Strona 2 z 2
: sobota 22 mar 2008, 14:10
autor: groszman
Z moja masa to taki rower nie wytrzymalby jednego wypadu w gory
pozdrawiam
: sobota 22 mar 2008, 14:58
autor: Dominik
Nie ma się czym chwalić - tzn, że ważysz ponad 95 kg dla scota lub ponad 110 dla mojego rowerka
.
: sobota 22 mar 2008, 17:06
autor: groszman
Ja sie nie chwale
Z plecakiem i kilkoma rzeczami ok 105 by sie uzbieralo
Moj rower nie narzeka, ale biorąc pod uwage nazewnictwo preclowe to ja bardziej jestem rekreacyjny burak
: czwartek 27 mar 2008, 21:26
autor: rzymo
Nieźle - kilogram mniej niż mój hardtail
Przeglądam części i jednak coś mam lżejsze
kaseta SRAM850R (mój egzemplarz 218g).
Dętki jak się sprawują (zwłaszcza że opony to właściwie cienkie oponki
) ? Pytam, bo miałem takie 4 sztuki i wszystkie b. szybko przebijałem (opony różne - Schwalbe Racing Ralph, Maxxis Wormdrive, Ritchey Z-Max, Hutchinson Python).
: czwartek 27 mar 2008, 22:14
autor: Dominik
Szosowe wersje kaset mogą sobie ważyć po 180-190g ale to trochę nie ta dziedzina
. Podstawowy problem stosowania kaset Sram 5.0 jest taki, że niszczą aluminiowe bębenki w lekkich piastach.
: czwartek 27 mar 2008, 23:13
autor: rzymo
Dominik pisze:(...)
Różnica między SRAM 5.0 a 850R jest - i to nie tylko w wadze
(żeby nie było, miałem obie). Na moje oko 5.0 jest bardziej miękki.
Co do koronki - akurat dla mnie 26 zębów z tyłu to i tak za dużo (a 32 zęby na środkowej z przodu za mało
). Na podjazdach nie miałem jeszcze okazji korzystać z największej koronki. Z drugiej korzystam tylko pod koniec długiej trasy, jak już jestem naprawdę zmęczony i mam ostro pod górkę. Jakoś od zawsze lubię ciężkie przełożenia, niestety cierpi na tym głównie łańcuch - parę dni temu wyrzuciłem HG50 (~1.5k km), bo pękł w jednym miejscu, a w drugim mogłem go rozpiąć palcami