Niespodziewanie dostałem dziwny mail z DX. Wydawało mi się zawsze, że w miarę rozumiem, co piszą do mnie, ale w tym wypadku ... "O co kaman???"
(Cytuję)
"Dear valued members,
We've Received the report that there is spelling error on the label of this
product. There may be a serious problem with this product, DX is
investigating the issue and this product won't be available for sale until
the conclusion of the investigation, and we'll investigate why this happened
before sending out new shipments.
For customers who have already ordered, DX will take full responsibility for
the purchase. Customers may select from the following two remedies:
1, Keep the product and receive store credit for the full purchase price of
this product,
2, OR return the product to DX and get a full refund plus return shipping
reimbursement.
We will begin contacting customers and explain the situation and remedies
immediately.
Trust and integrity are DX's core values. Please be assured that DX will be
doing everything possible to prevent such problems from occurring again in
the future.
Apologize for any inconvenience and will be much appreciated your
understanding.
Raindy
Dealextreme.com"
Jakieś błędne labele, jakieś poważne problemy, jakieś śledztwo, jakieś ...
A ja ni cholery nie wiem, o jakim produkcie oni piszą!
Z jednym (jeszcze grudniowym) wyjątkiem wszystko do mnie dotarło, nie zauważyłem żadnych pomyłek w paczkach!
Jedynie ... nie mam pojęcia co zrobiłem z 7880 przysłanym ostatnio!!!
Mam nadzieję, że nie wyrzuciłem razem z kopertą!
...