: środa 20 kwie 2011, 13:46
Jak pisałem te 2h to nie koniecznie,światła w rowerze jak dotychczas używałem głównie na dojazd do domu jak sie nie wyrobie przed noca z powrotem Aczkolwiek to było raczej światło sygnalizujące że jadę a nie oświetlające drogę
Z tego co napisałes Pyra ,wnioskuje : aby XM-L świeciła 2 godziny to musiała by byc zasilana nie za wysokim prądem),czyli mało światła-2h,dużo światła -45min(cirka ebałt -rozwiązanie: 2,3 tryby i jazda w większości na niższym ,sporadycznie kiedy trzeba max .Jednak Fajnie móc czasem "przyświecić".I oczywiście zapasowy aku w kieszeni.
A sugestia aby poprzestac (narazie) na xp-g,,ze względów oszczędnościowych mnie pociąga ,a jak będzie za mało światła pomyślę o xm-l.i tu panowie doświadczeni i oświeceni (po oczach) ,tak organoleptycznie :czy będzie duża różnica w ilości światła między xp-g a xm-l zamontowanych w tym body,...piiii... to nieprecyzyjne pytanie ,bo wiele czynników się składa na ilość światła.Ale spróbujcie odpowiedzieć.W każdym razie chodzi mi o to czy "wystarczy" xp-g
barney_81 pisze:
XM-L i Gregowy driver -"dosłownie wymiatacz"-to pociągająca recenzja
Pyra ,napisałeś:
"Tu nalezy jednak wspomnieć, że przy XP-G ze względu na inne wymiary w porównaniu z dedykowaną do tej lampki XR-E, istnieje możliwość manewru przy regulacji ogniskowej, czyli skupienia."
Jak to w praktyce wykonać.A i jeszcze jak w praktyce wygląda dopasowanie tego reflektora do diody xp-g ,przecież wycięcie w reflektorze jest dużo większe niż "bańka" xp-g,co za tym idzie patrząc od czoła latarki nie będzie to chyba pięknie wyglądało.
przepraszam za tę ilość pytań ,ale chciałbym to zrobić dobrze ,chęci są a doświadczenia brak
Pozdrawiam
Z tego co napisałes Pyra ,wnioskuje : aby XM-L świeciła 2 godziny to musiała by byc zasilana nie za wysokim prądem),czyli mało światła-2h,dużo światła -45min(cirka ebałt -rozwiązanie: 2,3 tryby i jazda w większości na niższym ,sporadycznie kiedy trzeba max .Jednak Fajnie móc czasem "przyświecić".I oczywiście zapasowy aku w kieszeni.
A sugestia aby poprzestac (narazie) na xp-g,,ze względów oszczędnościowych mnie pociąga ,a jak będzie za mało światła pomyślę o xm-l.i tu panowie doświadczeni i oświeceni (po oczach) ,tak organoleptycznie :czy będzie duża różnica w ilości światła między xp-g a xm-l zamontowanych w tym body,...piiii... to nieprecyzyjne pytanie ,bo wiele czynników się składa na ilość światła.Ale spróbujcie odpowiedzieć.W każdym razie chodzi mi o to czy "wystarczy" xp-g
barney_81 pisze:
XM-L i Gregowy driver -"dosłownie wymiatacz"-to pociągająca recenzja
Pyra ,napisałeś:
"Tu nalezy jednak wspomnieć, że przy XP-G ze względu na inne wymiary w porównaniu z dedykowaną do tej lampki XR-E, istnieje możliwość manewru przy regulacji ogniskowej, czyli skupienia."
Jak to w praktyce wykonać.A i jeszcze jak w praktyce wygląda dopasowanie tego reflektora do diody xp-g ,przecież wycięcie w reflektorze jest dużo większe niż "bańka" xp-g,co za tym idzie patrząc od czoła latarki nie będzie to chyba pięknie wyglądało.
przepraszam za tę ilość pytań ,ale chciałbym to zrobić dobrze ,chęci są a doświadczenia brak
Pozdrawiam