Strona 2 z 2

: niedziela 04 paź 2009, 13:42
autor: Volt
spoko, mi się tam nie śpieszy :razz: Informuj na bieżąco jak sprawa się będzie rozwijała, sam jestem ciekaw co napiszą :wink:

: piątek 09 paź 2009, 21:16
autor: rrobsonm
Calineczka po jakim czasie Ci odp na reklamacje tego ogniwa?

: sobota 10 paź 2009, 19:39
autor: Calineczka
ojj, nie pamiętam :cry: Z reguły kilka, kilkanaście dni musiałem czekać.

: wtorek 13 paź 2009, 19:14
autor: rrobsonm
"A free replacement unit has been processed for you and you will receive a notification email once we get it shipped. For the defective unit, please keep it and try to find a use to it.

You can track the replacement using your existing order number.

Thank you."

Tak wygląda odpowiedź na temat tej zniszczonej baterii.
Dobrze rozumiem że przygotowują mi darmowa wymiane i mam czekać na e-maila z potwierdzeniem ze wyslali?

: wtorek 13 paź 2009, 21:11
autor: Volt
Tak, przygotowują część zamienną :razz: i otrzymasz maila jak ją już wyślą ;) A popsute masz sobie zostawić i znaleźć dla niego jakieś zastosowanie :mrgreen:

Aha i możesz tracking'ować paczkę istniejącym numerem zamówienia

: wtorek 13 paź 2009, 21:23
autor: rrobsonm
Swoja droga ciekawe czy dostane 1 sztukę czy cala paczkę.

[ Dodano: Pon Paź 26, 2009 3:58 pm ]
Dzis dostarczone zostały do mnie ogniwa w ilości 2 sztuk. Co ciekawe ogniwa ktore dostałem to też niby "niebieskie trustfire 2500mah" ale odcień niebieskiego inny, wyprowadzenia + i - inaczej wykonane, czcionka inna i są trochę grubsze.