Strona 2 z 2
: wtorek 16 lut 2016, 08:33
autor: marmez
+1 dla D.Q.G Tiny 18650 4th. Jedynym minusem dla mnie tej latarki to, że nie ma szklanej szybki, i trzeba uważać, żeby jej nie mieć z kluczami w kieszeni, bo może się trochę porysować optyka TIR.
Tutaj mam kilka zdjęć porównawczych:
https://picasaweb.google.com/1066285394 ... Tiny186504
: środa 17 lut 2016, 12:24
autor: allonitium
Od D.Q.G. Tiny mniejsze są już chyba tylko latarki na 18350 albo 16340 (standardowe są dokładnie takie duże jak D.Q.G.). Niewiele większa od Tiny 4 jest Zebralight SC62, później Olight S2 Baton - wszystkie mają klik na boku bo wyłacznik z tyłu zawsze oznacza większą długość. MH20 ma stosunkowo dużą głowicę, podobną ale minimalnie mniejszą ma Manker U11 - dobra opcja jak komuś zależy na wbudowanej ładowarce przy wadze minimalnie mniejszej niż Convoy S2+.
Porównanie D.Q.G Tiny do latarek 18
350 i Mankera U11:
Tutaj obrazki porównawcze małych latarek 18650:
: środa 17 lut 2016, 13:21
autor: ww296
Za niedługo, w tym samym celu będę testował hc30.
Też nie mogę sobie wyobrazić jaka będzie użyteczność latarki kątowej, ale czynniki w porównaniu do S2+ :
- wielkość
- waga
Spowodowały, że może to być najlepsza opcja.
Latarki z mniejszym zasilaniem niż 18650 uważam że spadek masy i rozmiarów jest nieproporcjonalny do straty pojemności.
: środa 17 lut 2016, 14:11
autor: plecho1
Ja obecnie używam Xtar H3 i jako EDC jest dużo bardziej funkcjonalna niż tradycyjna. Po postawieniu nie świeci do góry oraz po przypięciu do paska spodni czy gdziekolwiek indziej co pozwala na oświetlanie pola przed sobą. Mamy dzięki temu wolne ręce podobnie jak jest wpięta jako czołówka w opaskę. Wcześniej jakoś nie mogłem się przekonać do tego typu latarki a teraz nie używam praktycznie żadnej innej