Strona 2 z 2
: poniedziałek 24 sty 2011, 20:38
autor: edek
W tym opisie lampki z Allegro widać że pisała to osoba nie mająca o tym pojęcia. Pozwolę sobie zacytować:
Standardowa żarówka została zastąpiona reflektorem o mocy 40 luxów,
w zesatwie akumulatorki o mocy 4 Ni-MH
: poniedziałek 24 sty 2011, 22:39
autor: pawelsz
karlosboy, cóż- wg Ciebie jest rożnie, wedle Exifa jest tak samo - dla obu zdjęć
# Exposure Time (1 / Shutter Speed) {0x829A} = 4/1 second ===> 4 second
# Lens F-Number / F-Stop {0x829D} = 35/10 ===> ƒ/3.5
# ISO Speed Ratings {0x8827} = 80
na pewno optyka dla szosówki musi być inna niz dla mtb, ciaśniej i dalej, ale to oczywista oczywistość przecież- w terenie nie jeździ się 50km/h...
: poniedziałek 24 sty 2011, 23:34
autor: bandit
pawelsz pisze:
na pewno optyka dla szosówki musi być inna niz dla mtb, ciaśniej i dalej, ale to oczywista oczywistość przecież- w terenie nie jeździ się 50km/h...
Tutaj bym się troszkę nie zgodził odnośnie tego że w terenie nie jeżdzi się 50 km/h
![Very Happy :grin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Mi się czasem zdarza
Kiedyś robiłem testy z rozkładem światła na szosę i zrobiłem prototypową lampkę z "daszkiem". Spisało się to rewelacyjnie lecz musiał być dość długi . Dla wyobrażenia, lampka miała długość ok 50 mm a daszek ok 20-23 mm .Było daleko i dość szeroko z leda p7. A jadących z przeciwka nic nie oślepiało
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Niestety nie miałem tokarki więc nie wyglądało to pięknie ale działało. I tym samym udało się połączyć mocną lampkę z użytecznością.
: wtorek 25 sty 2011, 00:29
autor: marcus