: sobota 27 maja 2017, 00:50
Ja to rozumiem że zakup ma być na stronie, ale nie sprecyzowali jakiej (pewnie swojej i za swoje). Później musisz dowiedzieć się o koszty naprawy i wysłać informację do nich. W przeciwnym wypadku nie oddadzą Ci za naprawę. Po naprawie lokalnie przedstaw im paragon za naprawę a oni oddadzą Ci za nią nie więcej jak 180 złotych. Oczywiście po naprawie lokalnej tracisz gwarancję.
Druga opcja to odesłanie do nich i naprawa po ich stronie. Niestety płyta główna i wyświetlacz nie są objęte gwarancją i będziesz za nie płacić z własnej kieszeni (ciekawe ile). Koszt wysyłki do nich pokrywasz sam. Czas naprawy ok. 6 tygodni.
Jak dla mnie zapytaj się czy ekran jest wliczony w to 180 zł czy nie. Bo nie do końca to jasne co piszą. Obstawiam że to będzie Twój koszt.
Druga opcja to odesłanie do nich i naprawa po ich stronie. Niestety płyta główna i wyświetlacz nie są objęte gwarancją i będziesz za nie płacić z własnej kieszeni (ciekawe ile). Koszt wysyłki do nich pokrywasz sam. Czas naprawy ok. 6 tygodni.
Jak dla mnie zapytaj się czy ekran jest wliczony w to 180 zł czy nie. Bo nie do końca to jasne co piszą. Obstawiam że to będzie Twój koszt.