Strona 2 z 2

: wtorek 25 paź 2016, 19:26
autor: zlyzka
madkeinam pisze: Zarejestrowałem więc zgłoszenie na ich stronie... próbowałem na Linuksie i Windowsie różnych przeglądarek, tak samo na Androidzie - formularz po prostu się nie pojawiał. Dopiero na Firefoxie na Androidzie poszło.
Miałem tak samo, ale skojarzyłem uBlocka/AdBlocka, niektóre strony wycina za agresywnie. Wyłączenie tej wtyczki pomogło i formularz już się pojawił.
Przesyłek nadaję z pracy parę dziennie, niestety zdarzały się 4 zaginione lub zniszczone w ciągu tygodnia. Jak pisał "tnt_gt", to często ludzie z łapanki, o ile w rejonie trafią się dobrzy to nie ma problemu.
Z reklamacjami też jest źle, najpierw kierowali nas do osoby która nie pracuje w InPost od miesięcy, później nikt nie odpowiadał i tak w kółko. Tragedia:/
Za to jak już rozpatrzą, to przynajmniej zwracają wartość paczki, ale trwało to bardzo długo.
Szkoda, że tak się dzieje, bo oferta jest wygodniejsza i prostsza od PP.

: piątek 28 paź 2016, 13:00
autor: tnt_gt
Sprawę załatwiłem w środę.
Poszedłem do InPostu z zamiarem złożenia reklamacji i dania im nauczki, że nie zostawia się paczek na progu bez żadnego kontaktu, informacji.

Złożyłbym reklamację, ale okazało się, że akurat przyjechał kurier, który działa w moim rejonie.
Pogadałem z gościem, dając mu do zrozumienia, że paczki nie otrzymałem.
Po krótkiej rozmowie okazał się w porządku człowiekiem, chciał mi nawet oddawać równowartość przesyłki.
Zmiękłem i przyznałem się, że paczkę otrzymałem.
"Pogroziłem tylko palcem" i poprosiłem, żeby nie zostawiał paczki na progu, a u sąsiadów i za każdym razem kontaktował się ze mną przy dostarczaniu.

Mam nadzieję, że nauka nie pójdzie w las.