Strona 2 z 5

: środa 10 paź 2012, 08:12
autor: pier
DNF pisze: zabezpieczenia ona nie posiada niestety..
Poważna wada jak na taką latarkę. Już bym jej nie kupił. Latarka zasilana z li-ion powinna mieć zabezpieczenie aku. Przecież i tak jest tam kawał elektroniki to jaki problem zabezpieczenie dorzucić. Chyba że chodzi o mała latarkę w której nie ma miejsca na rozbudowany sterownik.

: środa 10 paź 2012, 11:58
autor: DNF
No właśnie.. Moim zdaniem to również spora wada przy tej latarce. Ja rozumiem, że do UF itp, się nie daje fabrycznie takich bajerów,
ale tutaj mogliby się bardziej już postarać. Jestem coraz bardziej przekonany, że potrzeba mi nowego sterownika z zabezpieczeniem ogniw i termicznym.
Tylko czy ktoś się podejmie zrobienia drivera z obsługą 5 hallotronów?
Pozdrawiam
DNF

: środa 10 paź 2012, 12:27
autor: jezjacek
Może od razu dwa? :mrgreen:

: środa 10 paź 2012, 13:07
autor: skaktus
Lepszym wyjściem nie będzie dorzucenie zabezpieczenia na osobnej płytce (będzie taniej) No chyba że ktoś chce koniecznie mieć wyższą wydajność itd.

: środa 10 paź 2012, 13:34
autor: DNF
Koniecznie chcę mieć stabilizację :D postaram się też pomierzyć Vf diod przy 2A.

: środa 10 paź 2012, 16:18
autor: enagem
DNF pisze:Dzisiaj chwilkę dłużej ja używałem i zabezpieczenia ona nie posiada niestety..
Może wyssać akumulatorki do zera...
Pozdrawiam
To w sumie trochę wyjaśnia krótkie sprężynki.W zamyśle producenta ogniwa z zabezpieczeniem.
A ja świeci? Rozkład na rower nadaje się?

: środa 10 paź 2012, 16:35
autor: Vigo
enagem pisze:
DNF pisze:Dzisiaj chwilkę dłużej ja używałem i zabezpieczenia ona nie posiada niestety..
Może wyssać akumulatorki do zera...
Pozdrawiam
To w sumie trochę wyjaśnia krótkie sprężynki.W zamyśle producenta ogniwa z zabezpieczeniem.
A ja świeci? Rozkład na rower nadaje się?
Nie wiem tylko czy prawie półkilogramowa (480g) lampka na kierownicy to nie będzie jednak za bogato. :neutral:



___

: środa 10 paź 2012, 16:45
autor: DNF
Na odległości 20m+ przed kierownicą się nada :)
Co do tych sprężynek, to obawiam się, że płytka zintegrowana z włącznikiem i wciśnięta od góry..
Ewentualnie jest możliwość, że jest wkręcany pierścień od dołu ale jest on niestety zalany klejem.
Pozdrawiam
DNF

: piątek 19 paź 2012, 19:27
autor: jezjacek
A mierzyłeś ile wynosi pobór prądu w stanie czuwania?

: sobota 20 paź 2012, 16:29
autor: DNF
Przeceniasz mój miernik miernik :wink:
Jednak postaram się to zmierzyć na uczelni.
Pozdrawiam
DNF

: sobota 20 paź 2012, 16:48
autor: jezjacek
W sieci znalazłem, że wynosi on ca. 1,7 mA.

: sobota 20 paź 2012, 17:14
autor: DNF
Nie jest źle, choć to i tak sporawo. Zawsze można mu guziczkiem kliknąć :)

: niedziela 21 paź 2012, 00:02
autor: skaktus
Tylko czy przy guziczku pamięć trybów się nie rozjedzie. 1,7 mA to i tak nie dużo, moje dawne cudo n-name brało 26mA, więcej niż obecne auto z alarmem, radiem i immo w stanie czuwanie (ledwo 14 mA).

: niedziela 21 paź 2012, 09:20
autor: pier
Skaktus pamięć trybów w tej latarce jest bardzo trwała na pewno się nie rozjedzie :lol:

: piątek 02 lis 2012, 21:03
autor: Kajman
Fajna ta latarka, dnf dał mi się nią chwilę pobawić, ciekawy rozkład światła, taki akuratni, nie za mocno rozproszony nie za mocno skupiony, na rower powinna być idealna. Ładnie wykonana, wszystko ok, tylko trochę duża...