Pękły żarówki w lampach

Wszystko co świeci na czterech kółkach;)
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Poka Poka jakie to H4.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Mam zamiar za jakiś czas kupić jeszcze takie i przetestować:

http://ek.en.alibaba.com/product/185950 ... _9006.html


A obecnie pastwię się nad tymi:

http://www.aliexpress.com/item/5sets-Su ... 79852.html

A te może kiedyś wpadną - mająciekawy system chłodzenia

http://www.aliexpress.com/item/2015-New ... 4.html?s=p
ILPT
Matixs
Posty: 113
Rejestracja: poniedziałek 15 wrz 2014, 14:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Matixs »

No i co polecasz je? Warto coś takiego kupić? Zainteresowało mnie to tylko nie wiem czy opłaca się coś takiego kupić. Masz jakieś zdjęcia jak to oświetla drogę? Jest lepiej w porównaniu ze zwykłymi halogenami?
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Testów terenowych nie robiłem - jest za zimno itd.

Pierwsze jakie testowałem H4 na ledach to był chłam, te są lepsze, ale nie są też idealne. Barwa straszna - grubo ponad 6000K. Oświetlenie lepsze niż na H4, pobór na jednąsztukę to ok.18W co daje nam w przybliżeniu 1600 lumenów vs 1000 z H4.
ILPT
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Policjanty doczepią się raczej tak samo jak do HIDa.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Wiadomo :) Ale pobawić się można :)
ILPT
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Myślę, że do drogowych na próbę można nawet nabyć za 7,86$ sztuka. Chłodzenie niewystarczające, ale ile też się jeździ na drogowych?
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Do drogowych te za 8 dolców to nieporozumienie. Realnie mają jakieś 6W, niektóre 3W. Przy dobrych lotach daje nam to 300 lub 600 lumenów. Lepiej kupić te cuda mające po 20 - 30W z wentylatorami i ledami ustawionymi mniej więcej w ogniskowej lustra.

TE cuda na H4 które mam dyskwalifikuje kolor światła (moim zdaniem ~ 7000K). Jeśli zechcę ich używać, wywalę ledy fabryczne i założę coś bez soczewek od Philipsa i o barwie 4000K + osłona z HID-a H4 + na to grawer " Nissan LED " i będę grał wariata na kontroli :twisted:

Ale takie rzeczy tylko wtedy jak uda mi się dojść do porozumienia z odcięciem światła i odpowiednim skupieniem.
ILPT
Matixs
Posty: 113
Rejestracja: poniedziałek 15 wrz 2014, 14:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Matixs »

skaktus To jeśli się już z tym uporasz to zamawiam u Ciebie jeden taki zestaw :)
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Jakie auto?Bo jedne na h4 korzystaja z przeslon a inne nie i nie każdy zestaw na ledach bedzie pasował.
ILPT
Nieszczegolny
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek 09 lut 2015, 00:45
Lokalizacja: Stolnica

Post autor: Nieszczegolny »

Hm... a ja fajne ledy H4 kupiłem u chińczyków. Barwa światła nie jest do odróżnienia od normalnej żarówki. Nie pamiętam co zamawiałem 2700K czy 3000K. Diody to chyba CXA1512. Tylko przez głupotę zwaliłem jeden zasilacz i teraz jeżdżę na jednym ledzie i normalnej żarówce. Będę tu szukał pomocy z tym zasilaczem, ale muszę jeszcze pomierzyć ten drugi. Bo nie wiem czy to jest 18 czy 37V. Ledy wstawiłem bo mi paliło normalne żarówki.
3 razy w ciągu 2 miesięcy a wstawiałem najnormalniejsze z normalnych.
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Zamiast wstawiać ledów, lepiej zainteresować się instalacją elektryczna w samochodzie bo bez przyczyny żarówki się nie palą tak szybko.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Matixs
Posty: 113
Rejestracja: poniedziałek 15 wrz 2014, 14:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Matixs »

skaktus Megane II 2006 po lifcie. W soczewkach są żarówki H7.
Awatar użytkownika
pegasus_sis
Posty: 963
Rejestracja: środa 25 sie 2010, 13:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: pegasus_sis »

Ja bym zaczął od modułu soft start, gdzieś to już wspominałem. Lepiej wydać 40 niż 400 zł ;)
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Matixs pisze:skaktus Megane II 2006 po lifcie. W soczewkach są żarówki H7.
H4 do tego nie włożysz. Zakup H7 będzie się wiązał z znaczną przeróbką - fabrycznie ledy są ustawiona na prawo i lewo a powinny być góra i dół - dla soczewki. Przesłona odcinająca światło jest pomiędzy soczewką a lustrem i znajduje się na dole lustra, dlatego świecenie dwóch ledów mija się z celem - ten który świeci w dół praktycznie nic nie da (światło zmarnuje się na przesłonie), dlatego warto będzie go odłączyć. W tym wypadku, sensowne było by zamontowanie soczewki bi-halogenowej i sparowanie drugiego leda z przesłoną i światłami długimi. Wówczas po włączeniu długich, włączał by się dodatkowy led i świecił w momencie podniesienia przesłony.
ILPT
ODPOWIEDZ