawiać z BG przez maila o nieotrzymanej przesyłce?
Za kilka dni będzie 2 miesiące od wysłania a inne, wysłane w podobnym terminie mam już od min 3 tyg w domu. Pytam o to, bo chcę sprawę załatwić bez udziału PP (wolę ponowną wysyłkę niż zwrot $) a nie chcę też być zbyt nachalny i przypadkiem zbyt wcześnie rozmawiać z nimi na ten temat.
klekot78
Posty: 64
Rejestracja: sobota 14 mar 2015, 18:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: klekot78 »

Już możesz śmiało pisać. Ja po takim czasie napisałem do nich,że nie dotarła do mnie nierejestrowana, a oni podali mi dziwny numer przesyłki i kazali sprawdzić na poczcie. Na poczcie nic nie było i mówili że takich nómerów przesyłek nie mają. Na track17 wyszło że w Holandii utknęła. Po 2 tygodniach oddali pieniądze bo już nie mieli tegi co zamawiałem.
madkeinam
Posty: 505
Rejestracja: środa 25 gru 2013, 22:40
Lokalizacja: Radwanice

Post autor: madkeinam »

Ja się odezwałem do nich ostatnio na chacie po 47 dniach od zamówienia. Pani poprosiła żebym sprawdził na poczcie, byłem tam dzień wcześniej i nic nie było - tak też jej powiedziałem. Od razu zapytała czy chcę zwrot pieniędzy czy ponowną wysyłkę.
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5041
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

Jeśli ktoś mi powie, że BG to zła firma ... Po 1 dniu od zgłoszenia problemu przedmiot został wysłany ponownie i to przesyłką rejestrowaną, bez zbędnych pytań itp. Nr przesyłki już widnieje w trackingu. Co ciekawsze, to dziś pod drzwiami znalazłem swoją przesyłkę ... równo 2 miesiące od zamówienia.
Nie pozostało mi teraz nic innego, jak rozliczyć się z BG (nawet dobrze, że 2gi przedmiot do mnie leci, bo się przyda).
Awatar użytkownika
pietros
Posty: 1612
Rejestracja: niedziela 09 cze 2013, 19:39
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: pietros »

Ja też miałem ostatnio problem z dwoma zamówieniami.
1. Uszkodzona Astrolux S41, po kilku mailach wysłali nową głowicę na zamianę.
2. Podkładki centrujące, zamiast 5 szt. w paczce była tylko jedna, dzisiaj wysłali ponownie kolejne 5 sztuk. W tym przypadku czekałem aż 5 dni na odpowiedź, ale to może przez okres przedświąteczny.
Ogólnie bardzo pozytywnie.
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

I właśnie dla tego warto przepłacić te kilka centów i kupić na BG.
Awatar użytkownika
komor
Posty: 172
Rejestracja: czwartek 05 lis 2015, 14:57
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: komor »

Manekinen, nie przepłacić, tylko dopłacić. Nauczcie się cenić własne pieniądze. :) Przepłaca to się za coś, co nie jest tego warte. Tutaj mowa o dopłaceniu. Do jakości, pewności, szybkości, niepotrzebne skreślić.
Olight R50, S30R II, S15R, Skillhunt H03, Led Lenser P2 BM, D.Q.G Spy
klekot78
Posty: 64
Rejestracja: sobota 14 mar 2015, 18:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: klekot78 »

Właśnie doświadczyłem,że Banggood również sprzedaje przedmioty których nie posiada. 23.12.2016 zamówiłem sanyo ur14500 i dzisiaj dostałem maila,że anulowali zamówienie z powodu braku towaru. Pytają czy chcę czekać bo możliwe jest że będzie dostępny za 10 dni.
arekm
Posty: 736
Rejestracja: niedziela 22 sty 2012, 15:25
Lokalizacja: Polska

Post autor: arekm »

To normalne. "Usually dispatched in 6-9 business days" oznacza, że nie mają na stanie ale jest u dostawcy.

Raczej dostałeś maila by wybrać czy anulować czy czekasz, a nie, że anulowali.
kemor90
Posty: 129
Rejestracja: czwartek 18 sie 2016, 23:13
Lokalizacja: Ryki

Post autor: kemor90 »

Mnie za to ciekawi czy moją przesyłkę prześlą tak jak wstępnie widnieje. Wziąłem na paczkę Lii 100, latarkę i pendriva. Tylko Lii 100 miała być od 16 stycznia, no co i tak przy zamawianiu nie zwróciłem uwagi. Rozdzielili przesyłkę tak jak myślałem tylko inaczej skompletowali. W tej chwili wygląda na gratisowego pendriva :mrgreen:
Jest- paczka 1: Lii, latarka, pen; paczka 2: sam pen za 14,50 i dodali śledzenie.
Jeszcze nie wysłane więc może zmienią
klekot78
Posty: 64
Rejestracja: sobota 14 mar 2015, 18:42
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: klekot78 »

arekm pisze:To normalne. "Usually dispatched in 6-9 business days" oznacza, że nie mają na stanie ale jest u dostawcy.

Raczej dostałeś maila by wybrać czy anulować czy czekasz, a nie, że anulowali.
Raczej to nie wiesz jaką dostałem wiadomość. Napisali mi,że bardzo przepraszają za anulowanie mojego zamówienia. Możliwe że w ciągu 10 dni będą w posiadaniu tego towaru.Proszą także by przyjąć przeprosiny za zaistniałą sytuację. Bardzo przyjemnie to załatwili i plus dla nich za szczerość,ale oferta dalej jest aktualna. Gdyby od razu mnie pinformowali to kupiłbym te akusy na fasttech w promocji jeszcze taniej wiec jakiś żal jest.
Też nie wiem w końcu jak to jest naprawdę z ich przesyłkami. Zamówiłem małego astroluksa i przyszedł po 13-14 dniach,parę dni później zamówiłem nitecore tip i jeszcze jej nie ma(dzisiaj 30 dzień)
Ostatnio zmieniony piątek 06 sty 2017, 22:19 przez klekot78, łącznie zmieniany 1 raz.
arekm
Posty: 736
Rejestracja: niedziela 22 sty 2012, 15:25
Lokalizacja: Polska

Post autor: arekm »

Ok.

(Zazwyczaj robią tak jak pisałem - pytają czy anulować czy jednak chce się czekać (i wtedy niczego nie anulują)).
kobert
Posty: 47
Rejestracja: środa 15 cze 2016, 14:17
Lokalizacja: 52.25N, 21E

Post autor: kobert »

Wczoraj (10.01.2017) w skrzynce znalazłem przesyłkę (nierejestrowaną), a w niej tester portu USB. Zamówiony na BG 20.10.2016.
Mogło być gorzej - trasa piesza wg google zajmuje ok. 100 dni...
kemor90
Posty: 129
Rejestracja: czwartek 18 sie 2016, 23:13
Lokalizacja: Ryki

Post autor: kemor90 »

Mi nierejestrowana szła teraz od zamówienia do domu 18 dni, a rejestrowane z tego dnia nadal lecą.

Odnośnie mojego postu wyżej wysłali 2 paczki tak jak pisałem. Zobaczymy co w środku będzie jak dojdą. Póki co na BG narzekać nie mogą, jak i inni zadowolenie klienci :D
ODPOWIEDZ