Strona 2 z 2

: sobota 04 cze 2011, 17:29
autor: greg
Ogniwo to 32650 o pojemności 5000mAh. 4,25A nie robi na nim żadnego wrażenia. To prąd poniżej 1C :)

: wtorek 07 cze 2011, 08:20
autor: lennin
W zestawie powinieneś dodawać okulary przeciwsłoneczne bo jak znam życie i nieodpartą chęć każdego latarkoholika będzie bardzo chciał zobaczyć na własne oczy jak to świeci.

: wtorek 07 cze 2011, 18:04
autor: olmaster
lennin pisze:W zestawie powinieneś dodawać okulary przeciwsłoneczne bo jak znam życie i nieodpartą chęć każdego latarkoholika będzie bardzo chciał zobaczyć na własne oczy jak to świeci.
Myślę, że jeżeli na dłuższą chwilę spojrzał bym centralnie w uruchomioną na 100% mocy latarkę, która dziś do mnie dotarła, to byłaby ostatnia rzecz jaką na tym świecie oglądałem. W wolnej chwili napiszę coś więcej.

[ Dodano: 9 Czerwiec 2011, 17:15 ]
Witam,
Latarka po pierwszych wstępnych testach performance'owych :) Wczoraj pośmigałem z nią ok 90min, w tym przez kilka minut w czasie niezłej ulewy. Jeżeli uda mi się znaleźć czas to postaram się na weekendzie napisać coś więcej na temat omawianej konstrukcji i może jak się uda dołącze jakieś zdjęcia lub filmik :)
Generalnie ze sprzętu jestem bardzo zadowolony, jeżeli chodzi o moc to 60% wystarcza do jazdy z prędkością ok 25km/h w zupełnych ciemnościach- to na duży plus! Największy minus jaki wczoraj znalazłem to zaburzanie pracy pulsometru podczas trybu strobe . Używam jednego z lepszych modeli pulsometrów Cateye, więc nie jakaś marketówka, gdy lampę zbliżymy( tylko w trybie strobe!) na ok 25 cm do urządzenia, wtedy na pulsometrze widzimy 0HR, należy tutaj dodać, że prędkość i pozostałe funkcje działają prawidłowo. Może koledzy macie pomysł jak temu zaradzić ?? W trybie 100% światła ogrom, podobało mi się zachowania ludzi którzy bezmyślnie chodząc w nocy po ścieżkach rowerowych sami wcześniej się usuwali z drogi jak po świetle widzieli że jakiś obiekt nadciąga zza pleców :)
Czasu pracy nie udało mi się przetestować, po ok 80-90min pracy głównie w trybie 60% i 100% nie zauważyłem spadku mocy, więc ciężko mi powiedzieć ile z tego można wydusić, ale na tę chwilę i tak jest dla mnie zadowalająco. W temacie "grzania się" - na 100% jadąc z prędkością ok 25-35km/h przez cały czas lampka jest zaledwie ciepła, na postoju przy 100% po ok. 4-5min jest baaardzo gorąca(dłużej nie testowałem i nie mam zamiaru), ale to dla mnie nie istotne, na spacer po lesie wystarczy 30-60% mocy, pełna moc tylko na rower a wtedy temp. jest w normie :)
Postaram się coś jeszcze dopisać w tym temacie. Pozdrawiam !

: czwartek 09 cze 2011, 19:05
autor: greg
A jak uchwyt rowerowy, trzyma się to w miarę stabilnie? Niestety nie dane było mi przetestować grubaska po modyfikacji na rowerze, czego bardzo żałuję. Testy "z ręki" były za to bardzo obiecujące. Duuużo światła i to w dodatku ciepłego, nieczęsto spotykane połączenie.

: piątek 10 cze 2011, 12:43
autor: olmaster
Do uchwytu mam mieszane uczucia, latarkę montuje od spodu kierownicy, rzepy wydają się dość pewnie trzymać ale guma jest troszkę za miękka i strumień światła nieźle 'drży' podczas jazdy, z jednej strony ma to pozytywne aspekty bo tłumi wstrząsy z kierownicy, z drugiej jednak trochę wkurza człowieka. Jeżeli mocno dociągnę rzepy to latarka raczej się nie przestawia. Na razie będę go używał bo spełnia swoje zadanie, wydaje mi się jednak że niebawem latarka otrzyma jakiś uchwyt DIY, mam giętą kierownice i potrzebuję możliwości regulacji ustawienia a żaden z dostępnych uchwytów nie spełnia moich wymagań no i poza tym latarka ma 40mm średnicy...

Wracam do pytania o zaburzeniu pulsometru, macie jakiś pomysł ?

: piątek 10 cze 2011, 18:26
autor: midi
Hej, uchwyt tylko i wyłącznie robiony pod tą latarkę, tak duża średnica latarki wymusza masywne mocowanie, przeciążenia w tym przypadku będą spore i uchwyt taki musi być jak najniższy by utrzymywał latarkę jak najbliżej kierownicy. Co do zakłóceń to większość driverów dostępnych na rynku wpływa na pracę takiej elektroniki, nie jest łatwo to wykluczyć, ekranowanie drivera będzie bardzo trudne, może koledzy od elektroniki coś wymyślą jednak rozmawiałem kiedyś z Edimem na ten temat i nie wygląda to różowo.
Pozdrawiam.

: czwartek 21 mar 2013, 16:46
autor: olmaster
Po długiej nieobecności postanowiłem znów odwiedzić forum, latarka z tego wątku nadal świetnie się sprawuje, nie oszczędzałem jej specjalnie dlatego miejscami ma delikatne otarcia czarnego lakieru. Sprawdziła się nie tylko na rowerze ale także w górach, warsztacie i pod namiotem, niestety akumlator zaczął odmawiać posłuszeństwa. Leżała z jakiś miesiąc nie ruszana i teraz niestety, po naładowaniu akumlatora latarka świeci tylko przez kilkanaście sekund w trybie 100%, w trybie 60% świeci długo.... Doradzicie mi gdzie mogę zakupić takie ogniwo, chciałbym aby jakościowo było niezłe - do obecnego nie miałem żadnych zastrzeżeń, wytrzymało w sumie 2 lata.

: czwartek 21 mar 2013, 16:56
autor: greg
Witaj, akurat całkiem niedawno było na temat 32650, są na KAI.

: czwartek 21 mar 2013, 17:25
autor: olmaster
A ogniwo którego ja używałem też było unprotected ? 6000mAh - teoretycznie 20% więcej pojemności ;]

: czwartek 21 mar 2013, 17:32
autor: greg
Protected, z tym, że sam driver ma kontrolę rozładowania akumulatora, nie ma sensu tego dublować.

: czwartek 21 mar 2013, 17:36
autor: olmaster
Super, dzięki za info - w takim razie zamówię to co podesłałeś w linku.