DNF pisze:
zabezpieczenia ona nie posiada niestety..
Poważna wada jak na taką latarkę. Już bym jej nie kupił. Latarka zasilana z li-ion powinna mieć zabezpieczenie aku. Przecież i tak jest tam kawał elektroniki to jaki problem zabezpieczenie dorzucić. Chyba że chodzi o mała latarkę w której nie ma miejsca na rozbudowany sterownik.
No właśnie.. Moim zdaniem to również spora wada przy tej latarce. Ja rozumiem, że do UF itp, się nie daje fabrycznie takich bajerów,
ale tutaj mogliby się bardziej już postarać. Jestem coraz bardziej przekonany, że potrzeba mi nowego sterownika z zabezpieczeniem ogniw i termicznym.
Tylko czy ktoś się podejmie zrobienia drivera z obsługą 5 hallotronów?
Pozdrawiam
DNF
Na odległości 20m+ przed kierownicą się nada
Co do tych sprężynek, to obawiam się, że płytka zintegrowana z włącznikiem i wciśnięta od góry..
Ewentualnie jest możliwość, że jest wkręcany pierścień od dołu ale jest on niestety zalany klejem.
Pozdrawiam
DNF
Tylko czy przy guziczku pamięć trybów się nie rozjedzie. 1,7 mA to i tak nie dużo, moje dawne cudo n-name brało 26mA, więcej niż obecne auto z alarmem, radiem i immo w stanie czuwanie (ledwo 14 mA).
Fajna ta latarka, dnf dał mi się nią chwilę pobawić, ciekawy rozkład światła, taki akuratni, nie za mocno rozproszony nie za mocno skupiony, na rower powinna być idealna. Ładnie wykonana, wszystko ok, tylko trochę duża...