Strona 2 z 2

: wtorek 03 sty 2012, 14:20
autor: ledmocy
krzysiek33 pisze:
mteyBMW pisze:do szkła użyj tlenku ceru
będzie też potrzebna duża dawka cierpliwości :lol:

: wtorek 03 sty 2012, 16:06
autor: skaktus
ledmocy pisze:
mteyBMW pisze:( od ksenonów które były zamontowane
Znaczy się żarnik był krzywo zamontowany i uderzał o aluminium ? Jakoś nie przychodzi mi do głowy inny powód...
Możliwe że totalna tandeta i palnik wypadł z mocowania.

A z tym tlenkiem ceru to trzeba też uważać - łatwo można doprowadzić do pęknięcia klosza od przegrzania.

: środa 04 sty 2012, 10:56
autor: GrzechVip
Jeśli klosz jest do polerki to i odbłyśnik do wymiany.
Po polerce warto mieć zestaw do polerowania w schowku, jak zdejmiemy warstwę zewnętrzną z klosza to trzeba go polerować co 10te no co 12te użycie spryskiwaczy, fakt jest łatwiej :)

: czwartek 05 sty 2012, 19:20
autor: mteyBMW
Odbłyśnik odpękał od temperatury jaką wytwarzał palnik. Możliwe również że to od czyszczenia szmatką odbłyśnika, choć wątpie. Pozdrawiam!

[ Dodano: 5 Styczeń 2012, 19:21 ]
I dzięki za porady:)

: piątek 06 sty 2012, 17:54
autor: ...John
Palnik ma zwykle mniejszą temperaturę niż standardowy halogen 55 w. Tak więc nie temperatura go wykończyła, prędzej to czyszczenie.