Strona 2 z 2
: niedziela 15 maja 2016, 13:11
autor: Bocian
maro21 pisze:Podasz model lapka?
HP ENVY 17-n 104 na
: niedziela 15 maja 2016, 13:47
autor: skaktus
Temat rozwiązany, ale dodam od siebie - szwagier jest w posiadaniu "laptopa do gier" od MSI, model z przed około 1,5 roku na i5. Na foto wygląda ładnie itd, ale w codziennym użytkowaniu niestety to taka plastikowa zabawka.
Z firm ja osobiście polecę Asusa. Wciąż użytkuję z powodzeniem M70VR i U36SG i złego słowa powiedzieć nie mogę
: niedziela 15 maja 2016, 15:17
autor: smokuxx1987
A Ja nie polecam Asusa do kwoty 2.5 kzł
Laptop niby szybki i cichy, ale bardzo kiepskie wykonanie.
Obudowa trzeszczy i skrzypi, klawiatura odstaje do tego stopnia że odbiła się na matowej matrycy.
Raz już był na gwarancji, teraz prawdopodobnie pójdzie kolejny raz bo jest jakieś zwarcie i przy wkładaniu pendrive-a do jednego gniazda resetuje się.
Kolega kupił rok wcześniej to u niego jest zauważalna lepsza jakość obudowy.
: niedziela 15 maja 2016, 15:55
autor: skaktus
Myśle, że cena to nie zawsze wyznacznik jakości. W firmie w użytku jest Compaq i Lenovo, tanie nie były a w każdym na matrycy też odbite klawisze.
Nie zmienia to faktu, że w wielu wypadkach daje się nie małe pieniądze za sprzęt a wykonanie jest kiepskie. Tyczy się to chyba każdej z firm.
: wtorek 17 maja 2016, 18:09
autor: Bocian
Przebojów z "elektroniką" ciąg dalszy
Dziś przyszedł laptop. Wszystko ładnie pięknie, wizualnie nówka bez żadnej ryski etc. Matryca czysta bez żadnych wad. W crystal disk info wyświetla, że dysk przepracował 103 godziny więc chyba trafiłem nieźle jak na renew. Równolegle z lapem przyszedł dysk M.2 Samsung Evo 850 250GB. Rozebrałem więc lapka (w sumie kilkanaście śrubek, odchodzi cały spód). Namierzyłem port, umieściłem dysk, po czym odpaliłem ale po dysku w BIOSie i w systemie ani śladu
Po dłużej walce z ustawieniami biosu znalazłem takie info:
http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-H ... 16/page/10
A w nim informację:
Hey guys... so, I've finally come to an end with this issue. I have received confirmation from HP that this notebook (Envy m7-n109dx) is shipped with the M.2 SSD port disabled.
Without any progress after trying to get it to work on my own, I called customer service and they had me ship it out to a service center. The service center did not find any issues with the notebook; so after calling the service center they escalated my case to an HP case manager. The case manager is the person who confirmed that the M.2 SSD port is disabled and there is no way to enable it after it ships from factory.
Pięknie
Teraz nie wiem czy dysk uda mi się zwrócić. HP ma oczywiście rozwiązanie dla osób, które chciałyby mieć dwa dyski:
http://www.shop-newmodeus.com/pages/ins ... es-laptops
Cena za sanki i tasiemkę to tylko 45 baksów tak więc luzik