: sobota 20 wrz 2008, 09:19
Nawet sie nie zastanawiaj nad HIDem do takich lamp.
Kupuj i juz !
Zapewniam Cie, ze juz nigdy nie wrocisz do tradycyjnego oswielenia.
To na co muszisz zwrocic uwage to:
1.Temperatura, wszystko co powyzej 6000K w nocy na deszczu nie swieci.
4300-4500 blyszczy pieknie, widzidzialem tez w sprzedazy 5000K i osobiscie jestem baaardzo ciekawy efektu.
2.GWARANCJA ! Lepiej dolozyc np. piec dych ale miec konkretna gwarancje i do tego blisko sprzedawce.
3.Sprawdz napiecie na swoich zarowkach. W mojej trzynastoletniej srebrnej strzale bylo juz bardzo licho 9.2V na prawym reflektorze i czasem przetwornica nie chciala zaskoczyc ale z przyjemnoscia dolozylem kawalek kabla z przekaznikiem i jest miodzio.
4.Zmien bezpieczniki odpowiedzialne za przednie lampy, wsadz o 5A wieksze niz sa teraz. Oryginalnie dopasowane lubia strzelic podczas odpalania, ze wzgledu na "szpilke". Przez dwa lata wymienilem 4 a teraz problemu nie ma.
5.Regulacja. W moim przypadku ASO zawsze ustawialo mi swiatla na moje oko za daleko (za wysoko jak kto woli) Pamietaj aby dobrze widziec koniec zasiegu Twoich lampek. Wskazana regulacja elektryczna. Nie sluchaj ludzi, ktorzy z uporem maniaka klepia w kolko o samopoziomowaniu. Samopoziomowanie w 99% samochodow to detekcja obciazenia i dopasowanie podczas wlaczania (I TYLKO WLACZANIA) swiatel.
Podczas jazdy nie dziala A samopoziomowanie o ktorym mowia (cos na wzor poziomowania zyroskopowego) jest tylko w najwyzszych modelach BMW, Mercedes etc.
Moje osobiste preferencje: Swiatla na "0" ustawione ciut nizej niz ASO a podczas jazdy i tak mam opuszczone na maksa. Polskie drogi lubia bujac samochodem a siatkowki jadacych z przeciwka slabo znosza "miganie"
6.Czystosc. tutaj mozesz sie wykazac. Ja przed jazda i tak zawsze latalem ze szmata wokol samochodu. wiec nie zauwazylem roznicy.
Jak juz zalozysz HIDa, to przygotuj sie na czestsza jazde wieczorami, bo to poprostu sprawia przyjemnosc. Przyjemnosc taka, ze od dwoch miesiecy mam HIDy rowniez na dlugich. W nocy na trasie odgina galezie drzew
Jest swit a ja jestem bez kawy i moglem cos przeoczyc, jezeli tak to dopytaj mnie smialo.
Ps. Tutaj fotki jak wyglada xenio na dlugich
(lasek jest jakies pol kilometra od samochodu)
http://klubseata.pl/smf/index.php?topic=1154.150
Kupuj i juz !
Zapewniam Cie, ze juz nigdy nie wrocisz do tradycyjnego oswielenia.
To na co muszisz zwrocic uwage to:
1.Temperatura, wszystko co powyzej 6000K w nocy na deszczu nie swieci.
4300-4500 blyszczy pieknie, widzidzialem tez w sprzedazy 5000K i osobiscie jestem baaardzo ciekawy efektu.
2.GWARANCJA ! Lepiej dolozyc np. piec dych ale miec konkretna gwarancje i do tego blisko sprzedawce.
3.Sprawdz napiecie na swoich zarowkach. W mojej trzynastoletniej srebrnej strzale bylo juz bardzo licho 9.2V na prawym reflektorze i czasem przetwornica nie chciala zaskoczyc ale z przyjemnoscia dolozylem kawalek kabla z przekaznikiem i jest miodzio.
4.Zmien bezpieczniki odpowiedzialne za przednie lampy, wsadz o 5A wieksze niz sa teraz. Oryginalnie dopasowane lubia strzelic podczas odpalania, ze wzgledu na "szpilke". Przez dwa lata wymienilem 4 a teraz problemu nie ma.
5.Regulacja. W moim przypadku ASO zawsze ustawialo mi swiatla na moje oko za daleko (za wysoko jak kto woli) Pamietaj aby dobrze widziec koniec zasiegu Twoich lampek. Wskazana regulacja elektryczna. Nie sluchaj ludzi, ktorzy z uporem maniaka klepia w kolko o samopoziomowaniu. Samopoziomowanie w 99% samochodow to detekcja obciazenia i dopasowanie podczas wlaczania (I TYLKO WLACZANIA) swiatel.
Podczas jazdy nie dziala A samopoziomowanie o ktorym mowia (cos na wzor poziomowania zyroskopowego) jest tylko w najwyzszych modelach BMW, Mercedes etc.
Moje osobiste preferencje: Swiatla na "0" ustawione ciut nizej niz ASO a podczas jazdy i tak mam opuszczone na maksa. Polskie drogi lubia bujac samochodem a siatkowki jadacych z przeciwka slabo znosza "miganie"
6.Czystosc. tutaj mozesz sie wykazac. Ja przed jazda i tak zawsze latalem ze szmata wokol samochodu. wiec nie zauwazylem roznicy.
Jak juz zalozysz HIDa, to przygotuj sie na czestsza jazde wieczorami, bo to poprostu sprawia przyjemnosc. Przyjemnosc taka, ze od dwoch miesiecy mam HIDy rowniez na dlugich. W nocy na trasie odgina galezie drzew
Jest swit a ja jestem bez kawy i moglem cos przeoczyc, jezeli tak to dopytaj mnie smialo.
Ps. Tutaj fotki jak wyglada xenio na dlugich
(lasek jest jakies pol kilometra od samochodu)
http://klubseata.pl/smf/index.php?topic=1154.150