Strona 11 z 14
: piątek 27 lis 2015, 14:46
autor: rafalklis
U mnie ostatnie zamówienie z Gearbest przyszło bez problemów w czasie dwóch tygodni. Wcześniejsze z sierpnia zaginęło w trakcie transportu. Mam nadzieje, że Gearbest wychodzi na prostą.
: niedziela 29 lis 2015, 13:27
autor: xarsik
Witam,
ładowarka w promocji do końca niedzieli: opus c3100
http://www.gearbest.com/chargers/pp_174044.html
Opłaca się? Czytałem pozytywne opinie o niej.
Szukam właśnie czegoś takiego do domu a patrząc na inne sklepy to cena bardzo dobra.
Chyba że znajdzie się jakaś ładowarka z pomiarem pojemności na 2 ogniwa (ponieważ więcej nie jest mi potrzebne)?
: niedziela 29 lis 2015, 13:44
autor: piciex
Opłaca się, tylko czytałeś opinie o tym sklepie?
Niby się poprawia, ale miej świadomość, że możesz długo czekać.
: niedziela 29 lis 2015, 14:26
autor: xarsik
Czytałem, ale na szczęście czas nie goni a cena kusi
: niedziela 29 lis 2015, 16:08
autor: KwasnyA
A ten sklepik nie ma bana powyzej
: niedziela 29 lis 2015, 16:20
autor: Kanghoy
A tak serio jakie są minusy przy ładowaniu NiMh tym opusem a czymś specjalnym pod NiMh typu BC-1000 etc? Mógłby ktoś wylistować, byłbym wdzięczny. Bo taki uniwersalny kombajn mi się podoba i może bym się skusił... widzę że jest rozładowywanie i różne prądy ładowania, a "odnawianie/odświeżanie ogniw" to chyba nic innego jak rozładowywanie kilkukrotnie i ładowanie? Czy to jakoś inaczej działa?
: czwartek 07 kwie 2016, 12:50
autor: ElSor
Panie i Panowie chciałem was ostrzec, bo prawdopodobnie sklep everBuying to GearBest.
Poprzez ich support dostałem info, że dziękują za recki umieszczone pod opisem zakupionych przedmiotów i mogą mi dać dodatkowe punkty EB za pozytywne wpisy na stronach zewnętrznych z opiniami sklepów. Zgodziłem się z ciekawości. Zapytali czy dostałem wszystko i jestem zadowolony. Potwierdziłem więc dali link, ja napisałem reckę a oni dali 500p i 2 kolejne linki. Napisałem i tam recki więc obiecali 1000p i dali kolejne linki.... Niestety wychodzi na to, że sklep ma tylko 1 cel - wyzyskiwać kasę za wszelką cenę i pewnie 1wsze zamówienia rejestrowane doją żeby podłapać klienta i na kolejnym zamówieniu (większym pewnie) już oskubać jak tylko można. Ja zrobiłem kolejne zamówienie na ~15$ bez trackingu i zobaczę co dalej ale spodziewam się sporu na PayPalu.
Polecam recki, w których można się wiele dowiedzieć o nich i ich powiązaniu z GB:
http://www.sitejabber.com/reviews/www.everbuying.com
https://www.mywot.com/en/scorecard/Everbuying.net
http://everbuying.pissedconsumer.com/
http://forum.dontpayfull.com/threads/ev ... t-site.33/
Obiecali też po 500p za każdą reckę na jakiś lokalnych forach internetowych więc jeśli ujrzę jakąkolwiek reckę z lokowaniem na GB czy EB na naszym forum to daję bana z miejsca. Wiem, że nie jestem jedyną osobą, której zaoferowali takie warunki ale przynajmniej wiem teraz dokładnie jak to działa i nie będę tolerował takiego postępowania.
: czwartek 07 kwie 2016, 16:48
autor: Manekinen
No to już od dłuższego czasu wiadomo że EB=GB. GB mi też proponował takie coś ale ich zlałem, a wszelkie piękne i wypucowane opinie i recenzje z nimi związane traktuję jak kupione za punkty i profilaktycznie omijam ich szerokim łukiem. Nawet jeśli się poprawili i towar wysyłają jak trzeba, to uprawianie takich praktyk jak kupowanie opinii uważam za cios poniżej pasa dla innych sklepów, które uczciwą pracą potrafią zdziałać więcej niż GB przekrętami.
: czwartek 07 kwie 2016, 21:07
autor: zieloczek100
Zamówiłem 22 marca spora paczkę w Gearbest i tego samego dnia paczkę w Banggood, ale dużo mniejszą.
Mimo, że w paczce z Gearbest było 5x więcej rzeczy wyslali dosyć szybko.
Dzisiaj tego samego dnia dotarły paczki z obu sklepów.
Czekam na paczkę z powerbankami Xiaomi z Gearbest od listopada, wysłali drugi raz jakiś czas temu, ale po tym co czytałem, że są problemy z takimi paczkami, domyślam sie, że te paczki do mnie nie dotrą.
W EB zamówiłem LII-100 jedna dotarła, na drugą czekam.
Do tego bardzo dobre ceny w Gearbest i możliwość obniżenia ceny o 30% punktami.
Wiem, że może Gearbest nie może szczycić się standardami obsługi klienta, ale nie jest też aż tak źle.
Ja nie będę jakoś bronił, czy reklamował sklepu, Wasze forum, Wasz regulamin.
: czwartek 07 kwie 2016, 23:05
autor: ElSor
zieloczek100, zauważ, że dla nich jesteś kimś innym niż zwykłym klientem. Dostałeś kilka rzeczy do wypromowania ich i nie pozwolą sobie na to, żeby zaprzepaścić to, czego dokonałeś. W zamian za to będą próbowali wykiwać 10 innych osób zwracając np tylko 50% wartości niedostarczonego zamówienia czy też przez ich punkty rabatowe ... jakiś ułamek osób na to się da nabrać i dopną tym sposobem swego celu.
Nie ma na tym forum nikogo innego, kto jest tak bardzo zadowolony ze współpracy z nimi, jak Ty. Przypadek?
: czwartek 07 kwie 2016, 23:39
autor: maro21
Ja z gearbest nie miałem żadnych problemów - paczki zawsze dochodziły 14-16 dni
nawet nierejestrowane
: piątek 08 kwie 2016, 00:06
autor: 1984
Mi również proponowali kupony zniżkowe, tyle że za przekonanie szanownej dyrekcji Torch.pl do utworzenia im działu handlowego. Działo się to zaraz po tym jak dostali kopa ze Swiatelek.
Wyraźnie zaznaczyli że mam się nie przyznawać do tego że otrzymam za to jakieś gratyfikacje.
: piątek 08 kwie 2016, 07:59
autor: fxxx
Gdzie zieloczek100 promował tak produkty z GB? Przecież oni nie handlują swoimi markami tylko tym co wszyscy, każdy kupuje gdzie chce i jak chce. Ja bym bardziej obstawiał pocztę polską za ginące paczki, sam ostatnio dostałem paczkę REJESTROWANĄ nie nadaną do mnie, oczywiście zwróciłem na poczcie. Tak, bronię GB, bo mnie jakoś nie orżneli, raz nawet brakowało mi dwóch latarek w zamówieniu-nawet nie miałem zdjęcia itd i dostałem pełny zwrot na paypala-faktycznie proponowali swój portfel (gratis punkty), ale wystarczyło im napisać że chcę na paypal i po sprawie.
: piątek 08 kwie 2016, 09:12
autor: ElSor
fxxx, przypomnij sobie recenzję, którą tylko częściowo zrealizował zieloczek100, z której nie wynikało za dużo. Do tego filmiki na YT. Wszędzie na początku jest, że ma przedmiot(y) z GB.
: piątek 08 kwie 2016, 09:55
autor: JacaGlaca
Ja tam na GB nie mogę narzekam (przynajmniej do tej pory). Wszystkie zamówienia (a było ich kilka, średnia kwota zamówienia ok. 30-40$) jak dotąd, dotarły i to dosyć szybko. W jednym zamówieniu przysłali mi nie do końca to, co mieli w opisie. Oddali połowę kasy bez zająknięcia. Dodam tylko, że dla nich jestem zwykłym klientem.