Strona 2 z 2

: czwartek 01 wrz 2011, 20:03
autor: Nightmare
FandyFire A10B CREE XM-LT6 akurat nie posiadam ale od razu to co pisze producent 900 lumenów to włóż między bajki niech ma z 300 po za tym nie sądzę aby przy seryjnym module w tak taniej latarce była szansa na jazdę w trybie high dłużej niż 30 minut będzie się dioda smażyła a jeśli ma 2.8A to szok bo moja C2 przy 2.8A po ok 20minutach parzy w rękę
a druga trochę zbyt skupione światło jak na latarkę rowerową za bardzo do przodu a mało na boki

Jak już to weź UF WF-502B na XM-LT ja miałem wcześniej i służyła dobrze w trybie mid nie nagrzewała się mocno i spokojnie szło jeździć nawet po lesie na high nigdy jej nie katowałem dłużej niż 20-30minut

: czwartek 01 wrz 2011, 20:08
autor: MichuGdy
Na tym forum czytałem, że latarki z serii 5xxb mają jakąś przerwę, którą trzeba wypełnić blaszką...

: czwartek 01 wrz 2011, 20:09
autor: Nightmare
MichuGdy pisze:Na tym forum czytałem, że latarki z serii 5xxb mają jakąś przerwę, którą trzeba wypełnić blaszką...
Owszem powinno się ale ja nic nie wypełniałem i było ok ale nie katowałem jej nigdy długo w trybie maks wystarczał mi tryb średni

: czwartek 01 wrz 2011, 20:31
autor: fxxx
weź 504B na xm-l. Prąd 1,4 A wystarcza na rower (aczkolwiek nie wiem gdzie Ty chcesz jeździć w nocy po lesie 20km/h) a te blaszki to wystarczą dwie zeszlifowane z puszki po piwie i wcisnąć moduł. Jak luźno wejdzie to jeszcze jedna albo warstwa folii alu i po sprawie.

: piątek 02 wrz 2011, 01:07
autor: MichuGdy
W dalszym ciągu nie mogę zdecydować się :) Każda ma wady, większość pisze o przeróbkach :) Straszą różną jakością lampek z DX :)

[ Dodano: 3 Wrzesień 2011, 10:05 ]
Chciałbym jeszcze zapytać Was, jaka jest różnica między Solarforce L2 a np. UltraFire WF504B obie wyglądają tak samo. Dodam, iż chodzi mi o obudowę.