: poniedziałek 18 paź 2010, 10:08
Golf III H1+H1
W autku przerabiałem Tungsram zwykłe, Narva White i krótko coś najtańszego ze stacji ze stacji.
Obecnie mam zamontowane Philips Range Power - te najdroższe - i jak się okazało najlepsze. Dają białe światło (bez niebieskiej poświaty) i co najważniejsze mają doskonałą geometrię - na ścianie odcięcie jak żyleta Nie można było tego powiedzieć np. za Tungsram - geometria rozjechana (krzywy żarnik?) czy Narva świeciła gdzie trzeba, ale odcięcia dobrego nie miała...
Philipsy kupione na początku roku, jak tylko weszły do sprzedaży.
W aucie mam przekaźniki, napięcie stabilne do 14V - mimo to żarówki się nie palą - ale akurat to zależy w większym stopniu od budowy reflektora niż od żarówki - warto przypomnieć Punto II z soczewkami - tam żarówki padają jak muchy
W starszych autach bardzo polecam wymianę szkła reflektora na nowe i przepłukanie odbłyśników. W nowszych od czasu do czasu można przepolerować plastiki, bo matowieją
W autku przerabiałem Tungsram zwykłe, Narva White i krótko coś najtańszego ze stacji ze stacji.
Obecnie mam zamontowane Philips Range Power - te najdroższe - i jak się okazało najlepsze. Dają białe światło (bez niebieskiej poświaty) i co najważniejsze mają doskonałą geometrię - na ścianie odcięcie jak żyleta Nie można było tego powiedzieć np. za Tungsram - geometria rozjechana (krzywy żarnik?) czy Narva świeciła gdzie trzeba, ale odcięcia dobrego nie miała...
Philipsy kupione na początku roku, jak tylko weszły do sprzedaży.
W aucie mam przekaźniki, napięcie stabilne do 14V - mimo to żarówki się nie palą - ale akurat to zależy w większym stopniu od budowy reflektora niż od żarówki - warto przypomnieć Punto II z soczewkami - tam żarówki padają jak muchy
W starszych autach bardzo polecam wymianę szkła reflektora na nowe i przepłukanie odbłyśników. W nowszych od czasu do czasu można przepolerować plastiki, bo matowieją