światła dzienne typu hella flex - DIY

Wszystko co świeci na czterech kółkach;)
Awatar użytkownika
pegasus_sis
Posty: 963
Rejestracja: środa 25 sie 2010, 13:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: pegasus_sis »

skaktus pisze:Trochę miękkie ale co z tego.
i brak składanej kolumny kierownicy :twisted:

A co do homologacji - musiałem kiedyś kupić lampę H1+H1 do golfa - wziąłem z intercars, zamiennik z homologacją. Nie dało się tego ustawić - żadnego odcięcia, po prostu plama światła. Teraz mam nielegalnego składaka - "buda" z lampy intercars, odbłyśnik ze starej Hella a osłonka żarówki od kolegi z jakiegoś no-name. Według komputera diagnosty świeci idealnie :rotfl:
Awatar użytkownika
GrzechVip
Posty: 84
Rejestracja: wtorek 19 paź 2010, 12:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: GrzechVip »

Co do dziennych punktowych to może 502HP , powołaj się na forum, będzie rabat. A co do Hella Flex to radzę dokładnie przestudiować instrukcję ewentualnie zawartość opakowania. W tych lampach punkty świetlne są połączone na stałe, wiem że brzmi to jak dowcip ale tak jest mina szczęśliwego nabywcy po wyjęciu z opakowania bezcenna :)
Awatar użytkownika
extreme_ilumin
Posty: 90
Rejestracja: czwartek 03 maja 2012, 17:34
Lokalizacja: BB

Post autor: extreme_ilumin »

orzec_h pisze:Tokarza mam ogarniętego:) Pytanie tylko jaką diodę i kolimator? Macie jakieś propozycję? Jakiś rysunek techniczny z proponowanymi wymiarami?
Kolimator może być ten np. link bardzo fajnie rozprasza światło. Dioda zwykła 1W.
Jeżeli chcesz więcej info na temat własnego wykonania to daj znać na PW
Ps. i homologację można kiwnąć :)
ODPOWIEDZ