Strona 11 z 123

: czwartek 09 paź 2014, 22:45
autor: Iperyt68
Ale przecież było napisane, że święto mają i opóźnienia będą....

: czwartek 09 paź 2014, 22:46
autor: szymski
dominos96 pisze:Ja zamówienie zrobiłem też 30 września, do teraz wisi "processing"
Ale jak napisałem do nich wczoraj to od razu podali nr do trackingu, widocznie na stronie nie zaktualizowane.
a na jaki adres pisałeś?
też dziś wysłałem zapytanie na customer servis

: czwartek 09 paź 2014, 23:06
autor: dominos96
Przez ten ich formularz na stronie.

: czwartek 09 paź 2014, 23:08
autor: szymski
Jaki formularz? Gdzie on jest?

: czwartek 09 paź 2014, 23:12
autor: dominos96
http://www.banggood.com/Contact-Us_hl29#right-submit
I "After-sale Support"
Podajesz nr zamówienia, wybierasz temat, i piszesz jaki to masz problem.

: czwartek 09 paź 2014, 23:56
autor: Kielek
Ja zrobiłem zamówienie 21 IX, podzielili na dwie paczki. Jedna dotarła tydzień temu, a druga
Sweden (Normal Tracking) to Poland (Not Found)2014-09-27 14:00, Order in transit

Mam nadzieję, że nie będzie jaj, bo we wrześniu miałem przypadek, że paczka (z Polski) zawędrowała nie na naszą pocztę tylko na pocztę obok - nawet awiza łajzy nie przyniosły, czekali tylko żeby odesłać...

: piątek 10 paź 2014, 08:30
autor: piciex
Ja zamawiałem 27.09 (w trakcie ich świąt) i dzisiaj (po 13 dniach) będzie u mnie. :mrgreen:

: piątek 10 paź 2014, 16:31
autor: szymski
A ja napisałem do nich przez formularz, dodatkowo na customer servis i cisza, status wciąż ten sam: Processing

: wtorek 14 paź 2014, 23:02
autor: Manekinen
Jeszcze w sprawie zwrotu który mi przyznali... bałagan który tam mają nie przestaje mnie zadziwiać. Wysłali mi dwa razy ten sam zwrot! Dopiero teraz to zauważyłem przy sprzątaniu poczty.

Podwójny email:
Obrazek

Zaglądam na konto, a tam:
Obrazek

Albo czegoś nie rozumiem? :shock:

: wtorek 14 paź 2014, 23:05
autor: MardoQ
A widzisz, a ja się prosiłem u nich 4 razy żeby w końcu zrobili zwrot. Za każdym razem pisali "zrobliśmy, proszę sprawdzić za 48h

: piątek 17 paź 2014, 21:08
autor: matijas
Hej Panowie
Możecie mi wyjaśnić status mojego zamowienia:
2014-10-14 08:58:32 Payment Confirmed
2014-10-14 09:04:13 Ready To Process
2014-10-14 09:10:16 Back Order

Powrót zamówienia? W sensie nici z towaru czy jednak wysyłają?

: piątek 17 paź 2014, 21:15
autor: arekm
"back order". Nie mają na magazynie i zamówili od dostawcy. Zobacz sobie na stronie produktu jaki jest przewidywany czas dostawy.

: piątek 17 paź 2014, 21:21
autor: matijas
Aha, jest coś:
Usually dispatched in 6-9 business days
Dzięki

: poniedziałek 20 paź 2014, 21:17
autor: Manekinen
Ciekawostka... jeśli choć jedna pozycja z zamówienia będzie zwrócona (refunded), to całe zamówienie będzie w ten sposób oznaczone, i już nie będzie można wstawić ani komentarza ani zdjęcia na stronie któregokolwiek przedmiotu z tego zamówienia, bo system wyświetla informację że nie kupiliśmy tego przedmiotu.

Wam też tak koszmarnie długo ładuje się ich strona? Chyba serwer się nie wyrabia z przetwarzaniem php, mogliby coś z tym zrobić bo czasami to krew człowieka zalewa...

: poniedziałek 20 paź 2014, 21:19
autor: ElSor
Manekinen pisze:Wam też tak koszmarnie długo ładuje się ich strona?
Ja już przywykłem do tego ;)