H7 tanie a dobre. Co polecacie?
"+90" mocniejsze od "+120" bo one wszystkie mają dopisek , że "w wybranych punktach pomiarowych" czy cos w tym stylu. Ja mam te "+120" i nie widać żeby dawały 2 razy więcej światła choć są rzeczywiście jaśniejsze i mają "bardziej biały" kolor.
To taki chwyt reklamowy,jak np. Night breakery niby dają światło dzięki któremu w nocy lepiej dostrzec obiekty. Miałem i prócz tęczowej poświaty na bańce kompletnie nic nie dawały,no poza drenem kieszeni oczywiście.
To taki chwyt reklamowy,jak np. Night breakery niby dają światło dzięki któremu w nocy lepiej dostrzec obiekty. Miałem i prócz tęczowej poświaty na bańce kompletnie nic nie dawały,no poza drenem kieszeni oczywiście.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: wtorek 06 sty 2015, 17:40
- Lokalizacja: Złotów
O ile w dużym fiacie lustro było z blachy, o tyle w nowym aucie to plastikowy odlew...
Polecam Ci dokładną kontrolę luster, kabli i przekaźników. W Mondeo za regenerację obu świateł dałem ok. 170pln, do tego zwykle żarówki Hella i żadna noc nie straszna. Do kompletu polerowanie kloszy i mamy komplet.
Żadna żarówka nie da efektu jeśli nie będzie zamontowana w idealnej lampie. Żarówki zmieniam raz do roku, profilaktycznie bo kosztują 20zl a kolega co pół roku wydaje na Osramy Nightbreaker chyba stówę..
Aaa, w ciągu dnia używam dziennych bo po co palić lustra?
Polecam Ci dokładną kontrolę luster, kabli i przekaźników. W Mondeo za regenerację obu świateł dałem ok. 170pln, do tego zwykle żarówki Hella i żadna noc nie straszna. Do kompletu polerowanie kloszy i mamy komplet.
Żadna żarówka nie da efektu jeśli nie będzie zamontowana w idealnej lampie. Żarówki zmieniam raz do roku, profilaktycznie bo kosztują 20zl a kolega co pół roku wydaje na Osramy Nightbreaker chyba stówę..
Aaa, w ciągu dnia używam dziennych bo po co palić lustra?
A ja polecam żarówki z Lidla , tanie i bardzo dobre. Od lat jeżdżę tylko na nich. Dostępne od poniedziałku : http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action ... l&id=27697
Kuzyn w Chryslerze Voyagerze zainwestował w regenerację lamp i osobną instalację elektryczną z przekaźnikami.
Efekt wręcz powalający, bo wcześniej nawet najdroższe Osramy i Philipsy nie świeciły tak jak teraz najtańsze Tungsramy.
Dlatego warto sprawdzić całą instalację i dokładnie przyjrzeć się reflektorom
Efekt wręcz powalający, bo wcześniej nawet najdroższe Osramy i Philipsy nie świeciły tak jak teraz najtańsze Tungsramy.
Dlatego warto sprawdzić całą instalację i dokładnie przyjrzeć się reflektorom
-
- Posty: 15
- Rejestracja: wtorek 06 sty 2015, 17:40
- Lokalizacja: Złotów
Przepalać nie trzeba, wystarczy że wysoka temperatura wypali napylone lustro.sp5it pisze:Ciężko przepalić stalową blachę .pegasus_sis pisze:widać... na przykład wypaloną dziurę w odbłyśnikuWszystkie +xx% to pic na wodę. Dobre offroad i wtedy widać róznicę.
M
Montaż żarówek "off road" do typowego używania to głupota - mają często dwa razy więcej wat niż zwykłe a światła tylko 30 - 40% więcej.
ILPT
-
- Posty: 491
- Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 11:24
- Lokalizacja: Żyrardów
Mam dość duże porównanie różnych aut pod względem tego jak świecą. W swoim W124 włożyłem jakieś H4 + bodajże 30% świecą nieco mocniej to fakt, ale u mojego taty w aucie, którym dojeżdża do pracy jest to stara Almera 97r jeszcze ze szklanymi reflektorami przy najtańszych żarówkach Osrama świeci 10x lepiej niż światłą w moim aucie... ona ma lepsze krótkie niż ja długie, ogólnie mało, który samochód którym jeździłem tak dobrze świecił (albo przynajmniej równie dobrze). Myślę, że duże znaczenie ma tutaj stan reflektorów, w almerze są praktycznie jak nowe... u mnie w prawie 30letnim aucie są dość mocno zmęczone życiem, muszę je rozebrać i zobaczę jak to wygląda i zapewne zregenerować, więc jeżeli brakuje światła, radzę zrobić to samo.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: wtorek 06 sty 2015, 17:40
- Lokalizacja: Złotów
W W124 rozbieranie reflektorów bardzo proste, kiedyś jak miałem W124 coupe to rozebralem reflektor (lampy są na zatrzaski !), wyczyscilem odbłyśnik (zwłaszcza na górze był brudny od kurzu ), kupiłem nowe szkła, poprawiłem styki -kostka i lampy dostały nowe życie.zieloczek100 pisze:Mam dość duże porównanie różnych aut pod względem tego jak świecą. W swoim W124 włożyłem jakieś H4 + bodajże 30% świecą nieco mocniej to fakt, ale u mojego taty w aucie, którym dojeżdża do pracy jest to stara Almera 97r jeszcze ze szklanymi reflektorami przy najtańszych żarówkach Osrama świeci 10x lepiej niż światłą w moim aucie... ona ma lepsze krótkie niż ja długie, ogólnie mało, który samochód którym jeździłem tak dobrze świecił (albo przynajmniej równie dobrze). Myślę, że duże znaczenie ma tutaj stan reflektorów, w almerze są praktycznie jak nowe... u mnie w prawie 30letnim aucie są dość mocno zmęczone życiem, muszę je rozebrać i zobaczę jak to wygląda i zapewne zregenerować, więc jeżeli brakuje światła, radzę zrobić to samo.
Pozdrawiam.
M...
-
- Posty: 491
- Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 11:24
- Lokalizacja: Żyrardów