Strona 105 z 108

: niedziela 08 maja 2016, 13:15
autor: 9452130
Zajmowałem sporo paczek z fasttecha i nigdy nie było problemów. Dostawa 2-5 tygodni. Raz przyszło szkło potłuczone ale szybko przysłali kolejne.

: poniedziałek 09 maja 2016, 10:56
autor: witos
Witam,czy szanownym użytkownikom też wyświetla się taka strona ? Od kilku dni mam taki problem,dodam,że kompa mam ,,czystego,,,itp.

http://www.swiatelka.pl/upload_img/obra ... 226151.jpg

: poniedziałek 09 maja 2016, 11:02
autor: hoka
Strona wyświetla się normalnie. Wygląda na to że źle się zcachewał plik CSS. Kliknij kilka razy ctrl + F5. A na koniec lepiej zaktualizuj wreszcie tego windowsa ;p

: poniedziałek 09 maja 2016, 11:09
autor: witos
hoka pisze:Strona wyświetla się normalnie. Wygląda na to że źle się zcachewał plik CSS. Kliknij kilka razy ctrl + F5. A na koniec lepiej zaktualizuj wreszcie tego windowsa ;p
Niestety,pudło. Problem występuje od kilku dni i co ciekawe tylko od dostawcy neta-VoiceNet. Kolega ma to samo. Zgłaszałem problem w VoicNecie i kazali mi zmienić przegladarkę -niestety na IE to samo. Wyglada na to,że problem leży po ich stronie bo u innego dostawcy neta tego nie ma :(
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edytka: dzisiaj rano wreszcie wszystko wróciło do normy po interwencji pana technika z Voice Net-wszystko działa,przyczyna była jednak po ich stronie :wink:

: piątek 13 maja 2016, 11:34
autor: TowiR
Witam
Dostałem właśnie taką informację. Spotkał się może ktoś z czymś podobnym? Zamawiałem latarkę, ogniwa i kilka kabelków. Zamówienie złożone 20.04 wysłane 27.04 no i 12.05 dostałem poniższą informację. Jest sens, żeby to wysyłali jeszcze raz? Czy to tylko taka ściema?
Pozdrawiam

Dear...
Thank you for ordering from FastTech.
We feel pity to tell you that your order will be returned by Post office due to fail in inpection.
But We can try to reship the package when we receive the returned package next week, would you agree to reship the package?
If we haven't received your response within 3 days, we will cancel the order and issue the full refund through the original payment gateway that you paid for the returned package.
Shall you have any further questions, please feel free to let us know.
Thank you for your understanding in this matter.
Kind regards,
Lydia
Customer Advocate

: piątek 13 maja 2016, 11:53
autor: swimfan
Raczej FastTech jest zaufany, fakt przesyłki idą długo. W Twoim przypadku musisz sam zdecydować co jest dla Ciebie wygodniejsze czy zwrot na konto czy ponowna wysyłka. Sprawdź czy swoje dane do przesyłki wpisałeś poprawnie (prawdopodobnie mogłeś również załapać się na jakąś pocztę która nie transportuje ogniw). Nie wykluczone, że wina może leżeć po stronie FastTech, niedopatrzenie itp.

: piątek 13 maja 2016, 13:08
autor: TowiR
swimfan pisze:Raczej FastTech jest zaufany, fakt przesyłki idą długo. W Twoim przypadku musisz sam zdecydować co jest dla Ciebie wygodniejsze czy zwrot na konto czy ponowna wysyłka...
Dzięki za odpowiedź, poproszę o ponowne wysłanie, zobaczymy co z tego wyjdzie...

: wtorek 07 cze 2016, 11:48
autor: pralat
W końcu sposób pakowania LEDów się zemścił (czyli brak zabezpieczenia), w ostatniej przesyłce miałem LEDy i tekturowe, twarde pudełko. Wszystkie soczewki na LEDach dotarły zmiażdżone, ukruszone, itp.

: wtorek 07 cze 2016, 17:55
autor: GanzConrad
jak długo szła przesyłka?

: piątek 10 cze 2016, 09:56
autor: TowiR
swimfan napisał/a:
Raczej FastTech jest zaufany, fakt przesyłki idą długo. W Twoim przypadku musisz sam zdecydować co jest dla Ciebie wygodniejsze czy zwrot na konto czy ponowna wysyłka...

Dzięki za odpowiedź, poproszę o ponowne wysłanie, zobaczymy co z tego wyjdzie...
Witam
Wysłali ponownie 25.05 i przesyłka dotarła 08.06 i chyba warto było czekać - Nitecore HC30 wygląda fajnie, chociaż jeszcze nietestowana; a jakby przesyłki podróżowały koło 2 tygodni to by było przyzwoicie...
Tak to wyglądało na śledzeniu:
Kraj pochodzenia - Śledzenie zajęło: 1367 ms
2016-06-09 16:26 The item has been delivered successfully
2016-06-08 15:47 The delivery of the item was unsuccessful
2016-06-06 20:43 The item has been processed in the country of destination
2016-06-06 20:41 The item has arrived in the country of destination
2016-05-31 18:01 The item is on transport to the country of destination
2016-05-31 11:42 The item is at the PostNL sorting center
2016-05-31 11:41 The item is at the PostNL sorting center
2016-05-25 05:17 The item is pre-advised

: czwartek 17 lis 2016, 19:32
autor: fazi
Cześć, czy korzystał ktoś z Was z punktów rabatowych na Fasttech ? - każdy punkt to 1 $ ale nie mogę dojść jak się z nich korzysta przy płatnośći (PayPal konto)

Pzdr

: poniedziałek 21 lis 2016, 17:32
autor: SebaZ74
Proszę pomóżcie, zamówiłem na Fasttechu baterie i od zakupu minęło dokładnie miesiąc i jeszcze nie wysłali, ciągle pisze ETA data co chwilę się zmienia, że coś tam za trzy dni, jak minie ten czas, znów to samo, już nie mam siły..., pytali ze dwa razy czy będę czekał, no to czekam ale już mnie ...piiii... bierze :sad:

: wtorek 22 lis 2016, 13:30
autor: max333
Czy ktoś może powiedzieć od jakiej kwoty z automatu mamy rejestrowaną przesyłkę na fastteh ?
(oraz w innych sklepach BG,GB, Allie )

: wtorek 22 lis 2016, 15:41
autor: sp5it
Ostatni raz baterie z fasttechu szły mi ponad 3 miesiące.

: wtorek 22 lis 2016, 15:46
autor: SebaZ74
Dzięki sp5it :) przynajmniej mam teraz porównanie :)