Strona 2 z 7

: niedziela 11 sty 2015, 09:29
autor: Volo
"+90" mocniejsze od "+120" bo one wszystkie mają dopisek , że "w wybranych punktach pomiarowych" czy cos w tym stylu. Ja mam te "+120" i nie widać żeby dawały 2 razy więcej światła choć są rzeczywiście jaśniejsze i mają "bardziej biały" kolor.
To taki chwyt reklamowy,jak np. Night breakery niby dają światło dzięki któremu w nocy lepiej dostrzec obiekty. Miałem i prócz tęczowej poświaty na bańce kompletnie nic nie dawały,no poza drenem kieszeni oczywiście.

: niedziela 11 sty 2015, 11:06
autor: sp5it
pegasus_sis pisze:
Wszystkie +xx% to pic na wodę. Dobre offroad i wtedy widać róznicę.
widać... na przykład wypaloną dziurę w odbłyśniku :rotfl:
Ciężko przepalić stalową blachę :mrgreen:.
M

: niedziela 11 sty 2015, 12:04
autor: tomek170891
Odbłyśniki z blachy??? W zwykłych lampach to raczej niemożliwe :)

: niedziela 11 sty 2015, 12:20
autor: Gurgul99
O ile w dużym fiacie lustro było z blachy, o tyle w nowym aucie to plastikowy odlew...
Polecam Ci dokładną kontrolę luster, kabli i przekaźników. W Mondeo za regenerację obu świateł dałem ok. 170pln, do tego zwykle żarówki Hella i żadna noc nie straszna. Do kompletu polerowanie kloszy i mamy komplet.
Żadna żarówka nie da efektu jeśli nie będzie zamontowana w idealnej lampie. Żarówki zmieniam raz do roku, profilaktycznie bo kosztują 20zl a kolega co pół roku wydaje na Osramy Nightbreaker chyba stówę..
Aaa, w ciągu dnia używam dziennych bo po co palić lustra?

: niedziela 11 sty 2015, 12:56
autor: Thor
A ja polecam żarówki z Lidla , tanie i bardzo dobre. Od lat jeżdżę tylko na nich. Dostępne od poniedziałku : http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action ... l&id=27697

: niedziela 11 sty 2015, 13:09
autor: PawelG.
Kuzyn w Chryslerze Voyagerze zainwestował w regenerację lamp i osobną instalację elektryczną z przekaźnikami.
Efekt wręcz powalający, bo wcześniej nawet najdroższe Osramy i Philipsy nie świeciły tak jak teraz najtańsze Tungsramy.
Dlatego warto sprawdzić całą instalację i dokładnie przyjrzeć się reflektorom :)

: niedziela 11 sty 2015, 13:35
autor: tomek170891
Wspominałem że odbłyśniki są w bardzo dobrym stanie nowe kable też będe robił na krótko z aku to i klosze na pewno wypoleruje :) Także dziękuję za porady zakupiłem Tungsram +90% ( czemu nie 120% ? Bo sądze że różnicy dużej nie będzie a 90% będą miały dłuższą żywotność :) ) Pozdrawiam :)

: niedziela 11 sty 2015, 13:52
autor: PawelG.
Ze względu na cenę, wypróbuj później Sportlighty +50% :)

: niedziela 11 sty 2015, 14:30
autor: skaktus
sp5it pisze:
pegasus_sis pisze:
Wszystkie +xx% to pic na wodę. Dobre offroad i wtedy widać róznicę.
widać... na przykład wypaloną dziurę w odbłyśniku :rotfl:
Ciężko przepalić stalową blachę :mrgreen:.
M
Przepalać nie trzeba, wystarczy że wysoka temperatura wypali napylone lustro.

Montaż żarówek "off road" do typowego używania to głupota - mają często dwa razy więcej wat niż zwykłe a światła tylko 30 - 40% więcej.

: niedziela 11 sty 2015, 18:23
autor: zieloczek100
Mam dość duże porównanie różnych aut pod względem tego jak świecą. W swoim W124 włożyłem jakieś H4 + bodajże 30% świecą nieco mocniej to fakt, ale u mojego taty w aucie, którym dojeżdża do pracy jest to stara Almera 97r jeszcze ze szklanymi reflektorami przy najtańszych żarówkach Osrama świeci 10x lepiej niż światłą w moim aucie... ona ma lepsze krótkie niż ja długie, ogólnie mało, który samochód którym jeździłem tak dobrze świecił (albo przynajmniej równie dobrze). Myślę, że duże znaczenie ma tutaj stan reflektorów, w almerze są praktycznie jak nowe... u mnie w prawie 30letnim aucie są dość mocno zmęczone życiem, muszę je rozebrać i zobaczę jak to wygląda i zapewne zregenerować, więc jeżeli brakuje światła, radzę zrobić to samo.

Pozdrawiam.

: niedziela 11 sty 2015, 21:42
autor: tomek170891
No wiem że dobre klosze to podstawa. W hondzie civic V gen są tak złe lampy że pomimo osram blue vision moja latarka za 15zł świeciła mocniej niż światła mijania a w MB 190 te same żarówki robiły robotę :D

: niedziela 11 sty 2015, 22:54
autor: Mediana
zieloczek100 pisze:Mam dość duże porównanie różnych aut pod względem tego jak świecą. W swoim W124 włożyłem jakieś H4 + bodajże 30% świecą nieco mocniej to fakt, ale u mojego taty w aucie, którym dojeżdża do pracy jest to stara Almera 97r jeszcze ze szklanymi reflektorami przy najtańszych żarówkach Osrama świeci 10x lepiej niż światłą w moim aucie... ona ma lepsze krótkie niż ja długie, ogólnie mało, który samochód którym jeździłem tak dobrze świecił (albo przynajmniej równie dobrze). Myślę, że duże znaczenie ma tutaj stan reflektorów, w almerze są praktycznie jak nowe... u mnie w prawie 30letnim aucie są dość mocno zmęczone życiem, muszę je rozebrać i zobaczę jak to wygląda i zapewne zregenerować, więc jeżeli brakuje światła, radzę zrobić to samo.

Pozdrawiam.
W W124 rozbieranie reflektorów bardzo proste, kiedyś jak miałem W124 coupe to rozebralem reflektor (lampy są na zatrzaski !), wyczyscilem odbłyśnik (zwłaszcza na górze był brudny od kurzu ), kupiłem nowe szkła, poprawiłem styki -kostka i lampy dostały nowe życie.
M...

: poniedziałek 12 sty 2015, 00:45
autor: zieloczek100
Mediana, Mam do Ciebie jedno pytanie, a co w W124 nie jest proste? ;)

: poniedziałek 12 sty 2015, 10:53
autor: Volo
Rozstanie z nim ;)

: poniedziałek 12 sty 2015, 11:26
autor: Mediana
zieloczek100 pisze:Mediana, Mam do Ciebie jedno pytanie, a co w W124 nie jest proste? ;)
Teraz? To tylko walka z korozją.

M...