Strona 2 z 3

: niedziela 13 lis 2011, 22:12
autor: Pyra
Poszło PW

: sobota 08 lut 2014, 01:34
autor: bzik
Dzień dobry, dobry wieczór czy ogólnie część. :)
Pierwszy post, ale przepraszam, muszę zapytać bo sprawa nagli.
Odkopię nieco temat.

Jak się sprawa zakończyła z tym emulatorem? Jak się wyklarował ostateczny schemat?
Z góry dzięki za pomoc.

: sobota 08 lut 2014, 15:53
autor: skaktus
Witka.

A nikt nie wpadł na pomysł zastosowania przejściówki z miejscem na czujnik oleju ? W golfie 3 myślałem o MFA i 1,4 CL nie ma miejsca na czujnik ale są odpowiednie przejściówki które po prostu się dokręca i mają one miejsce na takowy czujnik.

: sobota 08 lut 2014, 23:11
autor: bzik
Kto wpadł ten wpadł, ale mi chodzi o ten emulator.

: niedziela 09 lut 2014, 18:18
autor: skaktus
A nie lepiej zastosować prawdziwy czujnik i mieć faktyczny odczyt ?

: poniedziałek 10 lut 2014, 02:08
autor: bzik
A nie lepiej kupić nowy samochód?
Pytanie zadałem o emulator a nie o to co lepiej. Proszę o nie uszczęśliwianie na siłę.

: poniedziałek 09 lis 2015, 23:15
autor: davidovv
Witam wszystkich forumowiczów. Dostałem kiedyś schemat emulatora ciśnienia oleju do audi a4 b5 1999r
Obrazek i mam problem zleciłem wykonanie emulator został wykonany prawidłowo. po podłączeniu zachowuje się tak https://www.youtube.com/watch?v=Xx0dHq77epY może posiada ktoś prawidłowy schemat licznik nr 8D0 919 881 H (110.008.991/001)

: wtorek 10 lis 2015, 05:27
autor: ElSor
davidovv, czujnik ciśnienia oleju to nie czujnik temperatury oleju. :mrgreen:

: wtorek 10 lis 2015, 07:34
autor: davidovv
a posiadacie może schemat czujnika temperatury

: wtorek 10 lis 2015, 08:19
autor: ElSor
Ale jaki schemat? Czujnik temperatury to termistor lub ew dzielnik zbudowany na termistorze i rezystorze (obstawiam sam termistor). Jeśli Ci wysiadł to kupujesz nowy czujnik i wymieniasz. Jak szkoda Ci kasy to podpinasz sygnał z czujnika G2 lub G62 i masz "symulację" z tą różnicą, że olej rozgrzewa się wolniej i może mieć wyższą temperaturę niż wskazywana wtedy.

: wtorek 10 lis 2015, 08:34
autor: davidovv
ElSor pisze:Ale jaki schemat? Czujnik temperatury to termistor lub ew dzielnik zbudowany na termistorze i rezystorze (obstawiam sam termistor). Jeśli Ci wysiadł to kupujesz nowy czujnik i wymieniasz. Jak szkoda Ci kasy to podpinasz sygnał z czujnika G2 lub G62 i masz "symulację" z tą różnicą, że olej rozgrzewa się wolniej i może mieć wyższą temperaturę niż wskazywana wtedy.
zmieniłem licznik u mnie nie ma tego czujnika i potrzebuje emulator czy ktoś jest w stanie podać schemat.

: wtorek 10 lis 2015, 08:41
autor: igi
To ja podam jak u siebie w końcu rozwiązałem ten problem - zainstalowałem standardowy czujnik temperatury od przedlifta a w liczniku wymieniłem cały moduł wskazania temp od licznika przedliftowego - w sensie ten jakby silniczek i pod niego podłączyłem bezpośrednio czujnik. Oczywiście musiałem go wcześniej odciąć od elektroniki licznika.

Sam licznik w mojej a4 b5 zamontowałem od angola poliftowego zmieniając mu wcześniej soft i tarcze na EU

: wtorek 10 lis 2015, 10:45
autor: davidovv
Może twoje rozwiązanie jest dobre ale ja bym wolał ten emulator

: wtorek 10 lis 2015, 12:04
autor: ElSor
A jak ma on działać dokładnie?

: wtorek 10 lis 2015, 12:37
autor: davidovv
żeby po przekręceniu kluczyka pokazywał temperaturę np 100 stopni