Strona 2 z 2

: sobota 27 maja 2017, 00:50
autor: Dziubek
Ja to rozumiem że zakup ma być na stronie, ale nie sprecyzowali jakiej (pewnie swojej i za swoje). Później musisz dowiedzieć się o koszty naprawy i wysłać informację do nich. W przeciwnym wypadku nie oddadzą Ci za naprawę. Po naprawie lokalnie przedstaw im paragon za naprawę a oni oddadzą Ci za nią nie więcej jak 180 złotych. Oczywiście po naprawie lokalnej tracisz gwarancję.
Druga opcja to odesłanie do nich i naprawa po ich stronie. Niestety płyta główna i wyświetlacz nie są objęte gwarancją i będziesz za nie płacić z własnej kieszeni (ciekawe ile). Koszt wysyłki do nich pokrywasz sam. Czas naprawy ok. 6 tygodni.
Jak dla mnie zapytaj się czy ekran jest wliczony w to 180 zł czy nie. Bo nie do końca to jasne co piszą. Obstawiam że to będzie Twój koszt.

: sobota 27 maja 2017, 09:50
autor: vin324pl
Hehe i tak jak widać gwarancja jest mooocno naciągana wiec jej utrata to temat "pół żartem pół serio". Na bank wyświetlacz trzeba kupić, więc chyba pozostaje mi to zrobić , ale nie zrobię tego u nich, o co to to nie ...

: sobota 24 cze 2017, 01:08
autor: ProLight
I jak się sprawa ma?

Moje note 4 ma problem z czarnym kolorem, tłem wywala mi pionowe paski, jak by bateria spuchła albo poszła jakaś masa, bo na jasnym kolorze jak by jest ok, ale na ciemnych pojawiają się jasne pomarańczowe pionowe pasy.

Bałem się rozbierać ale widzę że gwarancji żadnej nie będę miał

: sobota 24 cze 2017, 09:32
autor: vin324pl
Czekam na wyświetlacz z ali, zaniosę do zaprzyjaźnionego serwisu i mi wymienią. Po wada jest coraz większa.