Black pisze:-Imponujące oświetlenie (chce aby lampka świeciła bardzo mocno, aby użytkownik czuł się naprawdę bezpiecznie nocą na drodze).
-Długi czas pracy lamki (mocne akumulatory).
Black pisze:wg planów zmieszczą się 2-4 standardowych paluszków.
Sensowne rozwiązanie zasilania, lecz gabaryt tego jest już trochę większy. No i nie ten producent...Black pisze:Pietros a co myślisz o UltraFire 18650 x4 sztuki ? Uciągnie to diodę XM-L2, jeżeli w ogóle coś takiego ma sens?
Gdzieś na www.light-test.info w dziale lampek rowerowych wydaje mi się, że był opis jakiejś lampki spełniających niemieckie przepisy i przy okazji opis tych przepisów. Na 90% jestem pewien, że to tam było, ale głowy nie dam. I też teraz nie poszukam, bo czasu brak, a dla Ciebie lektura tych opisów się i tak przydaBlack pisze: Marmez wybacz pytanie, ale te obwarowanie 3W jest dla diody? Proponujesz zamiast USB rozumiem jakąś ładowarkę? W sumie pomysł nie jest zły, ale nie chciałbym do zestawu dołączać kolejnego urządzenia aby cena detaliczna nie wzrastała. Quick Charge wydaje się lepszym pomysłem, chociaż zupełnie nie wiem ile z tym roboty…
''Pyra pisze:WitamSensowne rozwiązanie zasilania, lecz gabaryt tego jest już trochę większy. No i nie ten producent...Black pisze:Pietros a co myślisz o UltraFire 18650 x4 sztuki ? Uciągnie to diodę XM-L2, jeżeli w ogóle coś takiego ma sens?
Jak prosili koledzy, podaj Twoje wymagania co do ilości światła, z tym związany jest rodzaj diody, zasilania itp.
Pozdrawiam
No cóż... powiedzmy, że zdarzało im się mieć produkt niezgodny z deklaracjami...Black pisze:Myślałem że producent jest dobry? Słabe wykonanie czy co do czego masz wątpliwości? Coś innego byś wsadził do lampki?
To zależy, dla jednych będzie za dużo, dla innych za mało, ale to już ekstrema...Black pisze:Czy 1000 Lumenów zadowalało by Was jako użytkowników takich lampek?
90% sprawności sterownika to dużo.Black pisze:Witam,
Czyli podsumowując, najlepiej gdyby lampka posiadała potencjometr mocy lub 2 diody? Jedna 1000 druga 500 w zależności od tego czego akurat nam potrzeba?
Jazda po mieście światła krótkie jazda w terenie długie, jak w samochodzie?
Odnośnie sterowników, czy 90% sprawności to dużo? Co trzeba zrobić aby zwiększyć sprawność sterownika?
Pozdrawiam
marmez pisze:90% sprawności sterownika to dużo.Black pisze:Witam,
Czyli podsumowując, najlepiej gdyby lampka posiadała potencjometr mocy lub 2 diody? Jedna 1000 druga 500 w zależności od tego czego akurat nam potrzeba?
Jazda po mieście światła krótkie jazda w terenie długie, jak w samochodzie?
Odnośnie sterowników, czy 90% sprawności to dużo? Co trzeba zrobić aby zwiększyć sprawność sterownika?
Pozdrawiam
Super by było, gdyby lampka miała "długie" i "krótkie". Niezależne od tego jakieś słabsze tryby diod też by się przydały, to dla mnie tak oczywiste, że nawet o tym nie pisałem, nie zawsze jedziemy na tyle szybko, że potrzebujemy pełnej mocy, nieraz wolimy mniej światła, ale dłuższe działanie.
Sygnalizacja rozładowywania baterii to też standard w dobrych latarkach. kolorowa dioda pokazująca cały czas, albo na naciśnięcie czegoś, stan naładowania też jest dobrym pomysłem.
W ogóle wymagający użytkownicy mogą chcieć coś więcej niż lampkę świecącą np 2-4h pełną mocą, i wymagającą ładowania, dobrze żeby była opcja dołączenia dodatkowej baterii, żeby można np. dołączyć dodatkową baterię przyczepianą np. do ramy na rzepy i wtedy można by np. świecić 8h+ godzin pełną parą. Taki dodatek dla wymagających więcej, ale bez konieczności wymiany całej lampki. To do rozważenia.
Pozdrawiam, Kuba