Strona 2 z 2
: wtorek 20 kwie 2010, 22:29
autor: Pyra
Niestety, ale widziałem to tylko w nocy. Na dzień się chowa jak nietoperz
Spróbuję zdobyć.
Pozdrawiam
: środa 21 kwie 2010, 10:50
autor: Pyra
Dziś udało mi się zrobić zdjęcia w dzień podczas konserwacji.
Tarcze szlifierskie korundowe, pierścieniowe o średnicy 400mm x 300mm grubości 50mm
Jedna z głowic szlifierskich.
Głowica podczas wymiany pierścieni
Całość
Pozdrawiam
: środa 21 kwie 2010, 11:23
autor: Calineczka
o raju, ale to wszystko gigantyczne w porównaniu do mojego Dremelka
Dzięki Pyra za bardzo ciekawy temat
: czwartek 22 kwie 2010, 19:47
autor: Pyra
Witam
Znalazłem filmy z "siostrami" szlifierki:
Praca głowicy frezującej oczyszczarki
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=onQyKXdrroo[/youtube]
Oraz podbijarka torowa "Plaser"
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=H9hyQL3zkDY[/youtube]
A to praca szlifierki pełną parą
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=ZSTexx858IQ[/youtube]
To dla tych, którzy by chcieli wiedzieć coś więcej o pracy na PKP
Pozdrawiam
: czwartek 22 kwie 2010, 20:36
autor: Pikom
Fajne
Dzięki.
: piątek 23 kwie 2010, 08:13
autor: Marcin S.
Pyra pisze:To dla tych, którzy by chcieli wiedzieć coś więcej o pracy na PKP
PKP czy PLK?
Pzdr.
M.
: piątek 23 kwie 2010, 09:36
autor: Pyra
Marcin S. pisze:
PKP czy PLK?
Niestety maszyny nie są własnością PLK, ani obsługa nie jest u nas zatrudniona, więc musiałem rozszerzyć zakres do całej grupy PKP
Pozdrawiam
: piątek 30 kwie 2010, 15:12
autor: Darek
Bedąc w wojsku widziałem Plaser nawet nim jechałem jako pasażer ale takiej szlifierki to nie widzialem.Ciekawa sprawa.