HID w aucie
Nawet sie nie zastanawiaj nad HIDem do takich lamp.
Kupuj i juz !
Zapewniam Cie, ze juz nigdy nie wrocisz do tradycyjnego oswielenia.
To na co muszisz zwrocic uwage to:
1.Temperatura, wszystko co powyzej 6000K w nocy na deszczu nie swieci.
4300-4500 blyszczy pieknie, widzidzialem tez w sprzedazy 5000K i osobiscie jestem baaardzo ciekawy efektu.
2.GWARANCJA ! Lepiej dolozyc np. piec dych ale miec konkretna gwarancje i do tego blisko sprzedawce.
3.Sprawdz napiecie na swoich zarowkach. W mojej trzynastoletniej srebrnej strzale bylo juz bardzo licho 9.2V na prawym reflektorze i czasem przetwornica nie chciala zaskoczyc ale z przyjemnoscia dolozylem kawalek kabla z przekaznikiem i jest miodzio.
4.Zmien bezpieczniki odpowiedzialne za przednie lampy, wsadz o 5A wieksze niz sa teraz. Oryginalnie dopasowane lubia strzelic podczas odpalania, ze wzgledu na "szpilke". Przez dwa lata wymienilem 4 a teraz problemu nie ma.
5.Regulacja. W moim przypadku ASO zawsze ustawialo mi swiatla na moje oko za daleko (za wysoko jak kto woli) Pamietaj aby dobrze widziec koniec zasiegu Twoich lampek. Wskazana regulacja elektryczna. Nie sluchaj ludzi, ktorzy z uporem maniaka klepia w kolko o samopoziomowaniu. Samopoziomowanie w 99% samochodow to detekcja obciazenia i dopasowanie podczas wlaczania (I TYLKO WLACZANIA) swiatel.
Podczas jazdy nie dziala A samopoziomowanie o ktorym mowia (cos na wzor poziomowania zyroskopowego) jest tylko w najwyzszych modelach BMW, Mercedes etc.
Moje osobiste preferencje: Swiatla na "0" ustawione ciut nizej niz ASO a podczas jazdy i tak mam opuszczone na maksa. Polskie drogi lubia bujac samochodem a siatkowki jadacych z przeciwka slabo znosza "miganie"
6.Czystosc. tutaj mozesz sie wykazac. Ja przed jazda i tak zawsze latalem ze szmata wokol samochodu. wiec nie zauwazylem roznicy.
Jak juz zalozysz HIDa, to przygotuj sie na czestsza jazde wieczorami, bo to poprostu sprawia przyjemnosc. Przyjemnosc taka, ze od dwoch miesiecy mam HIDy rowniez na dlugich. W nocy na trasie odgina galezie drzew
Jest swit a ja jestem bez kawy i moglem cos przeoczyc, jezeli tak to dopytaj mnie smialo.
Ps. Tutaj fotki jak wyglada xenio na dlugich
(lasek jest jakies pol kilometra od samochodu)
http://klubseata.pl/smf/index.php?topic=1154.150
Kupuj i juz !
Zapewniam Cie, ze juz nigdy nie wrocisz do tradycyjnego oswielenia.
To na co muszisz zwrocic uwage to:
1.Temperatura, wszystko co powyzej 6000K w nocy na deszczu nie swieci.
4300-4500 blyszczy pieknie, widzidzialem tez w sprzedazy 5000K i osobiscie jestem baaardzo ciekawy efektu.
2.GWARANCJA ! Lepiej dolozyc np. piec dych ale miec konkretna gwarancje i do tego blisko sprzedawce.
3.Sprawdz napiecie na swoich zarowkach. W mojej trzynastoletniej srebrnej strzale bylo juz bardzo licho 9.2V na prawym reflektorze i czasem przetwornica nie chciala zaskoczyc ale z przyjemnoscia dolozylem kawalek kabla z przekaznikiem i jest miodzio.
4.Zmien bezpieczniki odpowiedzialne za przednie lampy, wsadz o 5A wieksze niz sa teraz. Oryginalnie dopasowane lubia strzelic podczas odpalania, ze wzgledu na "szpilke". Przez dwa lata wymienilem 4 a teraz problemu nie ma.
5.Regulacja. W moim przypadku ASO zawsze ustawialo mi swiatla na moje oko za daleko (za wysoko jak kto woli) Pamietaj aby dobrze widziec koniec zasiegu Twoich lampek. Wskazana regulacja elektryczna. Nie sluchaj ludzi, ktorzy z uporem maniaka klepia w kolko o samopoziomowaniu. Samopoziomowanie w 99% samochodow to detekcja obciazenia i dopasowanie podczas wlaczania (I TYLKO WLACZANIA) swiatel.
Podczas jazdy nie dziala A samopoziomowanie o ktorym mowia (cos na wzor poziomowania zyroskopowego) jest tylko w najwyzszych modelach BMW, Mercedes etc.
Moje osobiste preferencje: Swiatla na "0" ustawione ciut nizej niz ASO a podczas jazdy i tak mam opuszczone na maksa. Polskie drogi lubia bujac samochodem a siatkowki jadacych z przeciwka slabo znosza "miganie"
6.Czystosc. tutaj mozesz sie wykazac. Ja przed jazda i tak zawsze latalem ze szmata wokol samochodu. wiec nie zauwazylem roznicy.
Jak juz zalozysz HIDa, to przygotuj sie na czestsza jazde wieczorami, bo to poprostu sprawia przyjemnosc. Przyjemnosc taka, ze od dwoch miesiecy mam HIDy rowniez na dlugich. W nocy na trasie odgina galezie drzew
Jest swit a ja jestem bez kawy i moglem cos przeoczyc, jezeli tak to dopytaj mnie smialo.
Ps. Tutaj fotki jak wyglada xenio na dlugich
(lasek jest jakies pol kilometra od samochodu)
http://klubseata.pl/smf/index.php?topic=1154.150
My definition is High Definition.
Bledy w pisowni sa celowe, zamierzone i chronione prawami autorskimi.
Uzywanie podobnych bledow jest zakazane i bezprawne ®
Bledy w pisowni sa celowe, zamierzone i chronione prawami autorskimi.
Uzywanie podobnych bledow jest zakazane i bezprawne ®
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
no właśnie, primo:
http://www.allegro.pl/item435168300_now ... k_hid.html
secundo:
http://www.allegro.pl/item427405182_xen ... szawa.html
i jakos usmiecha mi się 5000K z pierwszego linka?
To co, klikamy?
http://www.allegro.pl/item435168300_now ... k_hid.html
secundo:
http://www.allegro.pl/item427405182_xen ... szawa.html
i jakos usmiecha mi się 5000K z pierwszego linka?
To co, klikamy?
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
jeszcze nie am achów i ochów...dzisiaj przyjechał zestaw...no z zewnątrz to tandetnie wygląda przyznam, nawet karton byle jaki...blacha przetwornicy to prawie jak z puszki, lekka dziwnie...hermetyczność żadna, 4ry śruby odkręciłem szybko żeby okiem do środka rzucić, a tam takie gluty:
dzisiaj miałem czas jedynie podłączyć do kabelków w aucie i zobaczyc, czy świeca...ano świeca...
Postaram się obfotografować wszystko jak już się zabiorę za wymianę....
dzisiaj miałem czas jedynie podłączyć do kabelków w aucie i zobaczyc, czy świeca...ano świeca...
Postaram się obfotografować wszystko jak już się zabiorę za wymianę....
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
Panowie, zamontowane...
Dzisiaj pierwszy raz pojechałem na pocztę po przesyłkę, zwykle...pieszo chodzę
No ale trzeba było sprawdzić.
Roooobi wrażenie...
Jakoś teraz nawet widzę linię,granicę światła i cienia. widzę, jak światło od góry jest ograniczane i nie wydaje mi się, by była jakakolwiek szansa oślepienia nadjeżdżających z przeciwka, specjalnie zwracałem na to uwagę jadąc...kręciłem sobie potencjometrem od poziomowania świateł/reg. wysokości i nie udało mi się granicy światło/cień tak podnieść by weszła powyżej maski aut z naprzeciwka.
Foty trzeba by zrobić...w nocy..jak to świeci...kolorek przyjemny...
Mam w aparacie fotki z prac, zamieszczę później...może komus się przyda...małe how to może zrobię.
Muszę sobie gdzieś pojechać...
Dzisiaj pierwszy raz pojechałem na pocztę po przesyłkę, zwykle...pieszo chodzę
No ale trzeba było sprawdzić.
Roooobi wrażenie...
Jakoś teraz nawet widzę linię,granicę światła i cienia. widzę, jak światło od góry jest ograniczane i nie wydaje mi się, by była jakakolwiek szansa oślepienia nadjeżdżających z przeciwka, specjalnie zwracałem na to uwagę jadąc...kręciłem sobie potencjometrem od poziomowania świateł/reg. wysokości i nie udało mi się granicy światło/cień tak podnieść by weszła powyżej maski aut z naprzeciwka.
Foty trzeba by zrobić...w nocy..jak to świeci...kolorek przyjemny...
Mam w aparacie fotki z prac, zamieszczę później...może komus się przyda...małe how to może zrobię.
Muszę sobie gdzieś pojechać...
Hm, poczytałem wasze ochy i achy i też zapragnąłem mieś ksenonki
Ciekawe czy w moim przypadku montarz byłby trudniejszy, ponieważ moje soczewki są skrętne (doświetlanie zakrętów) i wyglądają tak:
http://img409.imageshack.us/my.php?imag ... 138ss1.jpg
Ciekawe czy w moim przypadku montarz byłby trudniejszy, ponieważ moje soczewki są skrętne (doświetlanie zakrętów) i wyglądają tak:
http://img409.imageshack.us/my.php?imag ... 138ss1.jpg
Widzę światełko w tunelu...coraz mocniejsze...
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt: