Strona 2 z 3
: piątek 06 kwie 2018, 23:48
autor: marmez
Oczywiście, że liczą, że kupującemu się znudzi, nie będzie miał czasu, albo sił. Ja już wielu krotnie w życiu miałem takiego krelęćka, że nie chciało mi się otworzyć jakiś sporów na niewielkie sumy na PP. Życie.
: sobota 07 kwie 2018, 08:54
autor: Manekinen
tre33, spór można nadal otworzyć po kliknięciu potwierdzenia, chyba 15 dni jest na to.
A nie wiecie jakie "kary" oni dostają za te spory jeśli Ali musi interweniować? Bo zawsze tak jęczą żeby anulować więc coś tam musi być.
: sobota 07 kwie 2018, 14:56
autor: Dziubek
Zapewne jakieś ostrzeżenia lecą, jak nie da rady i n-ty raz to samo to pewnie zamykają sklep (podejrzewam że to odpowiednik bana na allegro). I historia tworzenia "marki" przez Chińczyka zaczyna się do nowa. Jak przeglądam oferty to widzę multum nowych firm małym stażem, tak więc coś chyba w tym jest.
: poniedziałek 30 kwie 2018, 21:27
autor: szaleniec
Po eskalacji sporu (no tracking) aliexpress stwierdziło:
"Invalid Reason - Parcel In Transit"
A oto jak wygląda owo "in transit":
https://t.17track.net/pl#nums=CP329988371CN
Trzeba będzie skorzystać z obciążenia zwrotnego VISA.
: poniedziałek 14 maja 2018, 09:57
autor: skaktus
Mój przypadek. Zakup H4 na ledach. W opisie 25W / 3A / 10 000 lumenów. Piszę że dane są wyssane z palca i zakładam spór. Chińczyk milczy po czym pisze - zakończ spór a oddam kasę n PayPala. Podałem mu maila i napisałem - nie zakończę puki nie odda. Wciąż pisał i prosił o zakończenie. Stwierdziłem że poczekam na decyzję ali. Po 3 dniach dostałem refundację 70% kosztów. Chińczyk znów napisał i poprosił o dobrą opinię
: czwartek 07 cze 2018, 20:08
autor: Mediana
Nabyłem przedmiot na Ali za 44 zł.
Przedmiot przybył był o.k. - wystawiłem pozytywa.
Po dwóch tygodniach się zepsuł.
Po tygodniu rozmów ze sprzedawcą, obiecał, że zwróci kasę i zwrócił na paypal, ale tylko 11zł.
Na moją uwagę, że to chyba pomyłka, odpisał, że są duże koszty wysyłki i tylko tyle mógł mi oddać.
Można po takim czasie założyć spór ?
: czwartek 07 cze 2018, 22:12
autor: Barton_
Kup kolejną sztukę. Jak przyjdzie to założysz spór i dostaniesz zwrot.
Po czasie oddasz 11 złotych, które Ci teraz majfrend przelał i będzie sprawiedliwie.
: sobota 09 cze 2018, 13:08
autor: Mediana
@Barton_
Czyli teraz zostawiam " sprawę" tak, jak jest ?
Czy wystawić dodatkową opinię i opisać, jak nie do końca w porządku zachował się ten sprzedawca ?
Kupię raz jeszcze to samo i daję zdjęcia zepsutego sprzętu, zakładam spór i chcę zwrot kasy ?
Dla spokojnego sumienia przesyłam sprzedawcy te 11 zł.
Szkoda, że reklamacje sprzętu, który się psuje tak wyglądają.
Ryzyk fizyk.
: sobota 09 cze 2018, 14:00
autor: marekwoj
Barton_ pisze:Kup kolejną sztukę. Jak przyjdzie to założysz spór i dostaniesz zwrot.
A jak kolejna będzie również uszkodzona, to kolejny raz aż do skutku
: sobota 09 cze 2018, 17:32
autor: skaktus
Kupiłem powerbank.Działał w sumie może z 10 godzin. Padł od tak i wyświetla info fail.Napisałem do sprzedawcy i mnie olał. Stwierdził że powerbank nie działa bo mam złe akumulatory (18650) i kazał włożyć inne.Jak napisałem że to nie pomaga to już nie odpowiedział mimo że prosiłem. Zamowiłem kolejny u tego samego sprzedawcy. Jak dojdzie drugi, wyślę foto pierwszego i zarządam zwrotu kasy.W opisie niby gwarancja rok lub dwa lata ale jak co do czego to walą głupa i "aj not spik inglisz" i nagle nie znają języka
: sobota 09 cze 2018, 19:31
autor: Barton_
Takie uroki zakupów u majfrendów.
Klient dobry zanim nie zapłaci. Jak klient zapłaci to niech spe...a. Taka ich polityka i niestety trzeba o swoje walczyć.
: piątek 27 lip 2018, 11:06
autor: skaktus
Odkopuję.
Pytanie do Was - założyłem spół na ali + żądanie pełnej refundacji. Sprzedający miał odpowiedzieć w ciągu 4 dni. Nie odpowiedział. Ali nagle przedłużyło czas na odpowiedź o kolejne 2 dni - to jakaś nowa norma ?
: piątek 27 lip 2018, 15:21
autor: tre33
Nigdy tak nie miałem. Może jakaś niska ranga konta? Zbyt częste refundy?
: sobota 28 lip 2018, 18:20
autor: skaktus
Fakt, może niska ranga - jest to pierwszy zakup na tym koncie. Zastanawiam się co z tego wyjdzie - sprzedawca nie chce oddać kasy. Kazał sobie nagrać film z info co nie działa. Nagrałem, wrzuciłem. Zobaczymy co wyjdzie.
: piątek 03 sie 2018, 15:00
autor: grigorij00
Czołem, mam podobny problem, może coś doradzicie.
Zakupiłem na Ebay w chińskim sklepie groty do lutownicy: 900M-T-0.5C
oczywiście przysłali inne: 900M-T-0.8C
Groty zapakowane w folię z opisami także nie ma wątpliwości. Wysłałem do sprzedawcy emaila razem ze zdjęciem przedmiotu i z prośbą o dosłanie właściwego przedmiotu lub zwrot wpłaconej kwoty. W odpowiedzi dostałem to:
dear friend
i have confirmed our seller ,we send the product is correct
can You ignore this package,and test the product ?
best regard
Nie potrafię tego do końca roztłumaczyć, może ktoś coś podpowie ?
Pozdrawiam