Strona 2 z 3
: niedziela 08 lut 2015, 14:02
autor: Fluxor
Poka Poka jakie to H4.
: niedziela 08 lut 2015, 14:35
autor: skaktus
: niedziela 08 lut 2015, 14:56
autor: Matixs
No i co polecasz je? Warto coś takiego kupić? Zainteresowało mnie to tylko nie wiem czy opłaca się coś takiego kupić. Masz jakieś zdjęcia jak to oświetla drogę? Jest lepiej w porównaniu ze zwykłymi halogenami?
: niedziela 08 lut 2015, 18:21
autor: skaktus
Testów terenowych nie robiłem - jest za zimno itd.
Pierwsze jakie testowałem H4 na ledach to był chłam, te są lepsze, ale nie są też idealne. Barwa straszna - grubo ponad 6000K. Oświetlenie lepsze niż na H4, pobór na jednąsztukę to ok.18W co daje nam w przybliżeniu 1600 lumenów vs 1000 z H4.
: niedziela 08 lut 2015, 18:22
autor: Fluxor
Policjanty doczepią się raczej tak samo jak do HIDa.
: niedziela 08 lut 2015, 18:46
autor: skaktus
Wiadomo
Ale pobawić się można
: niedziela 08 lut 2015, 19:11
autor: Fluxor
Myślę, że do drogowych na próbę można nawet nabyć za 7,86$ sztuka. Chłodzenie niewystarczające, ale ile też się jeździ na drogowych?
: niedziela 08 lut 2015, 21:15
autor: skaktus
Do drogowych te za 8 dolców to nieporozumienie. Realnie mają jakieś 6W, niektóre 3W. Przy dobrych lotach daje nam to 300 lub 600 lumenów. Lepiej kupić te cuda mające po 20 - 30W z wentylatorami i ledami ustawionymi mniej więcej w ogniskowej lustra.
TE cuda na H4 które mam dyskwalifikuje kolor światła (moim zdaniem ~ 7000K). Jeśli zechcę ich używać, wywalę ledy fabryczne i założę coś bez soczewek od Philipsa i o barwie 4000K + osłona z HID-a H4 + na to grawer " Nissan LED " i będę grał wariata na kontroli
Ale takie rzeczy tylko wtedy jak uda mi się dojść do porozumienia z odcięciem światła i odpowiednim skupieniem.
: niedziela 08 lut 2015, 21:54
autor: Matixs
skaktus To jeśli się już z tym uporasz to zamawiam u Ciebie jeden taki zestaw
: niedziela 08 lut 2015, 23:50
autor: skaktus
Jakie auto?Bo jedne na h4 korzystaja z przeslon a inne nie i nie każdy zestaw na ledach bedzie pasował.
: poniedziałek 09 lut 2015, 00:59
autor: Nieszczegolny
Hm... a ja fajne ledy H4 kupiłem u chińczyków. Barwa światła nie jest do odróżnienia od normalnej żarówki. Nie pamiętam co zamawiałem 2700K czy 3000K. Diody to chyba CXA1512. Tylko przez głupotę zwaliłem jeden zasilacz i teraz jeżdżę na jednym ledzie i normalnej żarówce. Będę tu szukał pomocy z tym zasilaczem, ale muszę jeszcze pomierzyć ten drugi. Bo nie wiem czy to jest 18 czy 37V. Ledy wstawiłem bo mi paliło normalne żarówki.
3 razy w ciągu 2 miesięcy a wstawiałem najnormalniejsze z normalnych.
: poniedziałek 09 lut 2015, 09:00
autor: Fluxor
Zamiast wstawiać ledów, lepiej zainteresować się instalacją elektryczna w samochodzie bo bez przyczyny żarówki się nie palą tak szybko.
: poniedziałek 09 lut 2015, 10:29
autor: Matixs
skaktus Megane II 2006 po lifcie. W soczewkach są żarówki H7.
: poniedziałek 09 lut 2015, 12:45
autor: pegasus_sis
Ja bym zaczął od modułu soft start, gdzieś to już wspominałem. Lepiej wydać 40 niż 400 zł
: poniedziałek 09 lut 2015, 15:02
autor: skaktus
Matixs pisze:skaktus Megane II 2006 po lifcie. W soczewkach są żarówki H7.
H4 do tego nie włożysz. Zakup H7 będzie się wiązał z znaczną przeróbką - fabrycznie ledy są ustawiona na prawo i lewo a powinny być góra i dół - dla soczewki. Przesłona odcinająca światło jest pomiędzy soczewką a lustrem i znajduje się na dole lustra, dlatego świecenie dwóch ledów mija się z celem - ten który świeci w dół praktycznie nic nie da (światło zmarnuje się na przesłonie), dlatego warto będzie go odłączyć. W tym wypadku, sensowne było by zamontowanie soczewki bi-halogenowej i sparowanie drugiego leda z przesłoną i światłami długimi. Wówczas po włączeniu długich, włączał by się dodatkowy led i świecił w momencie podniesienia przesłony.